Презентація "Патерн.Терміни та поняття" містить розуміння самого терміну "патерн", розповідає про його різновиди та звертає увагу на сферу застосування патернів.
Поняття та терміни. Патерн - це малюнок, що складається з чергування дрібних елементів без помітних кордонів, що створює видимість нескінченного орнаменту.
Номер слайду 3
У перекладі з англійської «pattern» означає - шаблон, модель, візерунок, зразок, структуру. Його використання робить сайт динамічним, дозволяє сформувати індивідуальний фірмовий стиль, надати бренду впізнаваності.
Номер слайду 4
Види патернів. За складністю патерни бувають: Простими – з використанням одного елементу на рівній відстані. Складними – що включають переплетення, напівтіні, градієнти. Простий патерн. Складний патерн
Номер слайду 5
Залежно від зображення розрізняють такі види патернів: Геометричний. Тут переплітаються різні фігури. Форма може бути та сама або різні (наприклад, трикутники і кола). Абстрактний. Складається з елементів, які не несуть жодного змістовного навантаження, але відображають певну стилістику. Геометричний патерн. Абстрактний патерн
Номер слайду 6
Мінімалістичний. Такий патерн лаконічний. Він містить мало деталей і багато простору, тому акцентує на важливому. Водночас, простий символ має підкреслювати загальну стилістику. З персонажами. Це незвичайний патерн із зображенням різних істот, персонажів, людей і тварин. Часто використовується у дизайні товарів для дітей. Мінімалістичний патерн. Патерн з персонажами
Номер слайду 7
Патерн з логотипу. Для створення цього патерну беруть елементи лого. Такий візерунок асоціюється з брендом та покращує імідж компанії. Типографічний. В основі патерну лежать букви, цифри і слова. Зокрема, можна використовувати літери логотипу зі збереженням фірмового шрифту чи фразу, яка передає філософію чи цінності бренду. Патерн з логотипу. Типографічний патерн
Номер слайду 8
Сфера застосування патернів. Веб дизайн. Патерн робить сайти, блоги та інтернет-магазини привабливішими, надає їм унікальності, допомагає впорядкувати зовнішній вигляд сторінок. Особливо популярне використання візерунків для фону, художніх патернів – для створення певної стилістики, геометричних форм – для декору.
Номер слайду 9
Фірмовий стиль. Унікальний візерунок для оформлення продукції та інтер'єру застосовують багато брендів. Це дозволяє підвищити впізнаваність, додати цінності, донести до аудиторії характер і суть бізнесу. Патерн зустрічається у логотипах, дизайні корпоративних сайтів, на пакуванні, поліграфічній продукції, рекламних матеріалах.
Номер слайду 10
Пакування. Це додатковий інструмент просування товарів. Візерунок помітний, виділяється на тлі іншої продукції і ідентифікує бренд. А гарний пакет чи стильну коробочку клієнт може використовувати у майбутньому, тим самим рекламуючи продукт і компанію.
Номер слайду 11
Одяг. Шотландська клітинка, горошок, так званий грецький орнамент – відомі багатьом принти, які є патернами.
Номер слайду 12
Інтер’єр. Для оформлення стін і підлоги використовують різні матеріали з унікальним малюнком (шпалери з квіточками або геометричними фігурами, імітаціями цегли, каменю, дерева тощо).