Позитивне ставлення до дітей загалом, відчуття задоволення від майбутньої роботи з дітьми. Позитивна установка викладача, психологічна готовність до емоційного долучення до діяльності, зацікавленість у досягненні поставленої мети, впевненість у собі й дітях, передбачення успіху. Психологічна готовність викладача працювати з дітьми певного віку. Психологічна готовність викладача спілкуватися й співпрацювати з конкретною групою. Кожен урок, як хороша вистава, повинен мати гарний вступ, що сприяє формуванню позитивної установки на діяльність. Формування в здобувачів освіти позитивної установки на урок. Збагачення учнів новими яскравими враженнями. Створення необхідного нового досвіду, який би полегшив сприйняття знань з предмету чи розділу.
— готовність дитини до навчання; — позитивне ставлення здобувачів освіти до закладу та процесу навчання; — формування мотивації до вивчення предметів, пізнавального інтересу; — комплексна організація навчально-виховного процесу, враховуючи індивідуальні, психологічні особливості школярів; — інноваційний підхід до організації та проведення навчальних занять.