Презентація "Освітня технологія - метод проектів"

Про матеріал

Презентація містить теоретичні аспекти освітньої технології - метод проектів. Матеріал може бути використаний для виступів на педраді, під час підготовки до атестації, при описі досвіду роботи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

метод проектів - освітня технологія, націлена на придбання учнями нових знань у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою, формування в них специфічних умінь і навичок за допомогою системної організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку.

Номер слайду 2

Мета методу проектів: активізація пізнавальної діяльності; формування навчальної компетентності, що відповідає основним принципам концепції безперервної самоосвіти; формування специфічних умінь і навичок загальнонавчального й комунікативного характеру.

Номер слайду 3

Класифікація проектів: індивідуальні або групові; монопредметні й міжпредметні; короткострокові (міні-проекти), середньострокові й довгострокові; інформаційні, дослідницькі, творчі, практико-орієнтовані.

Номер слайду 4

Темою проекту може стати: об’єкт; дослідження; проблема; діло.

Номер слайду 5

Вихідні теоретичні позиції проектного навчання: принцип гуманізму; освітній процес будується за логікою діяльності, це підвищує мотивацію учнів у навчанні; індивідуальний темп роботи над проектом; комплексний підхід у розробці навчальних проектів; глибоке, усвідомлене засвоєння базових знань.

Номер слайду 6

Умови успішного здійснення проектної технології: умотивованість учителів на дану технологію; умотивованість учнів на участь у проекті; навчання учнів умінням дослідницької діяльності;

Номер слайду 7

розкриття суті дослідження як форми пізнання (проблема, мета, гіпотеза, завдання, методи дослідження, уміння планувати проведення дослідження); організація зустрічі груп по обміну думками про хід роботи над проектом (при великих проектах). визначення критеріїв оцінки результатів роботи над проектом;

Номер слайду 8

ПРОЕКТ – ЦЕ 6 “П”: ПРОБЛЕМА; ПРОЕКТУВАННЯ (ПЛАНУВАННЯ); ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ; ПРОДУКТ; ПРЕЗЕНТАЦІЯ; ПОРТФОЛІО.

Номер слайду 9

ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНІ УМІННЯ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ Розуміти проблему Характеризувати проблему Представляти проблему Розв’язувати проблему Розмірковувати над рішенням Повідомляти рішення проблеми

Номер слайду 10

СУТНІСТЬ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ Проблемна ситуація Пошук способів рішення (висунення гіпотез) ПРОБЛЕМА Дослідницька, пошукова та ін. діяльність Оформлення результатів Захист проекту Прогнозування нових проблем

Номер слайду 11

Основні вимоги до організації проектної технології: наявність значущої в дослідницькому, творчому плані проблеми (завдання); практична, теоретична, пізнавальна значущість прогнозованих результатів; самостійна (індивідуальна, групова) діяльність учнів; структурування змістовної частини проекту (із вказівкою поетапних результатів); використання дослідницьких методів: визначення проблеми досліджуваних завдань, що випливають із неї, висування гіпотези їхнього рішення, обговорення методів дослідження, оформлення кінцевих результатів, аналіз отриманих даних, підведення підсумків, корекція, висновки.

Номер слайду 12

Інтелектуальні уміння критичного мислення Уміння предметної Галузі знань Сукупність відповідних компетентностей Ключові компетентності Комунікативні уміння Пошук інформації Осмислення Аналіз Синтез Оцінка Уміння сумісної діяльності Застосування ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ УМІННЯ, НЕОБХІДНІ ПРИ ВИКОРИСТАННІ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ

Номер слайду 13

Критерії оцінювання виконаних проектів: аргументованість вибору теми, обґрунтування потреби, практична спрямованість проекту й значимість виконаної роботи; обсяг і повнота розробок, виконання прийнятих етапів проектування, самостійність, закінченість, підготовленість до сприйняття проекту іншими людьми, матеріальне втілення проекту; аргументованість пропонованих рішень, підходів, висновків; рівень творчості, оригінальність теми, підходів, знайдених рішень; якість пояснювальної записки: оформлення, відповідність стандартним вимогам, якість ескізів, схем, малюнків.

Номер слайду 14

Оцінка захисту виконаного проекту: якість доповіді: композиція, повнота подання роботи, аргументованість, обсяг тезауруса, переконливість і переконаність; обсяг і глибина знань по темі, ерудиція; культура мовлення, використання наочних засобів, почуття часу, утримання уваги аудиторії; відповіді на питання: повнота, аргументованість, переконливість, дружелюбність; ділові й вольові якості доповідача: відповідальне ставлення, прагнення до досягнення високих результатів, готовність до дискусії, доброзичливість, контактність.

ppt
Додано
25 березня 2018
Переглядів
1321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку