Презентація "Підсумковий урок з теми "Раціональні числа""

Про матеріал
Презентація стане у пригоді на підсумковому уроці з теми "Раціональні числа"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Cистематизаціязнань з теми « Раціональні числа,модуль числа,порівняння раціональних чисел»Балманжі М. К.

Номер слайду 2

Вдосконалити вміння порівнювати раціональні числа ;Розвивати творчі здібності, кмітливість;Виховувати самостійність та наполегливість. МЕТА:

Номер слайду 3

Які числа називають: додатними від’ємними?

Номер слайду 4

Числа зі знаком «+» називають додатними. Числа зі знаком «–» називають від’ємними.

Номер слайду 5

2. Чи існують числа, які не є ні додатними, ні від’ємними?

Номер слайду 6

Число 0 не є ні додатним, ні від’ємним.

Номер слайду 7

3. Що називають координатною прямою?

Номер слайду 8

Координатна пряма — це пряма Ox, на якій задано:початок координат O (0);одиничний відрізок OE = 1;додатний напрямок (→).

Номер слайду 9

Між якими цілими числами на координатній прямій знаходиться дане число:а) 2,9 б) -3 в) 0 г)д) -0,18

Номер слайду 10

4. Що називають координатою точки?

Номер слайду 11

Координатою точки називають число, яке показує положення точки на координатній прямій.

Номер слайду 12

5. Знайдіть відстань від точок М(-8) і К (3) до початку відліку на координатній прямій.

Номер слайду 13

3. Знайдіть числа, які на координатній прямій знаходяться на відстані:а) 6 поділок від числа - 9 б) 10 поділок від числа 4в) 7 поділок від числа 8

Номер слайду 14

5. Які числа називають протилежними? Наведіть приклади.

Номер слайду 15

Два числа, які відрізняються одне від одного тільки знаками, називають протилежними. Наприклад, –3 і 3, –2 і 2, –1 і 1. Число 0 є протилежним самому собі.

Номер слайду 16

Розминка: назвіть число, яке протилежне даному7– 7– 44–0,1 0,1(+3)-3-6,36,3

Номер слайду 17

4. На координатній прямій відмічені точки М (-7), К(6), В(-6), С(-0,5), Д(0,5). Які з них мають протилежні координати?

Номер слайду 18

6. Які числа називаютьнатуральними? Приклад.

Номер слайду 19

6. Які числа називають цілими?

Номер слайду 20

Натуральні числа, протилежні їм числа і число 0 називають цілими числами.

Номер слайду 21

7. Які числа називають раціональними?

Номер слайду 22

Цілі числа (додатні і від’ємні), дробові числа (додатні і від’ємні) та число 0 називають раціональними числами.

Номер слайду 23

8. Що називають модулем числа?

Номер слайду 24

Модулем числа називають відстань від початку відліку до точки, що зображує це число на координатній прямій.

Номер слайду 25

9. Як знайти модуль:додатного числавід’ємного числануля?

Номер слайду 26

Протилежні числа мають рівні модулі.|a| = a, якщо a додатне|a| = – a, якщо a від’ємне|0| = 0

Номер слайду 27

Знайдіть модуль кожного із чисел: 12 7,086,32072│12│ =│7,08│ =│- 6,32│=│0│ =│ -72│ =

Номер слайду 28

Знайдіть значення виразу│- 8│+│- 2│=│- 5│-│ 2│=│- 8│∙│ - 3│=│- 27│:│-9│=103243

Номер слайду 29

10. Яке число є більшим:додатне чи від’ємне від’ємне чи нуль додатне чи нуль?

Номер слайду 30

1) Будь-яке додатне число більше за будь-яке від’ємне: додатне > від’ємного2) Будь яке від’ємне число менше від нуля: від’ємне < 03) Будь-яке додатне число більше від нуля: додатне > 0

Номер слайду 31

11. Сформулюйте правило порівняння від’ємних чисел.

Номер слайду 32

З двох від’ємних чисел більшим є те, модуль якого менший, і меншим є те, модуль якого більший. Наприклад, | 5| < | 10| => 5 > 10

Номер слайду 33

12. На координатній прямій точка A (x) розташована ліворуч від точки B (y). Порівняйте числа x і y.

Номер слайду 34

З двох чисел меншим є те, зображення якого на координатній прямій розташовано ліворуч, а більшим — те, яке розташовано праворуч. Якщо на координатній прямій точка A (x) розташована ліворуч від точки B (y), то x < y.

Номер слайду 35

Номер слайду 36

08; 93;2;1;0

Номер слайду 37

Робота з картками. Обчислити: 1. |-11|*|-5|= 55 2.|100| : |-4|= 25 3. 125 * | -8 |= 1000 Порівняти: 4. 11,25 > 11,025 5. -1,02 < 0,25 6. 0 > -457 7. -25,1 > -25,11 8. 154 > 0 9. -10,06 < -10,006 10. -5 > -4,99 11. -0,001 > -0,0001 

Номер слайду 38

- Сьогодні я дізнався…- Було цікаво…- Було складно…- Я зрозумів, що…- Тепер я зможу…- Я навчився…- У мене вийшло …- Я зміг…Закінчіть речення: Підсумок уроку

Номер слайду 39

Домашнє завдання1) Питання до §25 (стор. 189), № 1086, № 1088, № 1091.2) На повторення - № 1113. Дякую за увагу! До побачення!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Рябушкіна Оксана Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Левадній Сергій Павлович
    Чудова презентація для узагальнення теми!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 лютого 2022
Переглядів
3182
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку