Правила створення успіху треба добре знати психологію дитини, її вікові та індивідуальні особливості; пам’ятати, що в кожної дитини є задатки, завдання педагога – розвинути їх у здібності; любити дитину, ставитися до неї, як до рівної, виключити грубість, різкість, образливий тон; оцінювати результати навчальної діяльності учнів на основі індивідуального та диференційованого підходів; урок або проведений захід повинен викликати позитивні емоційні почуття.
Стратегії і тактики досягнення успіху в навчальному процесі Стратегія 1: Робіть помилки нормальним і потрібним явищем. Стратегія 2: Формуйте в учнів віру в успіх. Стратегія 3: Концентруйте увагу учнів на минулих успіхах. Стратегія 4: Робіть процес навчання відчутним. Стратегія 5: Визнавайте досягнення.