Мета: ввести поняття площі, площі прямокутника, квадрата, одиниці вимірювання площі. Навчити учнів застосовувати даний теоретичний матеріал до розв’язування задач. Розвивати обчислювальні навички. Виховувати розуміння важливості математичних знань. Розвивальна: розвивати логічне мислення, уважність, комунікативні здібності під час роботи в колективі, індивідуально; здатність встановлювати причинно-наслідкові зв`язки; Виховна: виховувати волю та наполегливість в учнів для досягнення кінцевих результатів, культуру мовлення в ході обговорення, кмітливість, любов і повагу до математики.
Перевірка домашнього завдання№ 688 Яке число в кубі дорівнює: 1) 8; 2) 125; 3) 64?Відповідь:1) 2; 2) 5; 3) 4.№ 696№699 Відповідь:1) Якщо а = 2, b = 12, то а² + b² = 2² + 12² = 4 + 144 = 148;2) якщо а = 2, b = 5, то а² + b² = 2² + 5² = 4 + 25 = 29;3) якщо а = 2, b = 10, то а³ + b² = 2² + 10² = 4 + 100 = 104.
Судоку Судоку — заснована на логіці японська головоломка з числами. В перекладі з японської мови «су» позначає слово «число», «доку» має безліч різних перекладів, але в цілому означає щось одне, одиничне, цілісне. Мета головоломки - необхідно заповнити вільні клітинки цифрами від 1 до 9 так, щоб в кожному рядку, в кожному стовпці і в кожному малому квадраті 3×3, кожна цифра зустрічалася лише один раз. Правильна головоломка має лише одне рішення.