ІКОНА БОГОРОДИЦІ З ПРОРОКАМИ ІЗ ЦЕРКВИ В ПІДГОРОДЦЯХІкона з Підгородців — одна з давніх пам’яток іконографічного типу «Богородиця з Дитям і похвалою». Особливістю таких ікон є те. що в «похвалі» зображені як старозавітні, гак і новозавітні персонажі, що символізує поєднання Старого та Нового Заповітів.
ІКОНА БОГОРОДИЦІ З ПРОРОКАМИ ІЗ ЦЕРКВИ В ПІДГОРОДЦЯХІкона намальована на полотні розміром 137 х І06 см. Голова Діви Марії трохи повернена вліво, погляд і голова Дитяти Ісуса звернені прямо. Ісус правою рукою благословляє віруючих, а в лівій тримає згорнутий білий сувій Святого Письма. Богоматір підтримує Дитя, її ліва рука піднята в заступницькому і водночас указівному жесті, що спрямований на Ісуса як Дорогу життя. Богородиця має титул цариці. Червоний колір указує на вогонь божества, синій — на людську природу. Ісус одягнений у біле. Це колір чистоти.
ВІРМЕНСЬКИЙ СОБОР У ЛЬВОВІ. 1363 Р. Вірменську церкву збудовано у другій половині XIV століття (1363—1370) майстром Дорінгом. Протягом століть вона була громадським і релігійним центром вірменської колонії у Львові. У 1367 р. церква стала соборною: у Львові був утворений єпархіальний центр вірменів Русі та Валахії.
ВЕРХНІЙ ЗАМОК У ЛУЦЬКУЛуцький Верхній замок є центральною спорудою Луцького державного історико-культурного заповідника «Старе місто». Зведений останнім великим князем Галицько-Волинського князівства Дмитром Любартом у 1340—1383 рр. замок слугував його резиденцією. Із часом замок став улюбленим місцем перебування великого князя Литви Вітовта. Верхній замок — своєрідна історико-архітектурна емблема Луцька. Він добре зберігся і зараз реставрований.
КАМ’ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА ФОРТЕЦЯТак, найвища башта названа Папською тому, що була збудована на кошти, надіслані Папою Римським Юлієм II. У Чорній (кутовій) башті знаходиться криниця завглибшки 40 м і діаметром 5 м, видовбана у скелі. У підземеллях Замкового комплексу відкрито експозиції, що відтворюють сторінки його історії.
ХАНСЬКИЙ ПАЛАЦ У БАХЧИСАРАЇУ приміщеннях палацу розташовані музей історії та культури кримських татар, художній музей, виставка холодної та вогнепальної зброї. Територія палацового комплексу займає 4.3 га, раніше площа комплексу становила 18 га. Архітектурний стиль палацу продовжує традиції османської архітектури XVI—XVII ст. Головна архітектурна ідея — втілення мусульманського уявлення про райський сад на землі. «Бахчисарай» перекладається з кримськотатарської мови як «палац-сад». Ханський палац — ціле місто в мініатюрі. Це складний комплекс будівель найрізноманітнішого призначення.