Презентація до уроку вивчення нової теми з математики на тему "площа прямокутника і квадрата". на уроці вводяться поняття площі . властивості площі . а також де зустрічаються квадрати.
Мета: ввести поняття площі, площі прямокутника, квадрата, одиниці вимірювання площі. Навчити учнів застосовувати даний теоретичний матеріал до розв’язування задач. Розвивати обчислювальні навички. Виховувати розуміння важливості математичних знань. Розвивальна: розвивати логічне мислення, уважність, комунікативні здібності під час роботи в колективі, індивідуально; здатність встановлювати причинно-наслідкові зв`язки; Виховна: виховувати волю та наполегливість в учнів для досягнення кінцевих результатів, культуру мовлення в ході обговорення, кмітливість, любов і повагу до математики.
Номер слайду 3
«Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим.» Паскаль
Номер слайду 4
Перевірка домашнього завдання№ 688 Яке число в кубі дорівнює: 1) 8; 2) 125; 3) 64?Відповідь:1) 2; 2) 5; 3) 4.№ 696№699 Відповідь:1) Якщо а = 2, b = 12, то а² + b² = 2² + 12² = 4 + 144 = 148;2) якщо а = 2, b = 5, то а² + b² = 2² + 5² = 4 + 25 = 29;3) якщо а = 2, b = 10, то а³ + b² = 2² + 10² = 4 + 100 = 104.
Номер слайду 5
Дайте відповіді на питання. Що означає піднести до степеня?У виразі назвати основу степеня і показник степеня. завжди дорівнює ….. завжди дорівнює ….. Особливими є степені 2 і 3 їх називають…
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Прямокутник А В С D A, B , C , D вершини. АВ, АС, СD, BC сторони.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Прямокутник із сторонами 2 см і 3 см. У ньому вміщується 6 одиничних квадратів. Це означає, що площа прямокутника дорівнює 6 см квадратних. Коротко записують S= 6 S = а*в. S = а*а =
Номер слайду 11
Формули
Номер слайду 12
Рівні фігури мають рівні площі. Площа фігури дорівнює сумі площ її частин. Запам’ятайте:
Номер слайду 13
Встановимо зв'язок між одиницями вимірювання площі: *100 *100 *100 *100 А : 100 : 100 : 100 : 100 *100 *100 га а : 100 : 100
Номер слайду 14
Де зустрічаються квадрати. Це QR код. Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні всього того, що знаєш. Якщо ви хочете навчитися плавати, то сміливо ступайте в воду, а якщо хочете навчитися розв’язувати задачі, то розв’язуйте їх
Номер слайду 15
Картина «Чорний квадрат» Малевича. Картина Малевича «Чорний квадрат» стала загадкою, яка дійшла і збереглася до наших днів. І любителі мистецтва і скрупульозні дослідники, не перестають захоплюватися цим шедевром живопису.
Номер слайду 16
Судоку Судоку — заснована на логіці японська головоломка з числами. В перекладі з японської мови «су» позначає слово «число», «доку» має безліч різних перекладів, але в цілому означає щось одне, одиничне, цілісне. Мета головоломки - необхідно заповнити вільні клітинки цифрами від 1 до 9 так, щоб в кожному рядку, в кожному стовпці і в кожному малому квадраті 3×3, кожна цифра зустрічалася лише один раз. Правильна головоломка має лише одне рішення.