Презентація по темі: "Можливості сучасного уроку для формування успіху як життєвого пріоритету особистості."

Про матеріал
Презентація по темі: "Можливості сучасного уроку для формування успіху як життєвого пріоритету особистості."(додаток до доповіді)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

можливості сучасного уроку для формування успіху як життєвого пріорітету особистості

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Ян Амос Каменський (1592—1670) Ян Амос Каменський закликав зробити працю школяра джерелом розумового задоволення і душевної радості.

Номер слайду 4

Навчання - це не лише обов’язок, а це радість. Навчанням можна займатися із задоволенням.

Номер слайду 5

Успіх школяра-це Уміння Пізнання Старання Радість Хвала Інтерес

Номер слайду 6

В.О.Сухомлинський: «Є успіх,є бажання вчитися»

Номер слайду 7

. Ситуація - це поєднання умов, які забезпечують успіх, а власне успіх – результат впливу цієї ситуації. Ситуація – це те, що здатний організувати учитель.

Номер слайду 8

Типи успіху: - неочікувана радість; - спільна радість; - радість пізнання.

Номер слайду 9

Умови запровадження: позитивний настрій для навчання; відчуття себе рівним серед рівних; усвідомлення особистісної цінності; можливість вільно висловлювати свою думку і вислуховувати інших.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Правила створення успіху треба добре знати психологію дитини, її вікові та індивідуальні особливості; пам’ятати, що в кожної дитини є задатки, завдання педагога – розвинути їх у здібності; любити дитину, ставитися до неї, як до рівної, виключити грубість, різкість, образливий тон; оцінювати результати навчальної діяльності учнів на основі індивідуального та диференційованого підходів; урок або проведений захід повинен викликати позитивні емоційні почуття.

Номер слайду 12

Прийоми створення успіху на уроці: 1.АТМОСФЕРА ДОБРОЗИЧЛИВОСТІ НА УРОЦІ Вправа “ Промінчики добра”

Номер слайду 13

Прийоми створення успіху на уроці: 2.Зняття страху. Завдання “Знайди ,виправ помилку”

Номер слайду 14

Прийоми створення успіху на уроці: 3. Авансування успішного результату. Вправа «Чарівний клубочок»

Номер слайду 15

Прийоми створення успіху на уроці: 4.Прихований інструктаж дитини про способи і форми здійснення  діяльності.

Номер слайду 16

Прийоми створення успіху на уроці: 5.Внесення мотиву.

Номер слайду 17

Прийоми створення успіху на уроці: 6.Персональна винятковість.

Номер слайду 18

Прийоми створення успіху на уроці: 7.Мобілізація активності або педагогічне виконання. Спонукає до виконання конкретних дій. 

Номер слайду 19

Прийоми створення успіху на уроці: 8. «Дати кожній дитині шанс проявити себе». Вправа «Нашіптування на вухо»

Номер слайду 20

Прийоми створення успіху на уроці: 9. Висока оцінка деталі. Допомагає емоційно пережити не результат  в цілому, а якоїсь окремої деталі. 

Номер слайду 21

Прийоми створення успіху на уроці: 10.Ключовий момент-висока мотивація пропонованих дій: «В ім’я чого? Заради чого? Навіщо?» Мотив— найсильніший механізм.

Номер слайду 22

Прийоми створення успіху на уроці: 11.Педагогічна підтримка в процесі виконання роботи . Вправа «Завдання у темряві»

Номер слайду 23

Прийоми створення успіху на уроці: 12.Прийом «шанс» виправитись. .

Номер слайду 24

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ: Хвилинки психологічного розвантаження або емоційної зарядки (жарти, загадки, скоромовки).

Номер слайду 25

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ: Питання, які задають самі діти або питання вчителю.

Номер слайду 26

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ: Прийом-підказка (План-відповідь, малюнок-підказка, таблиці, опорні сигнали тощо)

Номер слайду 27

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ: Частково-пошукові та евристичні ситуації (проблемні завдання)

Номер слайду 28

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ: Рольові ситуації («спостерігач», «мудрець», «хранитель знань»)

Номер слайду 29

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ: Проведи урок (обмін ролями з вчителем)

Номер слайду 30

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ: Публічний виступ. Захист проектної роботи.

Номер слайду 31

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ: Служба допомоги

Номер слайду 32

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ : Використання на уроці великої кількості наочних засобів, що дозволяє активізувати як зорову, так і слухову пам'ять

Номер слайду 33

БАНК СИТУАЦІЙ УСПІХУ: Обережне користування формувальним оцінюванням.

Номер слайду 34

Стратегії і тактики досягнення успіху в навчальному процесі Стратегія 1: Робіть помилки нормальним і потрібним явищем. Стратегія 2: Формуйте в учнів віру в успіх. Стратегія 3: Концентруйте увагу учнів на минулих успіхах. Стратегія 4: Робіть процес навчання відчутним. Стратегія 5: Визнавайте досягнення.

Номер слайду 35

Педагог повинен піклуватися про те, щоб навчально-виховний процес, який він організовує, містив у собі ситуацію успіху. Потрібно створювати успіх,оптимістичну установку дитині, забути на деякий час про її «недоліки», побачити тільки перспективні лінії її розвитку.

Номер слайду 36

Дякую, колеги, за увагу !

ppt
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку