Презентація містить додаткові матеріали до розгляду теми: "Освітні інструменти критичного мислення для формування медіаграмотності здобувачів освіти ЗП(ПТ)О"
Освітні інструменти критичного мислення для формування медіаграмотності здобувачів освіти ЗП(ПТ)ОПідготувала: Викладач історії СПЛВалентина СОЛОВАРЬ
Номер слайду 2
грамотність. Медіаосвіта «критична практика» і «практична критика»Медіавиховання Медіапедагогіка Медіадидактика. Вплив медіа на розвиток особистості здобувача освіти: Медіаграмотний учень чи студент має бути здатним критично й усвідомлено оцінювати медіатексти, підтримувати критичну дистанцію щодо популяної культури та чинити спротив маніпуляціям (О. В. Федоров)
Номер слайду 3
Медіаграмотність. Медіакомпетентність розуміння видів медіа та їх вплив на людину і суспільство. Медіакомпетенціявміння користуватися різними медіатехнологіями
Номер слайду 4
Мас-медіа, медіа – засоби масової інформації. Основні стандарти журналістики. Точність. Повнота. Оперативність. Достовірність. Збалансованість. Відмежування фактів від думок/коментарів
Номер слайду 5
Критичне мислення це система суджень, яка дозволяє аналізувати інформацію таким чином, щоб на її підставі ухвалювати раціональні рішення. 7 головних принципів критичного мислення:усвідомленість;самостійність;рефлексивність (самоаналіз);цілеспрямованість;обґрунтованість;контрольованість;самоорганізованість.
Розділ 7. Друга світова війна. Тема: Початок Другої світової війни.“ 5 питань ” Чому?Проблемне питання: Чому 1 вересня 1939 року вважається датою ІІ світової війни?Чи можлива інша дата?Чому Німеччина напала на Польщу?Чому Радянський Союз (Німеччина) підписав таємний протокол?Мета: визначити причини ІІ світової війни. Чому виникло питання про поділ Польщі?Чому 3 вересня Англія і Франція, оголосили Німеччині війну?… Досягнення мети
Номер слайду 11
Освітні інструменти критичного мислення
Номер слайду 12
Розділ 12. Творення нової України. Тема: Зміни в системі національної освіти.26.03.2020 р.17.06.2020 р.23.04.2020 р.25.06.2020 р.“ Коло питань ” Хто/Що? Де? Коли? Як?Проблема: Чи може повторитися сценарій розвитку подій 2020 р. з ЗНО 2021 р.?
Номер слайду 13
Практична вправа «Шукаємо порушення стандартів»Хто/Що? Де? Коли? Як?У Вишневому двоє побили жінку В понеділок у вечері біля супермаркету “Бумі” двоє побили молоду жінку. Сутичка сталася в місті Вишневе під Києвом. Кореспондент “ГПУ” був свідком бійки. На вигляд 25-річна білявка з довгим фарбованим волоссям ішла до магазину. Була одягнена в джинси, заправлені в ботфорти й коротку шкірянку. Біля входу її наздогнав 30-річний молодик у синіх джинсах, з яких звисав масивний срібний ланцюжок, чорній спортивці і кепці. Жінка не відреагувала на крики чоловіка. Той різко розвернув її, схопивши за шкірянку, і щосили вдарив у обличча. Білявка впала на асфальт. Підбіг ще один невисокий чоловік, одягнений у синю куртку, джинси й кепку. У бійку втрутився випадковий перехожий. Молодики пояснювали: жінка – дружина одного з них. Та доводила, що це неправда, показуючи пальці без обручки. У конфлікт втрутилися ще троє перехожих ставши на захист жінки та її захисника. Нападники погрожуючи пішли геть. Жінка відмовилася звертатися до поліції.