Презентація "Подарункова упаковка.Вибір та обгрунтування об’єкта проєктування."5-6 клас

Про матеріал
Мета: засвоєння знань про об’єкти технологічної діяльності, ескізні рисунки як складову процесу конструювання; формувати вміння застосовувати метод фантазування з метою створення нових об'єктів, вміння створювати ескіз задуманого об’єкта розвивати вміння уявляти й відтворювати фантастичний образ об'єкта на папері, розвиток фантазії, уваги, пам’яті,спостережливості; виховувати оптимістичне ставлення до життя та навички самостійної роботи, основ культури праці, потреби у творчості, поваги до людей творчих професій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Подарункова упаковка. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБИЛА ВЧИТЕЛЬ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯФІЛІПЕНКО Н. В. Вибір та обгрунтування об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту

Номер слайду 2

Мета:засвоєння знань про об’єкти технологічної діяльності, ескізні рисунки як складову процесу конструювання; формувати вміння застосовувати метод фантазування з метою створення нових об'єктів, вміння створювати ескіз задуманого об’єктарозвивати вміння уявляти й відтворювати фантастичний образ об'єкта на папері, розвиток фантазії, уваги, пам’яті,спостережливості; виховувати оптимістичне ставлення до життя та навички самостійної роботи, основ культури праці, потреби у творчості, поваги до людей творчих професій.

Номер слайду 3

Етапи проектування Організаційно-підготовчий. Конструкторський. Технологічний Заключний (підсумковий)

Номер слайду 4

Про паперові подарункові пакети та їх появу відомо кілька фактів. Цей тип упаковки був винайдений приблизно у 1650-70 роках французькими черницями. Вони практикували роздачу подарунків дітям в паперових пакетах, що відвідували їхню церкву. Перші пакети склеювали вручну за допомогою борошняного клейстеру.

Номер слайду 5

І. Організаційно-підготовчий етап. Обгрунтування теми проєкту 2. Мета проєкту для особистого використання для подарунка для виставки для продажу тощо3. Критерії , яким має відповідати виріб відповідність формі подарунка зручність у використанні простота конструкції оригінальність і неповторність конструкції та оздобленняякість виготовлення виробу

Номер слайду 6

Аналіз моделей-аналогів{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}№ з/п. Критерії Модель№ 1 Модель№ 2 Модель№ 3 Модель№ 4 Модель№ 51 Оригінальність , естетичність і неповторність конструкції та оздоблення     2 Відповідність формі подарунка     3 Простота конструкції для виготовлення     4 Зручність і безпечність у використанні     5 Технічна досконалість, якість виготовлення     6 Економічність     Разом балів:      Запиши кращі ідеї , які ти використаєш під час виготовлення власного виробу, і визнач , у чому будуть полягати особливості твого задуму:………………………………………………………………………………………….. Модель 1 Модель 2 Модель 3 Модель 4 Модель 5

Номер слайду 7

ІІ. Конструкторський етап. Аналіз конструкції упаковки для подарунка форма деталі виробу (прямокутник, трапеція , трикутник тощо ) вид з’єднання (склеювання ,зав’язки, липучка тощо) наявність, вид та форма оздоблення2. Клаузура Ескіз майбутнього виробу Ескізом називається креслення, виконане без застосування креслярських інструментів і без точного дотримання масштабу, але обов'язково із збереженням пропорціональності між окремими частинами предмета.

Номер слайду 8

ІІ. Конструкторський етап. Розміри для побудови кресленника довжина – …. см ширина – …. см висота – …. см3. Технічне конструювання Побудова кресленника виробу 4. Добір матеріалів та інструментів

Номер слайду 9

Про методи проєктування Метод фантазування . Метод фантазування передбачає перенесення об'єкта проектування у фантастичні умови, уявлення фантастичного образу й відтворення його. Використовуючи метод фантазування та інші, ми можемо вносити зміни до зображення нашого майбутнього виробу???Використовувати метод фантазування легко за таким алгоритмом: Починаємо з вибору об’єкта, який хочемо змінити. Фантазуємо, застосовуючи вибраний прийом: збільшення-зменшення, дроблення-об’єднання, прискорення-уповільнення, зміщення в часі, «навпаки». На папері малюємо зміни, що відбуватимуться з об’єктом, до тих пір, поки не буде отримано нову якість або поки змінений об’єкт не стане схожим на те, що нафантазовано. Уточнюємо малюнок з урахуванням нових властивостей об’єкта.

Номер слайду 10

ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ УПАКОВКИОчевидно, що первісні люди не замислювалися над тим, щоб цілеспрямовано створити упаковку для перенесення їжі. І тим не менше, виробляючи з кісток судини вони самі не знаючи того, створили першу упаковку. Історія виникнення і розвитку упаковки дивовижна і в ній є місце як випадковості, як і складним науковим дослідженням. Зараз навряд чи хто назве точну дату появи першої упаковки. Однак сьогодні вона стала невід'ємною частиною суспільства. Будь-який товар продається набагато активніше в яскравому пакеті або стильною коробці. Але як ми вже сказали, історія упаковок почалася з судин, зроблених з кісток тварин. Пізніше, через якихось 45 тис. Років, вже в епоху неоліту, для зберігання своїх припасів землевласники стали використовувати судини з обпаленої глини. Ще через 4 тисячі років в ужиток активно увійшли бурдюки з шкур тварин і дерев'яні бочки. Після цього чоловік знайшов спосіб отримання скла і довгий час використовувалась скляна тара. У 1850 році була винайдена картонна коробка і тільки після цього всім відомий поліетилен. Сьогодні магазини та супермаркети заповнені самими різними товарами, про дефіцит яких ми можемо чути тільки в оповіданнях батьків або читати в книгах з історії. Однак в умовах дуже гострої конкуренції завдання упаковки полягає не тільки в збереженні якості продукції, але і в залученні уваги покупців.

Номер слайду 11

Говорячи про історію створення сучасної упаковки, перш за все, потрібно мати на увазі її маркетингову складову. Гарна упаковка продає ще до того, як покупець бачить, що там всередині. Головна мета упаковки - викликати у покупця бажання подивитися, що ж там знаходиться всередині. Однак часто вона може носити просто інформаційний характер. У цьому випадку на ній вказується адреса, телефон виробника або компанії, де можна цей товар придбати. Завдання маркетологів полягає в тому, щоб не просто створити цікавий дизайн упаковки, а й придумати, як зробити так, щоб від цього не постраждав сам товар. Тому багато видів упаковки оснащені замками, які не тільки захищають товар, але і дозволяє неодноразово відкривати і закривати упаковку.21 століття - час нової упаковки. Сьогодні ми є свідками появи ще одного модного віяння, яке викликане загальним хвилюванням про забруднення навколишнього середовища. Для виробництва упаковки стали використовувати матеріали, які можуть розкластися в природному середовищі і нанести екології шкоду. Досить почати з сортування сміття, і в цьому допоможуть спеціальні контейнери (для паперу, пластмаси, скла та ін.). На цьому історія походження і розвитку упаковки не закінчується, і про це свідчить поява її нових видів, ще більш зручних і безпечних для природи.

Номер слайду 12

Моделі-аналоги. Подарункові упаковки(технології для виготовлення)

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Дякую за увагу. Створюйте нові і корисні речі власними руками. Здобувайте знання та вміння й застосовуйте їх у своєму житті. Даруйте гарний настрій своїм рідним та знайомим! Творіть красу навколо себе!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бокша Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
23 вересня 2023
Переглядів
1016
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку