Презентація "Педагогічна технологія "Щоденні 5"

Про матеріал
Презентація містить опис педагогічної технології навчання читання і письма , що включає в себе 5 видів діяльності:читання для себе, читання разом з другом, письмо для себе, робота зі словами, слухання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нова українська школа

Номер слайду 2

DAILY 5 або ЩОДЕННІ П’ЯТЬ

Номер слайду 3

Засновники методики DAILY 5 Гейл Боші Джоан Мозервчительки початкових класів м. Сієтл США

Номер слайду 4

Тривалість щоденних п'яти(загалом не більше 30 хвилин) Читання для себе – 6-10 хвилин. Письмо для себе – 7-10 хвилин. Читання з другом, слухання, робота зі словами – в залежності від ситуації.

Номер слайду 5

10 кроків, щоб навчати та навчитись самостійностіКрок 1 Визначте, чого потрібно навчити. Крок 2. Поставте ціль та створіть атмосферу терміновості. Крок 3. Записуйте бажані моделі поведінки на «Я – схему». Крок 4. Змоделюйте найбільш бажану поведінку. Крок 5. Змоделюйте найменш бажану поведінку, тоді найбільш бажану. Крок 6 Розмістіть учнів у класі. Крок 7. Тренуйте та формуйте витривалість. Крок 8 Не заважайте. Крок 9 Використовуйте тихий сигнал, щоб скликати учнів до початково- го місця збору. Крок 10 Проведіть групове опитування: запитайте «Як все пройшло?»

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Читання для себе. Задачі, які вирішує першокласник: Я обираю книгу або текст;Я обираю зручне робоче місце;Я відразу починаю працювати;Я оглядаю книгу;Я розумію те, про що читаю;Я знаю, що означає більшість слів;Я можу переказати прочитане;Я можу поділитись власними враженнями від прочитаного

Номер слайду 9

Письмо для себе. Головна мета:навчити вільно висловлювати власні думки. Завдання вчителя: Створити ситуацію успіху;Добирати теми, цікаві для учнів;Власний записник або щоденник вражень: Особистий простір учня- Не перевіряється вчителем;Записи робляться щодня;Пишу або малюю;

Номер слайду 10

Орієнтовні теми. Що сьогодні (вчора) у мене було цікавого?Що було у мене гарного? Що було у мене поганого?Про що я мрію?Що таке добро?Яку добру справу я зробив?Який урок мені сподобався і чому?Який урок мені не сподобався і чому?Що таке дружба?

Номер слайду 11

Читання для друга. Задачі, що вирішує ця діяльність:- збільшення кількості прочитаних книжок або текстів;Високий рівень концентрації уваги під час читання;Можливість практикувати навички читача;Тренування швидкості та виразності читання;Формування навичок спілкування та співпраці;Розширення словникового запасу учнів;Любов до книги та мотивація більше читати

Номер слайду 12

Робота зі словами. Учитель: Добирає слова та тексти для роботи. Добирає матеріали і завдання. Готує словники. Розміщує слова на «Стіні слів».

Номер слайду 13

Робота зі словами. Функціонування «Стіни слів»- Розміщують незрозумілі або цікаві слова, що зустрілись під час читання для себе, читання з другом, письма для себе або слухання. Регулярно додають нові слова;Використовують ці слова у власному мовленні;З'ясовують значення незрозумілих слів;Знаходять цікавий матеріал про ці слова

Номер слайду 14

Слухання Під час слухання учні навчаються: Правильної вимови та виразності читання;Сприйняттю інформації на слух – навички аудіювання. Можна слухати: Читання вчителя;Читання товариша;Аудіозапис;Читання старших учнів

Номер слайду 15

Приклад завдання

Номер слайду 16

Після щоденних п'яти необхідно: Повернути всі використані матеріали на свої місця. З'ясувати чи все вдалося учням. Дати самооцінку емоційному стану

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

pptx
Додано
19 лютого
Переглядів
433
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку