Презентація по темі «КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ,ЇЇ ГРАФІК І ВЛАСТИВОСТІ»

Про матеріал

СЛАЙД 1

ТЕМА УРОКУ:

КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ,ЇЇ ГРАФІК І ВЛАСТИВОСТІ

СЛАЙД 2

Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання,вміння і на- вички учнів з теми«Квадратична функція,її графік і властивості»;розширювати світогляд учнів щодо використання властивостей квадратичної функції в практичній діяльності людини; розвивати творчі здібності учнів;формувати вміння працювати в групі; виховувати культуру мислення,спілкування та мовлення.


СЛАЙД 3

ДЕВІЗ УРОКУ:«АЛГЕБРА ЩЕДРА,ВОНА ЧАСТО ДАЄ БІЛЬШЕ,НІЖ У НЕЇ ПРОСЯТЬ»

(Д´АЛАМБЕР)

СЛАЙД 4

ДІЛОВА ГРА

«КОМПЕТЕНТНІСТЬ»

СЛАЙД 5

•Компетентність-це готовність учня використовувати набуті знання, вміння та навички в житті для виконання теоретичних і практичних завдань.

•Компетентний-такий,який уміє застосовувати набуті знання та досвід.

СЛАЙД 6

Розвивати компетентності:

•пізнавальну-вміння навчатися та оперувати знаннями;

•особистісну-вміння об'єктивно оцінювати власні можливості;

•самоосвітню-вміння проводити самоконтроль власної діяльності;

•соціальну-здатність працювати в команді;

•творчу-розвивати ініціативу,самостійність.

СЛАЙД 7

ПЕРШИЙ ЕТАП.
«ТЕОРІЯ-ОСНОВА ПРАКТИКИ»

«МІКРОФОН»

СЛАЙД 8

ДРУГИЙ ЕТАП.

«ПРАКТИКА-ВЕЛИКА СИЛА»

СЛАЙД 9

ЗАВДАННЯ№1

Група№1 Група№2 Група№3

а)(0;-1) а)(0;2) а)(0;4)

б)(1;-1) б)(-3;9) б)(3;9)

в)(2;9) в)(-1;0) в)(1;-3)

г)(3;0) г)(-6;0) г)(5;0)

д)(3;5) д)(-1;-4) д)(-4;2)

СЛАЙД 10

Розвязування задач за підручником

1група 2група 3група

№648(а) №648(б) №647(а)

Побудувати графік функції і записати властивості за схемою:

1)Д(У);

2)Е(У);

3)нулі функції;

4)проміжки зростання,спадання;

5)проміжки на яких функція набуває додатніх,

від´ємних значення;

6)найменше (найбільше)значення функції.

СЛАЙД 11

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ

Задача№1

Арка мосту має форму параболи. Скласти рівняння цієї параболи, якщо висота арки дорівнює 4 м, а ширина — 20 м.

СЛАЙД 12

ПІДСУМОК УРОКУ.

ЩО СЬОГОДНІ ДАЛА НАМ АЛГЕБРА,КРІМ

ЗНАНЬ ПО ДАНІЙ ТЕМІ?

-ЧИ МОЖЕТЕ ВИ НАЗВАТИ СЕБЕ КОМПЕТЕНТНИМИ У ПЕВНІЙ ГАЛУЗІ?

ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ НА УРОЦІ.

СЛАЙД 13

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

«ГОТУЄМОСЬ ДО ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ»

1.Повторити §3,§4.

2.Виконати:ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПО 2-Х ВАРІАНТАХ ЗА ДАНИМИ КАРТОЧКАМИ.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок-подорож в

Номер слайду 2

: Математика – це велична споруда, створена уявою лю- дини,для пізнання ВСЕСВІТУ

Номер слайду 3

Номер слайду 4

навчальна:узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Многочлени. Способи розкладання многочленів на множники»; розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес учнів, логічне мислення, культуру математичної мови і записів, активізацію діяльності учнів у ході навчання; виховна: виховувати інтерес до вивчення предмета,самостійність,почуття відповідальності за свої дії,вміння співпрацювати. Мета уроку: Тема уроку: Многочлени. Способи розкладання многочленів на множники».

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Одночлени- це найпростіші вирази – числа, змінні, їх степені й добутки

Номер слайду 7

Многочлен - сума кількох одночленів.

Номер слайду 8

Многочлен стандартного вигляду - це многочлен, у якого всі члени – одночлени стандартного вигляду і серед них немає подібних

Номер слайду 9

Виконай дії і поясни х2 · x5 ·x4 х7 · x5 :x8 (x6)4 4 x·(5+3 x) 6х3=3 x(*); (*) 2 =25 x6у4

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Винести спільний множник за дужку, якщо він є. Якщо многочлен містить більше трьох членів, то треба спробувати згрупувати їх і до кожної групи застосувати п.1.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

5x5-x4=0

Номер слайду 14

3а -15в =3(а-5в) 2) 6х2+12ху=6х(х -12у) 3) 4(а-в)+с(а-в)=(а-в)(4+с) 4) 3х+3у-вх-ву=3 (х + у) -в (х + у) = (х + у)(3-в) 5) х3-4х2+2х-8=х(х-4)+2(х- 4)=(х-4)(х+2)   ЗНАЙДИ ПОМИЛКУ

Номер слайду 15

1) 3а -15в =3(а-5в) 2) 6х2+12ху=6х(х + 2у) 3) 4(а-в)+с(а-в)=(а-в)(4+с) 4) 3х+3у-вх-ву=3 (х + у) - -в (х + у) = (х + у)(3-в) 5) х3-4х2+2х-8=х2 (х-4)+2(х- - 4)=(х-4)(х+2)

Номер слайду 16

Номер слайду 17

6mx-2m+9x-3= 6a-12c-ap+2cp=

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

10а2-(а-2в)-4а= 5х(х3-3х+4)= (у+2)(у2-у-1)= (-2а)2= 3а(а-а2в+5)= (х-2)(х+3)= «Шифровка» Допиши праву частину

Номер слайду 21

Навчити Мислити Найважливіше Цивілізації Людину Завдання 4а2 у3+у2-3у-2 3а2-3а3в+15а 5х4-15х2+20х х2+х+6 10а2-5а+2в Ключ

Номер слайду 22

Найважливіше завдання цивілізації – навчити людину мислити Томас Эдісон

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

1. Повторити§10-§15. 2. Виконати №576 , №578(в,г) 3. Підготуватися до контрольної роботи.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

ДЯКУЮ ЗА УРОК. ДО ПОБАЧЕННЯ!

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Меркурій – найближча до Сонця планета, віддалена від нього на 57,9 млн. км. Діаметр дорівнює 4878 км (менший має тільки Плутон). На денному боці планети температура досягає +430˚С, а на нічному майже -170˚С. Тривалість доби на Меркурії – 58,65 земних діб, а рік дорівнює 88 земним добам.

Номер слайду 33

Венера, яка має діаметр 12104 км, за величиною майже не відрізняється від Землі. На Венері спекотніше, ніж на Меркурії. Майже вся планета вкрита лавою. Венера обер-тається в іншому напрямку, ніж Земля, і венеріанська доба дорівнює 243 земним.

Номер слайду 34

З усіх планет життя можливе тільки на Землі. Кам′яниста поверхня вкрита грунтом і водою. Атмосфера багата на азот і кисень, а хмари складаються з водяної пари.

Номер слайду 35

Марс – четверта за віддаленістю від Сонця планета. Він удвічі менший за Землю і температурні умови на ньому суворіші. Атмосфера складається з вугле-кислого газу. На поверхні є утворення, які нагадують русла пересохлих річок. Це свідчить про те, що колись, можливо, там було життя. Марс має два супутники.

Номер слайду 36

Юпітер – найбільша з планет, за об'ємом перевищує Землю більше як у 1000 раз. Його діаметр дорів-нює 142 796 км. Цей гігант складається з рідин та газів, а не з твердих порід. Як і сонце, містить багато водню. Доба на Юпітері – близько 10 годин. Зате юпітерський рік майже в 12 раз довший за наш. У нього є одне кільце і 16 супутників.

Номер слайду 37

Сатурн – друга за величиною планета Сонячної системи, його діаметр 120 тис км. Це газовий гігант. Сатурн оточений красивими кільцями, які світяться і складаються з мільярдів кам'яних уламків, укритих кригою. Хоч діаметр кілець понад 272 тис км, вони дуже тонкі. У Сатурна не менше ніж 18 супутників. Найбільший з них – Титан – єдиний у Сонячній системі має власну атмосферу.

Номер слайду 38

Уран віддалений від Сонця на відстань у 19 раз більшу, ніж Земля. Тому він одержує дуже мало тепла. Температура над його хмарами -220˚С. Діаметр Урану – 52 400 км, він учетверо раз більший за діаметр Землі. Уран оперізують тонкі темні кільця, навколо нього обертається 15 супутників.

Номер слайду 39

Нептун, який нагадує Уран за виглядом і розмірами, віддалений від сонця на 4496,7 млн км. У нього є кілька вузьких кілець і 8 супутників.

Номер слайду 40

Плутон – найменша планета Сонячної системи. Його діаметр усього 2 250 км. Крім того, ця найхолодніша планета розташо-вана майже в 40 раз далі від Сонця, ніж Земля. Рік триває на ній близько 248 земних діб.

Номер слайду 41

Номер слайду 42

1 5 9 10 11 12 6 7 8 2 3 4

Номер слайду 43

1. Повторити§10-§15. 2. Виконати №576 , №578(в,г) 3. Підготуватися до контрольної роботи.

ppt
До підручника
Алгебра 9 клас (Кравчук В.Р., Підручна М. В., Янченко Г. М.)
До уроку
§ 2. КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ
Додано
23 грудня 2018
Переглядів
957
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку