Мета уроку: зацікавити особистістю Сапфо; ознайомити з творчістю поетеси; звернути увагу на те, який вплив мала поезія Сапфо на її сучасників і на подальший розвиток поезії; визначити головну тему поезії Сапфо; удосконалювати вміння учнів висловлювати і доводити власну думку; прищеплювати любов до поетичного слова; розвивати творчі здібності учнів.
РОЗМИНКА “Грецький дощ” Чи чули ви коли-небудь грецький дощ? Давайте послухаємо разом. - У Греції піднявся вітер. (тремо долоні) Починає крапати дощ. (клацання пальцями) Дощ посилюється. (Почергове плескання долонями по грудях) Починається справжня злива. (плескання по стегнах) А ось град – справжня буря. (тупіт ногами) Дощ стихає (плескання долонями по грудях) Рідкі краплі падають на землю. (клацання пальцями) Тихий шелест вітру. (потирання долонь) Сонце! (руки догори)
Існує легенда про нещасне кохання поетеси до корабельника Фаона,надзвичайно вродливого юнака, ніби через це кохання вона покічила життя, скинувшись з Левкадської скелі. Дослідники вважають, що це тільки легенда, Фаон – постать вигадана і життя поетеси закінчилося природною смертю, а не самогубством