Презентація на тему "Ознайомлення з дією ділення. Знак ділення." 2 клас. За підручником Н.О.Будної, М.В.Беденка.
Мета: ознайомити учнів з дією ділення, знаком ділення; вчити читати вирази на ділення, складати за малюнками вирази на ділення; розвивати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі, розвивати мислення і пам'ять учнів; виховувати працьовитість, прищеплювати інтерес до предмета.
Сьогодні 19 січня 2021 р. Повторення вивченого матеріалу.1. Вправа «Мікрофон»- Які арифметичні дії ви знаєте... (додавання, віднімання, множення).- Як називаються числа при додаванні? ( 1 доданок, 2 доданок, сума)- Як називаються числа при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця)- Що ми називаємо множенням ? (це додавання однакових доданків)- Як називаються числа при множенні?... ( 1множник, 2 множник, добуток).- Які числа називаються множниками? ( числа ,які множать)- Що таке добуток? (результат дії множення)- Якщо в виразі без дужок є дія додавання і множення, то ... (першою виконуємо дію множення).- Що означає «збільшити число в 2 рази»? (помножити його на 2)
Сьогодні 19 січня 2021 р.3. Хвилинка каліграфії з логічним завданням.5 12 17 19 16 10 3 14 8 18— Спишіть числа, які є у відповідях таблиці множення на 2.4. Гра «Відгадай слово»— Якщо правильно виконаєте завдання, дізнаєтеся, що сьогодні вивчатимемо на уроці. 2•3+4= Е 5+2•7= І 10-2•4= Д 2•3-3= Л 2•3+36= Я 66-2•8= Н{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}219310505042
Сьогодні 19 січня 2021 р. Вивчення нового матеріалу.1. Задача. Білочка до зайчиків у гості прийшла, вуханчикам кошик моркви принесла. Допоможемо їм діти моркву порівну ділити!- Як порівну розділити 30 морквин між 6-ма зайчиками?Їх треба розкласти на 6 однакових купок (спочатку по одній морквині розкласти, далі ще по одній і т.д.( діті розкладують перед собою палички)). - Таким чином дізнаємося, скільки в кожній з утворених купок. Це число 5.- Як ми дістали 5? - Як записати це на математичній мові? ( пропозиції дітей)Виводимо колективно з учнями запис ділення: 30 : 6 = 5 Розділити на рівні частини – означає знайти число предметів в кожній частині.
Сьогодні 19 січня 2021 р. Два ведмеді лісом йшли, 6 банок меду там знайшли. Допоможемо їм, діти, банки порівно ділити.2. Задача. Виконувати щоразу ділення розкладанням по одному предмету незручно. Тому треба вчитися знаходити результат ділення за допомогою обчислень. Встановлюється взаємозв’язок між діями множення і ділення. Підбором визначаємо, що при діленні 6 банок меду на 2 рівні частини кожен ведмідь отримає по 3 банки. При діленні 6 банок на 2 отримали таке число 3, яке при множенні на 2 дає 6: 6:3=2 ↔ 2·3=6 Знак «↔» використовують у математиці для позначення речень, які виражають одне і те ж (рівносильні).+=
Сьогодні 19 січня 2021 р. Закріплення вивченого. Практична робота (за №526)Задача.18 марок наклеїли порівну на 9 конвертів. Скільки марок наклеїли на кожний конверт? 3. Задача. В одному ящику 2 кг полуниці. Скільки полуниці в 6 таких ящиках? 4. Складання задачі на ділення (№527). 5. Задача (№528)
Сьогодні 19 січня 2021 р. Підбиття підсумків. Рефлексія. Вправа «П’ять пальців». Які знання та досвід я сьогодні здобув?Що я сьогодні робив і чого досягнув?Яким був мій сьогоднішній емоційний стан? Кому я сьогодні допоміг, до якої справи доклав зусиль?Яким був мій фізичний стан? Як я себе почував?Домашнє завдання. №№529, 530(с.80)