Презентація "ПАМ’ЯТЬ ПРО ПОДІЇ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ"

Про матеріал
Запропонована презентація містить розробку уроку для 5 класу до підручника П.В. Мороз, І. В. Мороз
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Історія Тема: «ПАМ’ЯТЬ ПРО ПОДІЇ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ»

Номер слайду 2

Після цього уроку ви зможете: - Знаходити в підручнику та інших джерелах факти, що Друга світова війна є трагічною сторінкою в історії людства? - Описувати Меморіальний простір у Бабиному Яру. - Шанобливо ставитися до пам’ятників жертвам війни? - Зрозумієте, що таке права людини? В яких документах вони прописані?

Номер слайду 3

План Якими були наслідки другої світової війни для українського народу? Монумент «Батьківщина-мати» і Національний музейісторії України у другій світовій війні» (м. Київ) 3. Меморіальний простір у Бабиному Яру (м. Київ) 4. Права людини як найвища суспільна цінність

Номер слайду 4

Завдання: 1. Записати в зошиті тему уроку : «ПАМ’ЯТЬ ПРО ПОДІЇ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ» 2.Прочитати в § 20 сторінка 121 пункт 1. Якими були наслідки другої світової війни для українського народу? 3.Закінчити складати в зошиті хронологічну таблицю «Друга світова війна» Дата Подія  1 вересня 1939 р. Початок Другої світової війни нападу нацистської Німеччини на Польщу завершення війни в Європі Закінчення Другої світової війни капітуляцією Японії

Номер слайду 5

4.Скласти речення, використавши всі слова з хмаринки та записати в зошит

Номер слайду 6

5.Усно пояснити значення термінів «Нацисти» та «Антигітлерівська коаліція»

Номер слайду 7

 З 2014 року Україна розпочала нову традицію святкування 8 та 9 травня в європейському дусі пам’яті та примирення.   Для заходів, приурочених до цих дат на державному рівні з 2014 року використовується новий символ – червоний мак. Графічне зображення є символом: з одного боку воно уособлює квітку маку, з іншого – кривавий слід від кулі.

Номер слайду 8

6.Розгляньте ілюстрації в підручнику на стр. 121-122 та фото на слайді. Бердичів в роки Другої світової війни Які факти на ілюстраціях свідчать, що Друга світова війна є найкривавішою трагедією в історії людства?

Номер слайду 9

2. Монумент «Батьківщина-мати» і національний музей історії України у другій світовій війні» (м. Київ) Завдання: 1. Прочитайте пункт 2 на сторінках 123-124 у підручнику . 2. На сайті YouTube.com перегляньте відео «Національний музей історії України у Другій світовій війні. Репортаж Анни Трофімової» за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pdETHSgIK-8 3. Усно дайте відповідь на запитання: - Які почуття викликають у вас експонати та пам’ятки музею? Чому важливо зберігати пам’ять про війну та її наслідки?

Номер слайду 10

3. Меморіальний простір у Бабиному Яру (м. Київ) Завдання: 1. Прочитайте пункт 3 та розгляньте ілюстрації на сторінках 123-126 у підручнику . 2. На сайті YouTube.com перегляньте відео «ВИЗНАЄ СВОЮ ПРОВИНУ: НІМЕЦЬКИЙ ФОНД У БЕРДИЧЕВІ ВІДКРИВ МЕМОРІАЛ ЖЕРТВАМ ГОЛОКОСТУ – СЮЖЕТ» за посиланням: https://www.5.ua/suspil"stvo/vyznaie-svoiu-provynu-nimetskyi-fond-u-berdychevi-vidkryv-memorial-zhertvam-holokostu-siuzhet-199403.html 3. Підготуйте усно відповіді на запитання: - Про які трагічні події другої світової війни зберігає пам’ять меморіальний простір у Бабиному Яру (м. Київ) та меморіал у м. Бердичеві? - Чому важливо шанобливо ставитися до пам’ятників жертвам війни?

Номер слайду 11

4. Права людини як найвища суспільна цінність Завдання: 1. Прочитайте пункт 4 на сторінках 126-127 у підручнику . 2. Складіть та запишіть в зошит сенкан, тема якого - «Організації Об’єднаних Націй -ООН» ООН

Номер слайду 12

Домашнє завдання: Опрацювати § 20 Дати усно відповіді на запитання на стр.127

ppt
Додав(-ла)
Захожа Галина
Додано
15 червня 2020
Переглядів
1586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку