Презентація " Подолання освітніх втрат - головний приорітет вчителя в умовах війни"

Про матеріал
Подолання освітніх втрат учневі початкової школи може бути важливим завданням для забезпечення успішного навчання та розвитку дитини. Моя мета, як вчителя інформатики початкових класів,- передати своє захоплення предметом дітям, щоб вони полюбили інформатику. Бо навчити інформатиці учнів, які відстали у знаннях через втрати в навчанні, може бути викликом, але з відповідним підходом, підтримкою та заохоченням вони зможуть наздогнати втрачений час та здобути необхідні навички з цього предмету.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

2024 Подолання освітніх втрат – головний пріоритет роботи вчителя в умовах війни  Нєсвєдова Олена Василівна, вчитель інформатики в початковій школі ХЛ №168

Номер слайду 2

Навчаючи інших, ми навчаємося самі… Сенека Хто хоче зрушити світ, той нехай почне із себе… Сократ

Номер слайду 3

У результаті повномасштабної війни близько 800 тисяч школярів змінили форму здобуття освіти з денної на дистанційну (з 17 669 учнів у 2021 році до 772 909 у 2022) та сімейну (домашню) (з 4 695 до 64 409 учнів відповідно). Найбільше ці зміни стосуються сходу та півдня країни, звідки близько 40 % та 30 % учнів відповідно були вимушені виїхати за кордон чи в інші регіони країни. Чинники, що призвели до значних освітніх втрат

Номер слайду 4

Номер слайду 5

За даними МОН: У першому півріччі 2022/2023 н.р. лише 15% закладів освіти працювали очно, 33% – дистанційно, 51% – змішано. Зниження успішності з інформатики – 37% в селах та 25% у великих містах.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Як допомогти учням надолужити пропущене і успішно продовжувати навчання Крок 1: діагностувати навчальні втрати 1. Визначити результати навчання, які підлягатимуть діагностиці. 2. Розробити (або підібрати) діагностичний інструментарій. 3. Провести діагностичну роботу. 4. Перевірити роботи та надати зворотний зв’язок учням щодо їхніх результатів. 5. Узагальнити результати щодо успішності виконання діагностичних робіт, визначити навчальні прогалини, утворити групи учнів, які мають схожі навчальні втрати. 6. Спланувати та провести роботу щодо компенсації навчальних втрат. 7. Провести повторну діагностику, проаналізувати динаміку результатів.

Номер слайду 8

Як допомогти учням надолужити пропущене і успішно продовжувати навчання Крок 2: компенсувати навчальні втрати   1. Надання додаткових завдань для самостійного опрацювання 2. Індивідуальні та групові консультації та/або навчання під час канікул 3. Додатковий рік навчання 4. Адаптація календарно-тематичного планування (ущільнення, узагальнення, перерозподіл навчального часу для додаткового вивчення незасвоєних тем) 5. Адаптація навчальної програми (розроблення на рівні школи власної навчальної програми з перерозподілом часу та результатів навчання) 6. Застосування технології диференційованого навчання (створення різнорівневих класів або груп учнів у класі)

Номер слайду 9

Зміна моделей педагогічного мислення Обсяг матеріалу Чіткість інструкцій, уникання надмірних ускладнень Ставлення до помилок Активне навчання Можливість вибору

Номер слайду 10

Дякую за увагу !

ppt
Додано
27 березня
Переглядів
79
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку