Презентація "Показникові рівняння"

Про матеріал
Презентація до уроку "Показникові рівняння" охоплює два уроки з математики для учнів, які навчаються за рівнем стандарту, розділ програми «Показникова та логарифмічна функції».
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Показникові рівняння

Номер слайду 2

7 цікавих фільмів про математику і математиків«Пі» (США, 1998); «Х + Y» (Великобританія, 2014 року);«Улюблене рівняння професора» (Японія, 2006); «Розумниця Уілл Хантінг» (США, 1997); «Гра в імітацію» (Великобританія, США, 2014 року); «Ігри розуму» (США, 2001); «Доказ» (США, 2004).

Номер слайду 3

Методи розв'язання показникових рівнянь

Номер слайду 4

https://www.youtube.com/watch?v=3 FOu. M0y. X5 Nc&ab_channel=%D0%9 B%D1%8 E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D0%9 A%D0%B8%D1%88%D0%BA%D0%B0%D0%BD Посилання працюють через пошукову систему Google

Номер слайду 5

Метод зведення обох частин рівняння до степенів з однаковими основами стосується двочленних рівнянь, які можна звести до виду аf(x) =a q(x).{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зведення до степеня з однією основою0,22х+6=25;(0,2=1/5) ;5-(2х+6)=5;2х=-4.5х+3+3=4;5х+3=4-3;5х+3=1;5х+3=50 ;х+3=0;х=-3.4х=16;4х=42 ;х=2.23х-1=32;23х-1=25 ;3х-1=5;х=3.

Номер слайду 6

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯМе́тод або мето́да (від грец. μέθοδος — «шлях крізь») — систематизована сукупність кроків, які потрібно здійснити, щоб виконати певну задачу чи досягти певної мети; поняття тотожне алгоритму дій і технологічному процесу. Спосіб – певна дія (послідовність дій), прийом або система прийомів, яка дає можливість зробити, здійснити що-небудь, досягти чогось. Жоден спосіб не є повноцінним і завжди реалізується в сукупності, проте саме за особливостями окремого способу відрізняють і систематизують методи.

Номер слайду 7

Методи Способи

Номер слайду 8

Показникові рівняння (продовження)

Номер слайду 9

Розв’язання показникових рівнянь способом введення змінної та зведення до квадратного рівняння. Алгоритм розв’язання Розв’язати рівняння.32х+5=3х+2+2. Розв’язання Виконавши тотожні перетворення, зведемо рівняння до квадратного32х+4+1=3х+2+2;32х+4∙ 3=3х+2+2;Зробимо заміну: Замінимо 3х+2= t, t>0тоді 32х+4== t2. Розв’яжемо одержане квадратне рівняння відносно t:3 t2- t-2=0;t1=1; t2= - - не задовольняє умову t>0 Повернемося до заміни і розв’яжемо показникове рівняння:3х+2= 1;3х+2= 30;х+2=0;х=-2 Запишемо відповідь. Відповідь. – 2.

Номер слайду 10

Функціонально - графічний метод Розв'язати рівняння 5х=6−x. Побудуємо в одній системі координат графіки функцій y=5x і y=6−x

Номер слайду 11

Розв’язування однорідного рівняння

Номер слайду 12

ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ Робота в групах Оберіть, хто з членів групи координуватиме роботу й відповідатиме за її кінцевий результат. Складіть план роботи. Розподіліть, хто який пункт плану виконуватиме.https://padlet.com/lkiskan/butmqg49i2re4n9 Посилання працюють через пошукову систему Google. Якщо виникають технічні причини, то розмістіть розв’язки у блозі за адресою: https://informtexpto.blogspot.com/p/padlet.html.

Номер слайду 13

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ, РЕФЛЕКСІЯ

Номер слайду 14

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯhttps://docs.google.com/presentation/d/1 AQawo. RGAe. P3o. LS0 Ck5 W3 P0ui3hn. MOnk. Ihqj53y. RR50w/edit?usp=sharing Посилання працюють через пошукову систему Google

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 11 клас, Інші матеріали
Додано
30 листопада 2021
Переглядів
943
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку