Презентація " Перпендикудяр в похила"

Про матеріал
Презентація містить всі етапи уроку, це і перевірка домашнього завдання , і актуалізація опорних знань у вигляді графічного диктанту. По готових малюнках розв'язувалися задачі, були і старовинні задачі, які розв'язувалися в групах, а також прикладні задачі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку:«ПЕРПЕНДИКУЛЯРність Прямої іПлощини»

Номер слайду 2

Девіз уроку: “Не кивай на все рукою,не лінуйся, не кричи, те чому навчився в школі знадобиться ще колись”c 2 =a2+b2

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}АВ24 см15 см10а. ВС7 см20 см24а. АС25 см25 см26a

Номер слайду 4

Математичний диктант“ Незакінчене речення ”

Номер слайду 5

1. Перпендикуляр … 2. Основа перпендикуляра … 3. Похила… 4. Проекція похилої… 5. Як знайти АС, якщо відомі АВ і ВС… 6. Як знайти ВС, якщо відомі АС і кут С=30°… 7. Як знайти ВС, якщо відомі АВ і кут С=45°…

Номер слайду 6

1. АВ 2. Точка В 3. АС 4. ВС 5. За т. Піфагора 6. АС/2 7. ВС=АВ Взаємоперевірка:

Номер слайду 7

Графічний диктант“ Спіймай помилку”

Номер слайду 8

1. Якщо з однієї точки до прямої проведено дві похилі, то менша похила має більшу проекцію. 2. Проекція похилої коротша від самої похилої. 3. Похила коротша за перпендикуляр, проведений з тієї самої точки до тієї самої прямої. 4. Якщо в трикутнику квадрат однієї його сторони дорівнює сумі квадратів двох інших, то кут напроти найбільшої сторони – гострий. 5. Квадрат катета прямокутного трикутника дорівнює різниці квадратів гіпотенузи та іншого катета.

Номер слайду 9

Взаємоперевірка:24315

Номер слайду 10

Задачі на готових малюнках:“ Мозковий штурм”

Номер слайду 11

3см. Х4смα□10см6см. Хα●Х12см5смα30°10 см. Хα□6 см45°Хα □За даними на малюнках знайти невідомий Х.

Номер слайду 12

Задачі зі старовинних манускриптів: Робота в парах

Номер слайду 13

Манускрипт(з латинської «рукопис») «ману» - рука, «крипт» – писати. Рукописи були відомі вже в Стародавньому Римі. Одні рукописи згорталися у свитки, а інші - у квадрати.

Номер слайду 14

Лікоть:одиниця вимірювання довжини, що не має певного математичного значення і приблизно відповідає відстані від ліктьового суглоба до кінця витягнутого середнього пальця руки.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

1. “Стрибок мавпи” – 30 ліктів 2. “Зламана пальма” – 25 ліктів перевірка:

Номер слайду 17

Приклад розв'язування задачі за алгоритмом ЗадачаІз точки до площини проведено дві похилі, одна із яких на 26 см. більша другої. Проекції похилих дорівнюють 12 см. і 40 см. Знайти похилі. Дано: AD - перпендикуляр; ВD=40 см. СD=12 см. AB> AC на 26 см. Знайти: AB,AC. А1240α ВDCПерпендикуляр до площини з точки АПохилі із точки АПохилі нерівні АВ-АС=26 Проекції похилих. Два прямокутних трикутника із спільним катетом. AB2=AD2+BD2 AD2=AB2-BD2 AD2=AC2-DC21. АС = х см, АВ = (х+26) см;2.∆АВD; < АDВ=90°; АD2=AB2-BD2; AD2 = (x+26)2-402;3.∆ADC;

Номер слайду 18

Самостійна робота“ Складність вибери сам”

Номер слайду 19

123456І варіант. ВВВ539 і 4515ІІ варіант. ААА66 і 156,5 Відповіді до самостійної роботи

Номер слайду 20

Розв’язування практичних задач“ Ці задачі не прості,Застосуєш їх в житті. Щоб їх добре розв’язати,Геометрію треба знати ”.

Номер слайду 21

Задача. Двосхилий дах будівлі має ухил 45° і площу основи 100 квадратних метрів. Знайдіть, користуючись цими даними, скільки квадратних метрів дахового заліза піде на покриття, якщо витрати на згин і обрізки становлять 6 %

Номер слайду 22

Задача. Потрібно протягнути два електричних дроти від стовпа до будинку. На стовпі вони кріпляться на висоті 9 м, а на стіні будинку-на висоті 4м. Скільки потрібно дроту, якщо відстань від стовпа до будинку 20 м, а на кріплення і провисання потрібно 6% знайденої довжини?

Номер слайду 23

АВСДЗадача про теплицю

Номер слайду 24

Домашнє завдання§10 повторити № 384 а), № 382 ( 1-3), 404*

Номер слайду 25

Підсумки уроку:« Три «ЩО?» 1. Що нового дізнався на уроці? 2. Що було найскладнішим при виконанні завдань? 3, Що треба ще зробити для досягнення кращих результатів?

Номер слайду 26

Рефлексія“ Похвали себе ” 1. Чи з’явилося почуття самоповаги від твоєї роботи на уроці? 2. Похвали себе одним реченням.

Номер слайду 27

Бажаю вам надовго зберегти свої знання. Дякую за урок!

pptx
Пов’язані теми
Геометрія, 10 клас, Презентації
До підручника
Геометрія (академічний рівень) 10 клас (Бурда М.І., Тарасенкова Н.А.)
Додано
17 травня
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку