Презентація "Як швидко вивчити таблицю множення"

Про матеріал

В презентації підведено підсумки щодо значення необхідності вивчення таблиці множення та ефективності використання її в сучасному житті людини; застосування одержаних знань та вмінь, навичок в практичній діяльності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як швидко вивчити таблицю множення Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 72 Лідер проекту: Алексеєва Милана, учениця 2-В класу Науковий керівник проекту: Антоненко Л. С. +-=:хх=:=

Номер слайду 2

Об’єкт дослідження:таблиця множення. Провідна проблема: ознайомлення з ефективними прийомами вивчення таблиці множення та ділення. Актуальність Батьки молодших школярів часто переймаються запитанням: «Як допомогти дитині швидко й легко вивчити таблицю множення?». Та чи замислювалися ви над тим, для чого саме це потрібно і де застосовуються такі знання? Таблицю множення використовують для того, щоб проводити обчислення з багатоцифровими числами усно або на папері без калькулятора, а також щоб бачити глибинні зв’язки в математиці й розвивати свою математичну інтуїцію

Номер слайду 3

Мета: Завдання: вчити дітей знаходити необхідну інформацію в різноманітних джерелах знань; поглиблювати знання учнів про таблицю множення; формувати потребу в пізнанні історії математики; розвивати вміння обмінюватися думками; формувати мотивацію успіху досягнень, творчу самореалізацію; виховувати товариськість, організованість, доброзичливе ставлення до оточення. вчити дітей знаходити необхідну інформацію в різноманітних джерелах знань; поглиблювати знання учнів про таблицю множення; формувати потребу в пізнанні історії математики; розвивати вміння обмінюватися думками; формувати мотивацію успіху досягнень, творчу самореалізацію; виховувати товариськість, організованість, доброзичливе ставлення до оточення.

Номер слайду 4

Ключове питання проекту Як швидко вивчити таблицю множення?Вчимо таблицю множення з посмішкою

Номер слайду 5

Практики Майстер-клас в школі ментальної арифметики

Номер слайду 6

журналісти Продовольчий магазин “ Меркурій “Опитування мешканців міста Магазин “Сучасна канцелярія “Піцерія “ Нью-Йорк піца “

Номер слайду 7

Екскурсія до школи ментальної арифметики Зустріч зі студентами Криворізького державного комерційно-економічноготехнікуму. Майстер-клас Практики

Номер слайду 8

журналісти Інтерв’ ю з фахівцем центральної бухгалтерії Саксаганського району Катіною О. В.Інтерв’ ю з медсестрою школи Сорокою Л. М. Опитування бабусь класу: Патринець Н. В. Полякової Н. П. Інтерв’ ю з будівельником. Антоліком Р. С. Інтерв’ ю з продавцем магазину “ Економний” Коваль Сітланою

Номер слайду 9

«Де ви використовуєте таблицю множення в сучасному житті?»Сприяє використанню в професійній діяльності Не використовується в сучасному житті, порахувати можна з допомогою електронно-обчислювальної техніки. Використовується в повсякденному побуті

Номер слайду 10

“Для чого потрібно вчити таблицю множення сучасним школярам?”Для розвитку логічного мислення, пам’яті. Шоб проводити обчислення з багатоцифровими числами. Необхідность володіння таблицею множення у житті та в майбутній професійній діяльності. Використання на уроках математичного циклу в старших класах

Номер слайду 11

«Як допомогти дитині швидко і легко вивчити таблицю множення». Дослідники Журналісти« Які ефективні способи засвоєння таблиці множення і ділення?» « Основоположники створення таблиці множення» « Теоретичні відомості виникнення таблиці множення і ділення» «Чи потрібна таблиця множення для дорослих і дітей в сучасному житті? »«Яке значення в житті людини відіграє таблиця множення і ділення » Об’єднання в групи за інтересами. Практики

Номер слайду 12

Дослідники Пошукова робота під керівництвом Чудик Л. О. Ознайомлення з видами тренажерів під керівництвом Іванової Г. І. Пошук інформації про створення таблиці множенння під керівництвом Іванової Г. І.

Номер слайду 13

Таблиця множення в Китаї 2500 років Таблиця множення в Японії V ІІІ століття Таблиця множення В Стародавньому Єгипті ІІ –ІІІ століття до н. е. Стародавні пам’ятки

Номер слайду 14

Таблиця множення французького математика Шюке. ХV століття Стародавні пам’ятки Таблиця множення чеського математика Відмана ХV століття1 2 2 4 3 3 6 9 4 4 8 12 16 5 5 10 15 20 25 6 6 12 18 24 30 36 7 7 14 21 28 35 42 49 8 8 16 24 32 40 48 56 64 9 9 18 27 36 45 54 63 72 81

Номер слайду 15

Таблиця Піфагора 570-49 роки до н.е. Сучасні таблиці множення

Номер слайду 16

Практики. Створення ігор-тренажерів

Номер слайду 17

Практики

Номер слайду 18

Практики. Юні творці математичних тренажерів “ Таблиця множення від звіряток для хлопчиків та дівчаток”

Номер слайду 19

Батьківський всеобуч (діагностика домінуючої перцептивної модальності С. Ефремцев) Адаптований для діагностики молодших школярів) Тестування, проведене психологом Вікторією Володимирівною Федоренко ЗДО № 202

Номер слайду 20

Результати тестування Діагностика домінуючої перцептивної модальності С. Ефремцев) Адаптований для діагностики молодших школярів)Візуал. Аудіал. Кінестетик. Дискрет

Номер слайду 21

Створення дидактичних помічників для вивчення таблиці множення Таблиця множення від Шлапак Тетяни Сергіївни

Номер слайду 22

Пошиття таблиці Піфагора. Чудова майстриня Калюжна Юлія Леонідівна

Номер слайду 23

Вивченння таблиці Дитина-аудіал

Номер слайду 24

Вивченння таблиці Дитина-візуал

Номер слайду 25

Вивченння таблиці Дитина-кінестетик

Номер слайду 26

Презентація проекту учнями 2-В класу. Вивчення таблиці множення на 9 з використа-нням пальчиківІгри- тренажери від 2-В класу Таблиця множення з використанням мармедаду. Обмін досвідом Майстер-класи Презентація проекту 2-Б класу Майстер-клас школа-інтернат № 1

Номер слайду 27

Ігрова діяльність під час вивчення таблиці Гра «Передай м’яч » Гра «Математичний потяг»

Номер слайду 28

Розв’язування прикладних задач Кіра купила 5 шматків торта по 5 грн кожен. Яка вартість покупки?За 21 гривню Айсу купила 7 шматків торта. Скільки коштує один шматок торта ?Скільки дітей різних національностей позували біля панно?

Номер слайду 29

Розв’язування прикладних задач 15 троянд розклали по 3 у вази. Скільки букетів отримали?Скільки годівничок виготовили учні?У двох коробках було по 5 іграшок. Скільки всього іграшок було у цих коробках?

Номер слайду 30

Висновок-В процесі роботи над проектом ми навчилися працювати з різними джерелами інформації;-розвивався пізнавальний інтерес до вивчення математики, критичне мислення, креативність;- учні отримали докази необхідності володіння таблицею множення у житті та в майбутній професійній діяльності;- у школярів сформувались вміння діяти в колективі, у співпраці з батьками, допомагати одне одному, позитивні форми поведінки та спілкування;-учасники проекту дослідили, що вчити таблицю набагато цікавіше в грі. Скільки птахів прилетіло до годівнички?Скільки вітальних листівок виготовили діти?

pptx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
2 жовтня 2022
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку