У нашій школі працює гурток «Юні квітникарі». Гуртківці з року в рік працюють над тим, щоб подвір’я нашої школи змінювалося, ставало кращим, все більше тішило око різноманітністю кольорів і форм. В учнів помітно збільшився інтерес до всього, що пов'язано з рослинами і оформленням ними інтер'єрів і зовнішнього озеленення. І це не мода на квіти, а наше бажання зробити красивим те місце, де ми вчимося, адже рослини створюють затишок, піднімають настрій, знімають стреси.
Етапи проєктуванняІ етап. Планування території школи, проведення інвентаризації існуючих зелених насаджень з урахуванням складу, розмірів, стану та характеру розміщенняІІ етап. Ознайомлення з сучасними технологіями в галузі ландшафтного дизайну та зеленої архітектуриІІІ етап. Збагачення видового складу квітково – декоративних рослин на території школи і підготовка території до закладки проєктуІV етап. Практичне втілення проєкту
Інвентаризація існуючих зелених насаджень {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва рослини. Кількість. Троянда. Понад 70 Декоративна капуста. Понад 45 ЧорнобривціВелика кількість. Петунія. Велика кількість. Хризантема. Близько 20 Майори. Велика кількість. Ромашки жовтіБлизько 15Іриси. Близько 30 Мускарі Близько 15 Сальвія червона. Велика кількість
Не буде квітів на землі, Земля залишиться у млі: Все буде сіре, як і бруд, А квіти, як окраса тут. Лиш квіти, листя та трава – Земля і знову, як нова. А з пелюсток відквітлих квітів - Найкраща сукня в цілім світі. Її вдягнула вже земля, А пелюстки в танку кружля. Мережать візерунком ґрунт, Та між собою гру ведуть - На кращу вишивку наряду, Хто дасть наряду ліпше раду. Все як в житті, та між людьми… Радієм разом з ними й ми.