10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Презентація Переказ "Ромашка" до уроків української мови.

Про матеріал

Розробка уроку до написання переказу містить орфографічну, підготовку ,прислів"я, загадки, інтерактивну вправу : складання сенкану ,план та опорні слова.В презентації багато ілюстрацій до даної теми

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок розвитку зв′язного мовлення. Переказ “РОМАШКА”Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.

Номер слайду 2

Наче сонце, серединка, пелюстків біла хустинка. Знає бджілка і мурашка, що звуть квіточку ...

Номер слайду 3

РОМАШКА - символ традиційного вибору за принципом «любить - не любить». І цьому вибору довіряється вже яке покоління закоханих!Ромашці довіряють, як довіряють Сонцю. Бо в неї є дуже важливий сонячний елемент - золота серцевина...

Номер слайду 4

РОМАШКИ     Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестри скопали грядку і засіяли її насінням ромашки. 

Номер слайду 5

Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали. 

Номер слайду 6

Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і побачили, що ромашки - дуже   ніжні.    Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо.

Номер слайду 7

В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли  бджілки.             

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх.            

Номер слайду 10

Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть.    

Номер слайду 11

  - Хто і де вирішив розбити клумбу? - Як дівчата доглядали квітник? - Що якось вранці побачили Оля і Ліда?   - З чим дівчатка порівняли голівку і листочки ромашки?     

Номер слайду 12

- Що відображалося в крапельці роси?   - Хто весело кружляв над квітами?- Що спочатку захотіли зробити сестри?- Що вирішили дівчата?

Номер слайду 13

  Доберіть синоніми  квітник -   кружляли бджілки -        блакитне небо -          спека -  клумба  літали бджілкижараголубе небо

Номер слайду 14

Доберіть прикметники. Квіти. Ромашки. Голівки промінчикихмарки

Номер слайду 15

                             ПЛАНЩо навесні зробили Оля і Ліда?Як дівчата доглядали клумбу?Які квіти побачили вранці сестри?Хто літав над ромашками?Що захотіли зробити дівчатка?Яке рішення прийняли сестри?

Номер слайду 16

Орфографічна підготовканавесні, вранці, старанно,  засіяли, прозоре мереживо, зів'януть.

Номер слайду 17

 -  Якими словами автор називає Ліду і Олю? Дівчатка, сестрички, вони.

Номер слайду 18

Складання«Сенкану».Іменник.                              2  прикметники.              Порівняння.                         Речення.                                Асоціація.                               

Номер слайду 19

Ромашка             За легендою, ромашки – це не просто квіти, це маленькі парасольки степових гномів. Почнеться в степу прохолодний літній дощ, заховається все живе: і комахи, і бджоли, і мурашки. Тільки добрий гномик не боїться дощу. Він зриває парасольку – ромашку та йде степом, тримаючи її над головою. Дзвінко падають краплі на квітку, збігають цівками з ніжних тремтливих пелюсток, а гном залишається сухим і веселим навіть під найсильнішим дощем.

Номер слайду 20

             Іще 150 років тому ромашку демонстрували глядачам як дивовижну і рідкісну з далекої Америки.            В Україні, вона з’явилася випадково. Зерно пшениці, засмічене насінням ромашки, засипали в мішки  та повезли з Америки. У мішках виявилися дірки, у вагонах – щілини, і  дрібне насіннячко цих квітів розсипалося по залізничному  полотну. А невдовзі американська ромашка розсіялася  вздовж  колії, укривши землю м’яким, кучерявим, терпкувато – запашним килимом.

Номер слайду 21

Перечитай написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є .

Номер слайду 22

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Крицька Любов Василівна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
29 червня 2018
Переглядів
3795
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку