Розробка уроку до написання переказу містить орфографічну, підготовку ,прислів"я, загадки, інтерактивну вправу : складання сенкану ,план та опорні слова.В презентації багато ілюстрацій до даної теми
Урок розвитку зв′язного мовлення. Переказ “РОМАШКА”Підготувала вчитель початкових класів КЗ Верхівцевського НВК Попова Л. П.
Номер слайду 2
Наче сонце, серединка, пелюстків біла хустинка. Знає бджілка і мурашка, що звуть квіточку ...
Номер слайду 3
РОМАШКА - символ традиційного вибору за принципом «любить - не любить». І цьому вибору довіряється вже яке покоління закоханих!Ромашці довіряють, як довіряють Сонцю. Бо в неї є дуже важливий сонячний елемент - золота серцевина...
Номер слайду 4
РОМАШКИ Навесні Ліда і Оля вирішили у дворі розбити клумбу. Сестри скопали грядку і засіяли її насінням ромашки.
Номер слайду 5
Дівчата старанно доглядали квітник: пололи бур'ян, в спеку поливали.
Номер слайду 6
Якось вранці Оля і Ліда зупинилися біля розквітлих квіток і побачили, що ромашки - дуже ніжні. Голівки їх, неначе маленькі жовті сонечка з білосніжними промінчиками. Листя - ніби прозоре зелене мереживо.
Номер слайду 7
В кожній квіточці - крапелька роси, а в ній блакитне небо і пухнасті хмарки пливуть. Над ними весело кружляли бджілки.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Сестрички спочатку захотіли нарвати ромашок в букет, але подумали, що зірвані квіти швидко зів'януть. Тоді не почують вони співу пташок, не побачать сонечка, бджілок і навіть їх.
Номер слайду 10
Дівчата вирішили, що ромашки – чудові квіти, нехай собі ростуть.
Номер слайду 11
- Хто і де вирішив розбити клумбу? - Як дівчата доглядали квітник? - Що якось вранці побачили Оля і Ліда? - З чим дівчатка порівняли голівку і листочки ромашки?
Номер слайду 12
- Що відображалося в крапельці роси? - Хто весело кружляв над квітами?- Що спочатку захотіли зробити сестри?- Що вирішили дівчата?
ПЛАНЩо навесні зробили Оля і Ліда?Як дівчата доглядали клумбу?Які квіти побачили вранці сестри?Хто літав над ромашками?Що захотіли зробити дівчатка?Яке рішення прийняли сестри?
Ромашка За легендою, ромашки – це не просто квіти, це маленькі парасольки степових гномів. Почнеться в степу прохолодний літній дощ, заховається все живе: і комахи, і бджоли, і мурашки. Тільки добрий гномик не боїться дощу. Він зриває парасольку – ромашку та йде степом, тримаючи її над головою. Дзвінко падають краплі на квітку, збігають цівками з ніжних тремтливих пелюсток, а гном залишається сухим і веселим навіть під найсильнішим дощем.
Номер слайду 20
Іще 150 років тому ромашку демонстрували глядачам як дивовижну і рідкісну з далекої Америки. В Україні, вона з’явилася випадково. Зерно пшениці, засмічене насінням ромашки, засипали в мішки та повезли з Америки. У мішках виявилися дірки, у вагонах – щілини, і дрібне насіннячко цих квітів розсипалося по залізничному полотну. А невдовзі американська ромашка розсіялася вздовж колії, укривши землю м’яким, кучерявим, терпкувато – запашним килимом.
Номер слайду 21
Перечитай написаний переказ, уважно перевір. Виправ помилки, якщо вони є .