ДІАГНОСТУВАЛЬНА (ПІДСУМКОВА) РОБОТА ЗА РІК МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ (1 клас)

Про матеріал
ДІАГНОСТУВАЛЬНА (ПІДСУМКОВА) РОБОТА ЗА РІК МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ І. РОБОТА З ТЕКСТОМ (Завдання 1-3) 1. Прочитай текст. Обведи у зелену хмаринку речення, в якому розповідається за ким спостерігають люди. 2. Тестові завдання до тексту. Прочитай запитання, обведи правильний варіант відповіді. 3. Випиши сьоме речення із тексту. ІІ. РОБОТА З МОВНИМИ ОДИНИЦЯМИ (Завдання 4-6) 4. Прочитай слова. Обведи ті, в яких другий склад наголошений. 5. Прочитай слова. Поміркуй і проведи мовні дослідження. 6. Прочитай. Упиши в речення слова з довідки. Склади та запиши графічно схему до одного з речень. Самооцінювання підсумкової роботи. Оцінювання вчителем. Рекомендації вчителя. Використано матеріали навчального посібника "Українська мова. Буквар" для 1 класу, Г. С. Остапенко, Л. В. Мовчун — Київ : Світич, 2023.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я_____________________________________________________________________ 

 

ДІАГНОСТУВАЛЬНА (ПІДСУМКОВА) РОБОТА ЗА РІК

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ 

І. РОБОТА З ТЕКСТОМ (Завдання 1-3)

1.   Прочитай текст. Обведи у зелену хмаринку речення, в якому розповідається за ким спостерігають люди. 

  

imageimageСАМООЦІНЮВАННЯ

 

                                                 

2.   Прочитай запитання, обведи правильний варіант відповіді:  

 

1) У якому місті багато парків:                                                                   САМООЦІНЮВАННЯ

image          А) у Вінниці;       Б) у Києві;              В) у Львові.  2) У парках живе багато:

          А) зайчиків;         Б) лисичок;            В) білочок.                                   

3) За ким спостерігають білочки:                                                                  

          А) за людьми;      Б) за сонечком;     В) за тваринками.

                                                  

3. Випиши сьоме речення із тексту.

                                                                                                              САМООЦІНЮВАННЯ

image

ІІ. РОБОТА З МОВНИМИ ОДИНИЦЯМИ (Завдання 4-6)

 

4. Прочитай слова. Обведи ті, в яких другий склад наголошений.

                                                                                                              САМООЦІНЮВАННЯ

image

5.   Прочитай слова. Поміркуй і проведи мовні дослідження.

imageimageСАМООЦІНЮВАННЯ

 

6.   Прочитай. Упиши в речення слова з довідки.

image

ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ

 

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

 

 

Характеристика результатів навчання

 

Завдання

Сформовано

(+)/

Формується

٧

1

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

Під час пояснення (початок уроку) 

 

2

Читає цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

Завдання 1-6

 

3

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту

Завдання 1-3

 

4

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту. Тестове завдання

Завдання 2

 

5

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

Завдання 3, 6

 

6

Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні  явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

Завдання 1-6

 

7

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

Завдання 1-6

 

 

 

Рекомендації вчителя ___________________________________________________________________________ 

_____________________________________________________________________________________________________ 

_____________________________________________________________________________________________________ 

_____________________________________________________________________________________________________

pdf
Додано
20 травня 2023
Переглядів
3171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку