Аби забезпечити його ефективність і злагоджену співпрацю всіх сторін, педагогові важливо добре знати чинники, які можуть спровокувати конфлікти, та вміти оперативно знаходити шляхи виходу з різних проблемних ситуацій. Школа — середовище, в якому щодня стикаються інтереси різних учасників освітнього процесу
Педагогічна ситуація. Під час уроку іноземної мови у 3 класі учень М. навмисне вимовляє слова так, щоб викликати сміх у товаришів. Після декількох зауважень учитель наказує учневі написати вибачення на дошці 10 разів. Учень стає на відведене місце, але відмовляється продовжувати завдання.
Посиланняhttps://dityinfo.com/vihovannya-ditini/yak-vivchiti-uroki-bez-stresu_-poradi-batkam.htmlhttps://pon.org.ua/novyny/7026-mon-rozyasnilo-nyuansi-priyomu-dtey-do-pershih-klasv-u-2019-roc.htmlhttps://kyiv.dityvmisti.ua/blog/5379-dytyna-vidmovliaietsia-khodyty-do-shkoly-iak-reaguvaty-i-chym-dopomogty/http://pplus.in.ua/news/nov_pravila_zarahuvannya_v_drahuvannya_ta_perevedennya_do_nsho_shkoli_uchn_v_obgovoryu_mon