ДІАГНОСТУВАЛЬНА (ПІДСУМКОВА) РОБОТА ЗА РІК МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ (1 клас)

Про матеріал
ДІАГНОСТУВАЛЬНА (ПІДСУМКОВА) РОБОТА ЗА РІК МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ (1 клас) І. РОБОТА З ТЕКСТОМ (Завдання 1-3) 1. Прочитай текст. Обведи у зелену хмаринку речення, в якому розповідається за ким спостерігають люди. 2. Тестові завдання до тексту. Прочитай запитання, обведи правильний варіант відповіді. 3. Випиши сьоме речення із тексту. ІІ. РОБОТА З МОВНИМИ ОДИНИЦЯМИ (Завдання 4-6) 4. Прочитай слова. Обведи ті, в яких другий склад наголошений. 5. Прочитай слова. Поміркуй і проведи мовні дослідження. 6. Прочитай. Упиши в речення слова з довідки. Склади та запиши графічно схему до одного з речень. Самооцінювання підсумкової роботи. Оцінювання вчителем. Рекомендації вчителя. Використано матеріали навчального посібника "Українська мова. Буквар" для 1 класу, Г. С. Остапенко, Л. В. Мовчун — Київ : Світич, 2023.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я _____________________________________________________________________

 

ДІАГНОСТУВАЛЬНА (ПІДСУМКОВА) РОБОТА ЗА РІК

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

І. РОБОТА З ТЕКСТОМ (Завдання 1-3)

1. Прочитай текст. Обведи у зелену хмаринку речення, в якому розповідається за ким спостерігають люди.

C:\Users\User\Desktop\Знімок екрана (4338).png

 

САМООЦІНЮВАННЯ

 

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія (2).png

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО.png

   C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія.png

 

2. Прочитай запитання, обведи правильний варіант відповіді:

 

1) У якому місті багато парків:

          А) у Вінниці;       Б) у Києві;              В) у Львові.

2) У парках живе багато:

          А) зайчиків;         Б) лисичок;            В) білочок.

3) За ким спостерігають білочки:

          А) за людьми;      Б) за сонечком;     В) за тваринками.

САМООЦІНЮВАННЯ

 

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія (2).png

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО.png

   C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія.png

 

3. Випиши сьоме речення із тексту.

 

C:\Users\User\Desktop\2 РЯДКИ.png

САМООЦІНЮВАННЯ

 

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія (2).png

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО.png

   C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія.png

 

ІІ. РОБОТА З МОВНИМИ ОДИНИЦЯМИ (Завдання 4-6)

 

4. Прочитай слова. Обведи ті, в яких другий склад наголошений.

 

 

C:\Users\User\Desktop\Знімок екрана (4339).png

САМООЦІНЮВАННЯ

 

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія (2).png

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО.png

   C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія.png

 

5. Прочитай слова. Поміркуй і проведи мовні дослідження.

C:\Users\User\Desktop\Знімок екрана (4345).png

САМООЦІНЮВАННЯ

 

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія (2).png

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО.png

   C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія.png

 

6. Прочитай. Упиши в речення слова з довідки.

C:\Users\User\Desktop\Знімок екрана (4340).png

 

  • Склади та запиши графічно схему до одного з речень.

 

C:\Users\User\Desktop\1 РЯДОК.png

САМООЦІНЮВАННЯ

 

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія (2).png

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО.png

   C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія.png

 

 

 

 

САМООЦІНЮВАННЯ

 

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія (2).png

     C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО.png

   C:\Users\User\Desktop\БУЛО ЛЕГКО- СУМНІВИ-СКЛАДНО – копія.png

 

C:\Users\User\Desktop\Знімок екрана (4348).png

ОЦІНЮВАННЯ ВЧИТЕЛЕМ

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

 

 

Характеристика результатів навчання

 

Завдання

Сформовано (+)/

Формується ٧

1

Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле

Під час пояснення

(початок уроку)

 

2

Читає цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно

Завдання 1-6

 

3

Виявляє розуміння змісту прочитаного тексту

Завдання 1-3

 

4

Переказує усно прочитаний/прослуханий твір із дотриманням послідовності змісту. Тестове завдання

Завдання 2

 

5

Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки

Завдання 3, 6

 

6

Визначає й аналізує мовні одиниці та мовні  явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

Завдання 1-6

 

7

Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результати своєї роботи

Завдання 1-6

 

 

 

Рекомендації вчителя ___________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Данілова Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мельник Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 травня 2023
Переглядів
6371
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку