На слайдах цікаво показана каліграфічна хвилинка, кругові приклади. Змістовно, доступно дітям, окремо на слайдах пояснено будову задачі, а також є слайди з задачами і малюнками до них.
Довга Лариса Миколаївна , спеціаліст вищої категорії, Рингацький НВК, Новоселицький р-н,Чернівецька обл. Ознайомлення з поняттям і терміном «задача». Задачі на знаходження суми За підручником Ф.М.Рівкінд, Л.Д.Оляницької
Номер слайду 2
ознайомити дітей із задачею, її структурними частинами, учити складати задачі на знаходження суми; вчити відрізняти задачу від розпо- віді, загадки; формувати навички розв’язувати такі задачі, розвивати логічне мислення.
Номер слайду 3
підручник Ф.М.Рівкінд, Л.Д.Оляницької предметні малюнки геометричний матеріал таблиця «Задача» зошит із друкованою основою мультимедійний центр.
Номер слайду 4
5 9 7 6 8 4 2 5 1 3
Номер слайду 5
4
Номер слайду 6
7 – 3 9 – 2 4 + 1 8 + 2 5 + 3 10 –1
Номер слайду 7
8-4 7+1 5+2 4+6 10-1 9-4
Номер слайду 8
4 + 1 = 5 3 + 4 = 7
Номер слайду 9
8 < 9 10 □ 9 7 □ 6 0 □ 1 6 □ 7 5 □ 10
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Це умова до задачі
Номер слайду 13
Це розв’язання задачі
Номер слайду 14
Це питання до задачі
Номер слайду 15
9 – відповідь до задачі
Номер слайду 16
ЗАДАЧА умова розв’язання відповідь питання
Номер слайду 17
Якщо предмети об'єднують, то виконують дію додавання й отримують більше число
Номер слайду 18
3+2=5
Номер слайду 19
Номер слайду 20
6+3=9
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Петрик розв’язав 6 задач, а Роман - 4. Скільки всього задач розв’язали вони удвох? 6 + 4 = 10