Відділ освіти Кегичівської районної державної адміністрації Харківської області Красненська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Кегичівської районної ради. Презентація педагогічного досвідувчителя англійської мови. ДРИГАЙЛО АЛЛИ ОЛЕКСАНДРІВНИ2016 рік
Номер слайду 2
Моє педагогічне кредо“Мислення починається зі здивування і зацікавленості”
Номер слайду 3
Моя методична тема“Формування і розвиток комунікативної компетенції учнів при вивченні англійської мови”
Номер слайду 4
Головні завдання моєї педагогічної діяльності:вчити учнів планувати свою інформаційну та інноваційну діяльність, здобувати знання самим, формувати творчий підхід до використання знань на практиці;формувати в них уявлення про різноманіття культур у світі, виховувати позитивне ставлення до культурних розходжень, що сприяють прогресу людства та служать умовами для самореалізації особистості;створювати умови для інтеграції учнів у культури інших народів;формувати та розвивати вміння й навички ефективної взаємодії з представниками інших культур;виховувати учнів у дусі миру, терпимості, гуманного міжнаціонального спілкування.
Номер слайду 5
Інноваційні тенденціїнавчально-виховного процесу. Нове в роботі (2015/2016 н.р.) гуманізація процесу навчання іноземних мов, що передбачає посилення уваги до особистості кожного учня як вищої соціальної цінності суспільства, установку на формування громадянина з високими інтелектуальними, моральними та фізичними якостями;культурологічний підхід до відбору та методичної організації змісту навчання іноземної мови;краще усвідомлення вітчизняної культури через посилення ролі іноземної мови у вихованні учнів і залучення їх до світової культури;використання таких сучасних технологій навчання, як проектна методика, навчання у співпраці, використання нових інформаційних технологій, Інтернет-ресурсів, комунікативний підхід тощо;поява загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти - вивчення, викладання, оцінювання.
Номер слайду 6
Навчально-виховна робота Основні вимоги при підготовці до уроку. Завдання уроку відкривають мовленнєві перспективи. Особистісно значуще навчання. Атмосфера довіри і співпраці. Учитель – “перший серед рівних”.
Номер слайду 7
Головні принципи і види роботиз розвитку комунікативної компетенціїВиди провідної діяльності для різних вікових груп. Взаємодія видів мовленнєвої діяльності
Номер слайду 8
Основні види роботи для розвитку комунікативної компетенціїВиди діалогів
Номер слайду 9
Типи уроків. Методи і технології навчання
Номер слайду 10
Результати ДПА учнів 9 класу{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Навчальний рік. Кількість учнів у класіСередній бал2011/2012206,82012/2013156,72013/2014107,32014/2015не складали-
Номер слайду 11
Результативність навчанняучнів 11 класу{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Навчальний рік. Кількість учнів у класіСередній бал2011/201277,52012/2013108,22013/2014117,72014/201567,3
Номер слайду 12
Результати ЗНО учнів 11 кл{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Навчальний рік. Кількість учнів. Рівень навчальних досягнень на кінець року. Рівень ЗНО2011/20124достатнійдостатнійсереднійсередній достатнійдостатнійдостатнійсередній 2012/20132достатнійсереднійдостатнійсередній2013/20141достатнійсередній2014/2015не складали--
Номер слайду 13
Результати участі в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Навчальний рік. Клас Місце Прізвище, ім’я учня2011/2012910ІІІІІСаргсян Марина. Квітка Вікторія2012/20131011ІІІІІІСаргсян Марина. Квітка Вікторія2013/2014910ІІІІОчкас Анна. Нікітіна Анастасія2014/201511ІІІНікітіна Анастасія2015/201610ІІМихальчук Таміла
Номер слайду 14
Позакласна робота. Участь у конкурсах. Тиждень англійської мови“Олімпус” (1 відзнака, 5 нагород) – 2012/2013 н.р.“Гринвіч” (3 дипломи ІІІ ступеня, 2 дипломи ІІ ступеня) – 2013/2014 н.р.“Пазл” (3 дипломи ІІ ступеня, 1 диплом І ступеня) – 2014/2015 н.р. Проводиться щороку в грудні
Номер слайду 15
Ведення учнівських мовних портфоліоІгри, театралізовані вистави, конкурси, інсценізації тощо. Згідно загальноєвропейських рекомендацій змовної освіти