Презентація "Подібні трикутники"

Про матеріал
Посилення ролі STEM-освіти зумовлюється підвищенням мотивації учнівської молоді до вивчення предметів природничо-математичного циклу. й, водночас, високим запитом виробничої сфери на працівників, що володіють компетентностями для постановки і виконання завдань у різних сферах економіки, промисловості, технологій. Звідси – безумовна необхідність активізації та залучення учнів до різних видів навчально-пізнавальної діяльності на уроках математики. Даний урокі є уроком формування компетентностей з використанням практичної задачі на вимірювання відстані до недосяжного предмету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

ЕAFDOC№ 408

Номер слайду 3

A№ 384 BCDO

Номер слайду 4

                                                                    1234567 Ф А Л Е СП Р О П О Р Ц І Й Н ІМ Е Д І А Н ИБ І С Е К Т Р И С АТ Е О Р Е М АР І В Н ІП Л А Н І М Е Т Р І ЯГЕОЕМТРІЯrrrrrrrrr

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Подібні трикутники

Номер слайду 10

АВСАВС111

Номер слайду 11

Геометричний бліц

Номер слайду 12

Геометричний бліц

Номер слайду 13

Геометричний бліц

Номер слайду 14

Геометричний бліц

Номер слайду 15

Геометричний бліц

Номер слайду 16

https://www.geogebra.org/m/Dy3b8bnh

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

ААС=6 м, СМ=4 м, СN= 9 м, МN=8 м. CMN

Номер слайду 21

Домашнє завдання: Вивчити § 12. Розв’язати №427, 432.

Номер слайду 22

- Я вмію творчо працювати. Це мені подобається.- Я задоволений, що можу так працювати на уроці.- Я почував себе не дуже впевнено.

pptx
Пов’язані теми
Геометрія, 8 клас, Презентації
Додано
26 січня 2023
Переглядів
261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку