Презентація до уроків 9,10 у 7 класі НУШ розроблено за модельною навчальною програмою «Інформатика. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Пасічник О.В., Козак Л.З., Ворожбич А.В.) відповідно до підручника: Інформатика: підруч. для 7 класу закладів загальної середньої освіти/І.В.Тріщук, О.Ю.Лазарець-Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2024
Персональний цифровий простір. Персональний цифровий простір утворюється завдяки цифровим пристроям, які ми використовуємо, таким як комп’ютери, смартфони та планшети. Ви створюєте цей простір, коли зберігаєте на ньому Ваші файли та дані. Ви можете зберігати їх на внутрішньому сховищі пристрою або у хмарних сховищах в інтернеті.
Що можна робити в персональному цифровому просторі?Ваш персональний цифровий простір дозволяє Вам зберігати важливу інформацію та документи, доступ до яких можна мати з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету. Ви можете використовувати його для зберігання шкільних робіт, фотографій, музики, відео та багатьох інших речей. Він також корисний для навчання, спілкування, розваг та інших завдань.
Інформаційні потреби. Відповіді на запитання. Ми шукаємо інформацію, щоб знайти відповіді на наші запитання. Наприклад: «Які річки найбільші в світі» або «Як працює сонячна енергія?». Навчання. Ми шукаємо інформацію, щоб дізнатися про нові речі, які цікавлять нас. Наприклад, як навчитися програмувати або вивчити іноземну мову та багато іншого.
Інформаційні джерела. Бібліотеки містять книги, журнали та інші джерела, які можна використовувати для навчання і дослідження. Ваші вчителі та інші експерти можуть бути джерелами інформації та знань. Телевізор, радіо, газети і журнали — це інші джерела інформації, де можна знаходити новини та розважальний контент.Інтернет — це велике джерело інформації, де ми можемо знаходити відповіді на наші запитання, читати новини, дивитися відео та багато іншого.
Практична робота №3 Робота в інтернетіЗавдання. Створити інфографіку з порадами в Сanva на обрану тему: «Інформаційне сміття. Як зменшити його в нашому цифровому просторі»; «Мій персональний цифровий простір. Як ефективно використовувати та за допомогою яких сервісів»; «Інформаційні джерела та які основні правила їх використання. Правила безпеки»; «Як оцінити інформацію та не потрапити на фейк». Сервіс — Canva. Шаблон — Інфографіка Кількість учнів у групі — 2–3 учні Тривалість — 20–25 хв Демонстрація інфографіки в CanvaІнфографіку прикріпити у відповідне завдання в Гуглкласі