виникає дуже швидко, в перші хвилини уроку; за своєю якістю поділяється на позитивну або негативну.
Номер слайду 3
проекція на дітей позитивної установки викладача, його емоційної співучасті, зацікавленості в результаті, упевненості в собі та дітях, передбаченні успіху; формування позитивної установки на урок внаслідок ефективно продуманого плану та мотиваційної діяльності.
Номер слайду 4
усмішки, підтримці викладача; розуміння мети уроку дітьми; мотивації здобувачів освіти; використання інноваційних форм проведення уроків; особистості педагога, що досконало і глибоко володіє знаннями; успіху і похвали.
Номер слайду 5
Позитивне ставлення до дітей загалом, відчуття задоволення від майбутньої роботи з дітьми. Позитивна установка викладача, психологічна готовність до емоційного долучення до діяльності, зацікавленість у досягненні поставленої мети, впевненість у собі й дітях, передбачення успіху. Психологічна готовність викладача працювати з дітьми певного віку. Психологічна готовність викладача спілкуватися й співпрацювати з конкретною групою. Кожен урок, як хороша вистава, повинен мати гарний вступ, що сприяє формуванню позитивної установки на діяльність. Формування в здобувачів освіти позитивної установки на урок. Збагачення учнів новими яскравими враженнями. Створення необхідного нового досвіду, який би полегшив сприйняття знань з предмету чи розділу.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
— готовність дитини до навчання; — позитивне ставлення здобувачів освіти до закладу та процесу навчання; — формування мотивації до вивчення предметів, пізнавального інтересу; — комплексна організація навчально-виховного процесу, враховуючи індивідуальні, психологічні особливості школярів; — інноваційний підхід до організації та проведення навчальних занять.