СЛАЙД 1
ТЕМА УРОКУ:
КВАДРАТИЧНА ФУНКЦІЯ,ЇЇ ГРАФІК І ВЛАСТИВОСТІ
СЛАЙД 2
Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання,вміння і на- вички учнів з теми«Квадратична функція,її графік і властивості»;розширювати світогляд учнів щодо використання властивостей квадратичної функції в практичній діяльності людини; розвивати творчі здібності учнів;формувати вміння працювати в групі; виховувати культуру мислення,спілкування та мовлення.
СЛАЙД 3
ДЕВІЗ УРОКУ:«АЛГЕБРА ЩЕДРА,ВОНА ЧАСТО ДАЄ БІЛЬШЕ,НІЖ У НЕЇ ПРОСЯТЬ»
(Д´АЛАМБЕР)
СЛАЙД 4
ДІЛОВА ГРА
«КОМПЕТЕНТНІСТЬ»
СЛАЙД 5
•Компетентність-це готовність учня використовувати набуті знання, вміння та навички в житті для виконання теоретичних і практичних завдань.
•Компетентний-такий,який уміє застосовувати набуті знання та досвід.
СЛАЙД 6
Розвивати компетентності:
•пізнавальну-вміння навчатися та оперувати знаннями;
•особистісну-вміння об'єктивно оцінювати власні можливості;
•самоосвітню-вміння проводити самоконтроль власної діяльності;
•соціальну-здатність працювати в команді;
•творчу-розвивати ініціативу,самостійність.СЛАЙД 7
ПЕРШИЙ ЕТАП.
«ТЕОРІЯ-ОСНОВА ПРАКТИКИ»
«МІКРОФОН»
СЛАЙД 8
ДРУГИЙ ЕТАП.
«ПРАКТИКА-ВЕЛИКА СИЛА»
СЛАЙД 9
ЗАВДАННЯ№1
Група№1 Група№2 Група№3
а)(0;-1) а)(0;2) а)(0;4)
б)(1;-1) б)(-3;9) б)(3;9)
в)(2;9) в)(-1;0) в)(1;-3)
г)(3;0) г)(-6;0) г)(5;0)
д)(3;5) д)(-1;-4) д)(-4;2)
СЛАЙД 10
Розвязування задач за підручником
1група 2група 3група
№648(а) №648(б) №647(а)
Побудувати графік функції і записати властивості за схемою:
1)Д(У);
2)Е(У);
3)нулі функції;
4)проміжки зростання,спадання;
5)проміжки на яких функція набуває додатніх,
від´ємних значення;
6)найменше (найбільше)значення функції.
СЛАЙД 11
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ
Задача№1
Арка мосту має форму параболи. Скласти рівняння цієї параболи, якщо висота арки дорівнює 4 м, а ширина — 20 м.
СЛАЙД 12
ПІДСУМОК УРОКУ.
ЩО СЬОГОДНІ ДАЛА НАМ АЛГЕБРА,КРІМ
ЗНАНЬ ПО ДАНІЙ ТЕМІ?
-ЧИ МОЖЕТЕ ВИ НАЗВАТИ СЕБЕ КОМПЕТЕНТНИМИ У ПЕВНІЙ ГАЛУЗІ?
ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ НА УРОЦІ.
СЛАЙД 13
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
«ГОТУЄМОСЬ ДО ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ»
1.Повторити §3,§4.
2.Виконати:ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ПО 2-Х ВАРІАНТАХ ЗА ДАНИМИ КАРТОЧКАМИ.