Презентація. Педрада на тему:"Новітні технології на уроках".

Про матеріал
Презентація підготовлена директором Божківського навчально - виховного комплексу Бердановою Валентиною Олексіївною на тему "Новітні технології на уроках".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

«Те, що ми зібралися разом – це тільки початок; те, що ми разом працюємо – це справжній успіх». Генрі Форд

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Упровадження інноваційної освітньої діяльності у Божківському НВК Бурхливі зміни в житті людства в ХХІ столітті заклали підвалини принципово нової формації суспільних відносин — інформаційного суспільства. Високі технології, інтернет, глобалізація та безліч інших невідомих раніше явищ і процесів довколишньої дійсності ставлять нові виклики і в системі освіти — галузі, яка найбільше та найшвидше має реагувати на подібні виклики. Сучасна українська система освіти не вперше на шляху свого докорінного реформування та оптимізації. Концепцією Нової української школи та нового Закону про освіту визначено ключові засади глобальної реформи освітньої сфери, яка стартує саме з початкової ланки. Знову, як і раніше під час проведення попередніх освітніх реформ, зміни в усій системі розпочинаються саме з початкової ланки і вчителі-«початківці» першими потрапляють під удар нових вимог, викликів та змін.

Номер слайду 5

Особливістю сучасності є те, що людина, щоб реалізуватися в суспільстві, повинна вчитися практично все своє життя. Якість сучасної освіти, тобто відповідність вимогам суспільства, визначається не стільки кількістю того, що дитина знає і чого вона навчилася в школі, скільки вміннями здобувати нові знання та використовувати їх у нових умовах  Наш час – це час суттєвих змін у науці, техніці, інформаційному середовищі, освіті.             

Номер слайду 6

Піраміда сприйняття різних методів навчання

Номер слайду 7

Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури учителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору та ерудиції. В.Сухомлинський Урок – це дзеркало загальної і педагогічної культури учителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його кругозору та ерудиції. В.Сухомлинський

Номер слайду 8

Школу робить школою учитель! Художник учиться змішувати фарби і наносити мазки на полотно. Музикант розучує етюди. Журналіст і письменник освоює прийоми письмового мовлення. Справжній учитель теж змішує фарби, розучує етюди, освоює прийоми. І тільки інший учитель знає, скільки праці перероблено, поки ноти, ритми, мелодії не злились в музику уроку!

Номер слайду 9

Кожний окремо взятий урок - це ланка в ланцюжку. Він являє собою цілу процесуальну систему, яка складається з компонентів -етапів. цеглинка урок собі уявити Якщо то етап стіни, цегляної у вигляді її - це Якщо такі «цеглинки» , можливо, і гарні, але погано підігнані одна до одної і погано зацементовані, то стіна розвалиться.

Номер слайду 10

За допомогою новітніх технологій діти вчаться: Доводити свою точку зору Cлухати іншу людину Формувати власну думку. Аргументувати і дискутувати Розвивати навички самостійної роботи

Номер слайду 11

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли я передаю знання іншим, я самовдосконалююсь. Кредо навчання: Скажи мені – і я забуду; Покажи мені – і я запам’ятаю; Дай зробити – і я зрозумію. Китайська притча

Номер слайду 12

. Традиційно вважається, що новий матеріал краще запам'ятовується, коли він занотований. Але сучасні дослідження вчених доводять, що звичайне нотування — слово за словом, речення за реченням, тобто інформація, яка розташована лінійно або стовпчиками, не зберігається у мозку. Мозок запам'ятовує інформацію тоді, коли вона має вигляд певних моделей, схем та асоціацій. Тому не записуйте, а малюйте асоціативні схеми.

Номер слайду 13

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови Працюючи над даною науково-методичною проблемою Дейнека Галина Анатолівна, з’ясувала, що найбільш ефективною формою навчання для неї є використання сучасних технологій в поєднанні з традиційними засобами. Вважає доцільним на уроках використовувати елементи інноваційних технологій разом із традиційними, що дозволяє урізноманітнити діяльність учнів, а саме:

Номер слайду 14

навчає здобувати знання самостійно; акумулює вміння користуватися здобутими знаннями для рішення нових завдань; сприяє набуттю комунікативних навичок і умінь (тобто умінь працювати в різноманітних групах, виконуючи різні соціальні завдання і ролі); надає можливість широких людських контактів в знайомстві з різними точками зору на одну проблему; навчає користуватися дослідницькими методами: збирати інформацію, факти, уміти їх аналізувати з різних точок зору, висувати гіпотези, робити висновки; надає можливість висловлювати свої власні думки.

Номер слайду 15

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках математики Готуючись до уроку, Шубіна Ірина Георгіївна завжди пам’ятає про необхідність диференціації навчання як запоруки ефективності навчального процесу. «Сильні» учні, швидше опанувавши чергову тему, потребують на негайне підвищення рівня завдань, адже вони повинні постійно знаходитись у стані пошуку аби не втратити інтересу до навчання. Але яке задоволення читається в очах «слабкого» учня, який тільки-но зробив своє власне відкриття, хоч би воно й було просто розумінням базового правила або розв’язання завдання. Такий учень вже готовий творити, йому теж потрібне завдання по силах.

Номер слайду 16

Математика починається зовсім не з рахунку, що здається очевидним, а з... загадки, проблеми. Щоб у учня розвивалося творче мислення, Ірина Георгіївна пам’ятає, що учень повинен відчути подив і цікавість, повторити шлях людства до пізнання. Тільки через подолання труднощів, вирішення проблем, дитина може увійти у світ творчості.

Номер слайду 17

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках фізики Використання інноваційних технологій на уроках фізики вимагає особливої підготовки. Іваніна Юрій Миколайович вважає, що моделювання різних явищ ні в якому разі не замінює “живих” дослідів, та в поєднанні з ними дозволяє на більш високому рівні пояснити зміст того чи іншого матеріалу. Такі уроки викликають в учнів справжній інтерес, примушують працювати всіх і якість знань при цьому помітно зростає.

Номер слайду 18

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках хімії Розглядаючи місце хімії серед предметів у школі, Долягіна Наталія Дмитрівна говорить, що ця наука є унікальною і посідає особливе місце серед них. Основи хімії – це фундамент загальних знань про елементи, речовини, що нас оточують, процеси, явища які з ними відбуваються і їх методи. Ці процеси побудовані на принципах найсучасніших ідей, теорій та досягнень сучасної хімічної науки. На основі дидактичних методів формуються основні цілі вивчення хімії, а також підбираються форми і методи вирішення навчальних задач. Особливістю вивчення цієї науки у школі є те, що саме хімія – це наука про навколишній світ, пізнання його і вивчення самого себе.

Номер слайду 19

Наталія Дмитрівна відіграє особливу роль у спрямуванні пізнавальної роботи учня, вона використовує нову отриману інформацію та аналізуває її разом зі школярем. Вона володіє найвищими якостями, методами навчання хімії. Саме тому, щоб осягнути найвищого результату, сучасне навчання неможливе без пошуку нових, удосконалених та більш дієвих технологій.

Номер слайду 20

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках англійської мови Виходячи з усього згаданого вище, Гонтова Вікторія Григорівна дійшла висновку, що використання інноваційних технологій навчання дозволяє створити принципово нову інформаційну освітню сферу, що надає широкі можливості для навчальної діяльності, підвищує мотивацію, розвиває самостійність, забезпечує індивідуалізацію та диференціацію освітнього процесу, сприяє модернізації традиційної системи навчання. Розв’язання цього завдання можливе за умови зміни педагогічних методик і впровадження інноваційних технологій.

Номер слайду 21

Робота в такому напрямку є досить ефективна у навчанні дітей іноземної мови різних вікових груп. З певністю, стверджує те, що як саме з перших уроків вчитель зацікавить учнів до вивчення англійської мови і сприятиме всебічному розвитку дитини , такий і буде його кінцевий результат і якщо він не викличе інтерес в учня з перших днів, то ця дитина, назавжди залишиться глухою, байдужою до вивчення іноземної мови; буде жити без радощів пізнання і відкриття чогось нового і невідомого під час уроків англійської мови.

Номер слайду 22

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках зарубіжної літератури На уроках зарубіжної літератури Богомол Ірина Олександрівна формує в учнів найважливіші соціально-моральні уявлення й орієнтири, здійснює вивчення літератури, сприяє вихованню суспільно зрілої, активної, творчої особистості. Одним із головних завдань в Ірини Олександрівни на уроках зарубіжної літератури є формування особистості через виховання кваліфікованого читача.

Номер слайду 23

Внаслідок цього виникає необхідність удосконалення методики викладання літератури, зокрема ж - оптимізації методичних прийомів і форм шкільного аналізу художнього тексту, спрямованих на досягнення цілісності сприймання шкільного курсу літератури, побудови системи уроків, що допомагає простежити духовне зростання учнів протягом усіх шкільних років під час вивчення різних тем у курсі «Зарубіжної література».

Номер слайду 24

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках географії Бабич Наталія Іванівна свої уроки намагається проводити так, щоб хоча б один з фрагментів врізався у пам’ять учнів і вони могли його згадати і через тиждень, і через рік, змогли розповісти своїм дітям. Все це спонукає її до пошуку цікавих фактів, ілюстрацій, нових форм і прийомів роботи на уроках. Як і кожен вчитель, який працює творчо, з натхненням,їй приємно бачити на уроці допитливі очі учнів, їхні підняті руки на проблемне питання, гору питань після уроку, коли після дзвоника вони не поспішають з класу.

Номер слайду 25

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках історії Пантюхова Тетяна Миколаївна пам’ятає, що історична свідомість означає компетентність, яка корисна для орієнтації в змінах нашого життя й нашої суспільної дійсності. Вона складається з певних способів сприйняття й здатностей проведення розходжень, які здобуваються й заучуються за час життя шляхом власного досвіду, шляхом повідомлених, розказаних історій і шляхом власних актів мислення.

Номер слайду 26

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках біології Можна впевнено стверджувати, що використовуючи інформаційно-комп’ютерні технології  на уроках біології , Васюкова Надія Миколаївна: - покращує рівень самостійної роботи учнів; - створюює умови самореалізації та самоствердження учнів; - розширює обсяг навчальної інформації ; - активізує навчально-пізнавальну діяльність учнів; - збагачує і нарощує власний досвід кожного учня.

Номер слайду 27

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках основи здоров’я Васюкова Надія Миколаївна на уроках з основ здоров’я передбачає перш за все озброєння їх відповідними знаннями з питань здоров’я, за допомогою яких у дитини формується певне уявлення про значення здоров’я у житті кожної людини, відповідальне ставлення до його збереження, а також збагачує знаннями певних оздоровчих технологій, їх застосування у практичній діяльності та ведення здорового способу життя.

Номер слайду 28

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках трудового навчання На уроках трудового навчання у Роспірко Олени Володимирівни, на відміну від інших навчальних предметів, де в учнів формуються уявлення про такі естетичні категорії, як прекрасне i потворне, величне i низьке, трагічне i комічне та багато інших, виникає можливість розкрити i показати їм взаємовідношення між виробництвом, технікою i мистецтвом. I це цілком закономірно, адже сприйняття i розуміння людиною прекрасного виникло, головним чином, у процесі трудової діяльності. Працюючи, людина діставала задоволення від успішних творчих, фізичних i розумових зусиль, від корисності вдосконалення особисто виготовлених предметів, перетворення довкілля.

Номер слайду 29

Важливими є психологічні аспекти створення альтернативних ситуацій на уроках трудового навчання, вироблення в учнів поваги до самого себе, до іншої людини, як рівного партнера, формування комунікативності, навичок, як таких, що певною мірою визначають соціальну поведінку учнів, здатності до толерантності, поваги до будь- якої людини.

Номер слайду 30

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках інформатики Зміст курсу інформатики дає змогу Біді Володимиру Васильовичу не тільки інформувати і опитувати учнів, а й організовувати їх діяльність в атмосфері вільного обміну думками і поглядами.   « Людина освічена та, яка знає, де знайти те, чого вона не знає » Георг Зіммель, німецький соціолог . Володимир Васильович застосовує більше інноваційних методів навчання замість переказування абстрактної, «готової» інформації. Форми роботи захоплюють учнів, пробуджують в них інтерес і мотивацію, навчають самостійному мисленню.

Номер слайду 31

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках фізичної культури Основними формами роботи Козки Сергія Миколайовича на уроці фізичної культури із застосуванням інформаційних технологій є: Демонстрація кінестетичної активності груп м'язів у ході виконання вправ допомагає учням зрозуміти послідовність та правильність виконання тієї чи іншої вправи. Сучасні інформаційні технології дозволяють урок зробити технічно досконалішим. Музика на уроці фізичної культури є необхідним елементом у розвитку в учнів почуття ритму і пластики, слід звернути на це увагу. Випереджаючі завдання до уроку - це новий напрямок у сучасній дидактиці навчання, яку використовує Сергій Миколайович

Номер слайду 32

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів вчителями початкових класів Дмитренко Таїсія Петрівна забезпечує всебічний розвиток особистості молодшого школяра. У засвоєнні предметних знань, умінь і навичок використовує сформовані у дітей пізнавальні вміння, розвинені психічні процеси. Процес навчання будує на осмисленні та усвідомленні знань, на оптимальному поєднанні репродуктивного та творчого підходів до формування предметних умінь.

Номер слайду 33

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів вчителями початкових класів Використовує у навчальному процесі Філюшко Світлана Сергіївна досягнутий рівень розвитку дітей; не вважає неповноцінним той рівень досягнень деяких дітей, який не відповідає віковим стандартам. Поступово урізноманітнює й ускладнює форми, методи та прийоми роботи з учнями, структуру уроків. Систематично формує, закріплює та розвиває в учнів уміння та навички самостійної роботи. Розвиває мислення, пам’ять, увагу.

Номер слайду 34

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів вчителями початкових класів Губренюк Тетяна Леонідівна оптимально розширює й ускладнює вимоги до учнів. Психологічно готує учнів до переходу на предметну систему навчання, підтримує тісний зв’язок з учителями старших класів.

Номер слайду 35

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів вчителями початкових класів Черепанова Наталія Михайліна проводить навчально-виховну роботу на доступному для учнів рівні. На сучасному етапі розвитку освіти діти дійсно навчаються завдяки тому, що можуть повністю себе реалізувати. На уроках в Наталії Михайлівни спостерігаємо , що діти не бояться висловлювати свою думку, критику, не бояться бути почутими. На таких уроках учителька стає невидимим диригентом, який вміє вчасно почути, помітити, підтримати кожного учня. Коли діти працюють разом, вони формують навички, необхідні для самостійного життя.

Номер слайду 36

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів практичним психологом Сучасна психологія, як зазначає Берданова Вікторія Ігорівна, визначає, що кожен учень — людина, обдарована у якійсь галузі життєтворчості. Спираючись на здібності, обдарування кожного учня, неповторне в кожному з них, вчителі Божківського НВК розвивають здатність до творчості. Життя висунуло суспільний запит, говорить Вікторія Ігорівна, на виховання творчої особистості, здатної на відміну від людини-виконавця, самостійно мислити, генерувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення.

Номер слайду 37

Особливо ефективними у Вікторії Ігорівни є так звані інформаційно – пізнавальні години спілкування на різні теми: «СНІД. Як уберегти себе від зараження вірусом», «Активна профілактика вживання алкоголю та тютюну – свідоме ставлення до власного здоров’я». Останнім часом все більшої популярності набуває нова форма роботи – моніторингове опитування учнів НВК на тему «Аргументи й контраргументи на користь об’єднання зусиль для наступу на шкідливий спосіб життя »; тестування «Інформація – гарант захищеності» тощо. Інформаційно-практичні заняття з учнями проводить у вигляді групових занять із використанням активних форм роботи, таких, як створення проблемних ситуацій, ситуацій активного пошуку власного рішення, роздумів, протилежності тверджень тощо. Робота охоплює всіх учнів, без відокремлення тих, які відносяться до так званих «груп ризику».

Номер слайду 38

Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів Лобода Наталія Григорівна навчає дітей тому, що читання повинно виконувати три основні завдання: дати людині знання, розуміння, активний настрій у роботі над самоосвітою. «Книга не тільки наш друг, але й наш постійний вірний супутник.» (Д. Бідний) «Книга - це світ, видимий через людину.» (І. Е. Бабель)

Номер слайду 39

І наостанок… Вислови, афоризми Якщо ти хочеш, щоб твоїм предметом щиро зацікавились діти, подумай над тим, як зробити його привабливим, незвичайним для сприйняття, схожим на гру. І не йми віри в те, що гра лише для маленьких. Навчаючи - грайся, граючи - вчись! «Не буде вогника у Вас – Вам ніколи не запалити його в інших». В.О.Сухомлинський

Номер слайду 40

Таким чином, використання новітніх освітніх технологій є необхідною ланкою у роботі творчого вчителя у процесі підвищення якості сучасного уроку. Побудована таким чином робота дозволяє сформувати в учнів дослідницькі вміння і навички, сприяє розвитку учнівських життєтворчих компетенцій.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
21 січня 2020
Переглядів
3168
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку