Залежно від зображення розрізняють такі види патернів: Геометричний. Тут переплітаються різні фігури. Форма може бути та сама або різні (наприклад, трикутники і кола). Абстрактний. Складається з елементів, які не несуть жодного змістовного навантаження, але відображають певну стилістику. Геометричний патерн. Абстрактний патерн
Мінімалістичний. Такий патерн лаконічний. Він містить мало деталей і багато простору, тому акцентує на важливому. Водночас, простий символ має підкреслювати загальну стилістику. З персонажами. Це незвичайний патерн із зображенням різних істот, персонажів, людей і тварин. Часто використовується у дизайні товарів для дітей. Мінімалістичний патерн. Патерн з персонажами
Патерн з логотипу. Для створення цього патерну беруть елементи лого. Такий візерунок асоціюється з брендом та покращує імідж компанії. Типографічний. В основі патерну лежать букви, цифри і слова. Зокрема, можна використовувати літери логотипу зі збереженням фірмового шрифту чи фразу, яка передає філософію чи цінності бренду. Патерн з логотипу. Типографічний патерн
Сфера застосування патернів. Веб дизайн. Патерн робить сайти, блоги та інтернет-магазини привабливішими, надає їм унікальності, допомагає впорядкувати зовнішній вигляд сторінок. Особливо популярне використання візерунків для фону, художніх патернів – для створення певної стилістики, геометричних форм – для декору.
Фірмовий стиль. Унікальний візерунок для оформлення продукції та інтер'єру застосовують багато брендів. Це дозволяє підвищити впізнаваність, додати цінності, донести до аудиторії характер і суть бізнесу. Патерн зустрічається у логотипах, дизайні корпоративних сайтів, на пакуванні, поліграфічній продукції, рекламних матеріалах.