Презентація. Педагогічна культура вчителя

Про матеріал
“ Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я якої дозволяє виконувати професійні обов’язки у навчальних закладах середньої освіти ”. Закон “ Про загальну середню освіту ”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічна культура вчителя. Автор:вчитель географії та історіїМашкаринець Богдан. Юрійович

Номер слайду 2

Нема жахливішої роботи, ніж учительська. Нема виснажливішої роботи від учительської, Але нема щасливішої долі,коли людина з твоїх рук, учителю,іде у світ – на краплю світ людніє. „ Дума про вчителя ” І. Драчstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Учитель як суб’єкт педагогічної діяльності “ Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров’я якої дозволяє виконувати професійні обов’язки у навчальних закладах середньої освіти ”. Закон “ Про загальну середню освіту ”

Номер слайду 4

Одна з його найважливіших педагогічних функцій вчителя – бути живим носієм певних видів діяльності та культуро-творчого досвіду. “Від людини освіченої – до людини культурної” І. Бех style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 5

Педагогічна культура В 1964 році американські дослідники А. Кребер і К. Клакхон зібрали 257 визначень культури і ще більш 100 спроб визначити це поняття описово;У системі сучасного наукового знання поняття "культура" відноситься до числа фундаментальних;У сучасній літературі понад 500 визначень культури.

Номер слайду 6

Вперше ввів поняття “ педагогічна культура ” і розкрив його зміст та структуру у роботі “ Розмова з молодим директором школи ” В. О. Сухомлинський

Номер слайду 7

Педагогічна культура – це певний ступінь опанування вчителем соціокультурного досвіду людства, глибоке знання методології науки й уміння використовувати її досягнення на практиці в різноманітних інноваційних формах, знання психології. Що ж таке, за В. О. Сухомлинським, педагогічна культура вчителя?

Номер слайду 8

В. Сухомлинський про педагогічну культуру Педагогічна культура – це, образно кажучи, техніка і технологія взаємодії майстра і об'єкта його праці... Багатогранність, різноманітність, відточеність, зразковий стан інструментів нашої творчості, уміння володіти ними так само тонко, як прекрасний музикант володіє скрипкою, – все це і є педагогічною культурою.

Номер слайду 9

“ Педагогічна культура - це жива, творча педагогіка повсякденної творчої праці, та педагогіка, в якій теоретичні закономірності процесу вплину на духовний світ вихованця ніби зливаються з особистістю вчителя ” В. Сухомлинський

Номер слайду 10

У 1966 р. В. О. Сухомлинський розпочав працювати над книгою про педагогічну культуру вчителя, яку він присвятив вірному другові й колезі – своїй дружині Ганні Іванівні.

Номер слайду 11

Умовами формування педагогічної культури (за В. О. Сухомлинським)Цілісність, безперервність і системність розвитку педагогічної культури в процесі діяльності; Побудова змісту і структури навчально-виховного процесу відповідно до завдань та основних компонентів педагогічної культури; Орієнтація педагогічного процесу на суб’єктивну позицію учня.

Номер слайду 12

Елементи педагогічної культури учителянаукова ерудиція загальна і національна культура педагогічні здібності педагогічна майстерність педагогічна етика культура мовлення духовне багатство

Номер слайду 13

Педагогічні здібності – це сукупність психічних особливостей вчителя, необхідних для успішного оволодіння педагогічною діяльністю, її ефективного здійснення.

Номер слайду 14

Педагогічна майстерність - це синтез наукових знань, умінь і навичок, методичного мистецтва і особистих якостей педагога. Ґрунтується на високому фаховому рівні педагога, його високій загальній культурі та педагогічному досвіді.

Номер слайду 15

Елементи педагогічної майстерності Гуманістична спрямованість діяльності педагога. Професійна компетентність. Педагогічні здібності

Номер слайду 16

Любов до дітей;Духовність;Моральні цінності;Артистизм;Зовнішній вигляд. Вимоги до вчителя

Номер слайду 17

“ Любов до дітей – це вершина педагогічної культури, найголовнішою рисою якої є гуманність, а гімн гуманізму – відчувати серцем іншу людину ”В. Сухомлинський

Номер слайду 18

«Іскра, що запалює творчість, закладена в самому зерні духу». М. К. Реріх Головна складова педагогічної культури — духовність учителя. Духовність учителя привносить в урок особливий дух, уникає штучності в його атмосфері, дає учням задоволення від процесу навчання і, як наслідок, успішність у навчанні.

Номер слайду 19

Артистизм учителя полягає не в ефектному піднесенні «себе», виконанні своєї «ролі» учителя, а в справжній щирості спілкування з дітьми. Інтелігентному спілкуванні. Інтелектуальному. Артистизмppt_x

Номер слайду 20

Зовнішність учителя виконує дещо специфічну роль, адже він має справу не просто із соціумом, а з учнівською юнню. Для неї педагог – це своєрідний еталон, зразок для наслідування, тому зовнішність учителя має бути бездоганною у всіх відношеннях. Зовнішність учителя

Номер слайду 21

Культура і техніка мовлення педагога. Культура і техніка рухів Складові зовнішності Одяг та культура і техніка догляду за своїм тілом

Номер слайду 22

Інтонація, голос, дикція, дихання, тембр, темп, логічне структурування мовлення, гнучкість мовлення та ін. Культура мовлення

Номер слайду 23

постава, хода, жести, пластика, міміка, пантоміміка. Культура і техніка рухів

Номер слайду 24

Культура зовнішнього виглядууміння доглядати за своїм волоссям, робити зачіску, добирати одяг та взуття, прикраси, аксесуари, парфуми.

Номер слайду 25

Принципи самовдосконалення вчителя КомплексністьІндивідуалізація. Самовдосконалення. Постійність у вияві ознак учительської зовнішностіДотримання професійної культури. Концентричність. Активність Єдність особистісного і дійового. Перспективність

Номер слайду 26

Міміка і жести. Ніколи не вказуйте на учня пальцем. Не жестикулюйте надміру Не метушіться у класі, бо це дратує учнів. Ніколи не обирайте "закриту" позу. Не допускайте мовленнєвих шаблонів і виразів, слів-паразитів. Не припускайтеся помилок в орфоепії. Не дозволяйте собі спілкуватися з учнями мовою “ суржика ".

Номер слайду 27

Дякую за увагу !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шепель Оксана Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
6800
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку