Метод зведення обох частин рівняння до степенів з однаковими основами стосується двочленних рівнянь, які можна звести до виду аf(x) =a q(x).{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Зведення до степеня з однією основою0,22х+6=25;(0,2=1/5) ;5-(2х+6)=5;2х=-4.5х+3+3=4;5х+3=4-3;5х+3=1;5х+3=50 ;х+3=0;х=-3.4х=16;4х=42 ;х=2.23х-1=32;23х-1=25 ;3х-1=5;х=3.
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯМе́тод або мето́да (від грец. μέθοδος — «шлях крізь») — систематизована сукупність кроків, які потрібно здійснити, щоб виконати певну задачу чи досягти певної мети; поняття тотожне алгоритму дій і технологічному процесу. Спосіб – певна дія (послідовність дій), прийом або система прийомів, яка дає можливість зробити, здійснити що-небудь, досягти чогось. Жоден спосіб не є повноцінним і завжди реалізується в сукупності, проте саме за особливостями окремого способу відрізняють і систематизують методи.
Розв’язання показникових рівнянь способом введення змінної та зведення до квадратного рівняння. Алгоритм розв’язання Розв’язати рівняння.32х+5=3х+2+2. Розв’язання Виконавши тотожні перетворення, зведемо рівняння до квадратного32х+4+1=3х+2+2;32х+4∙ 3=3х+2+2;Зробимо заміну: Замінимо 3х+2= t, t>0тоді 32х+4== t2. Розв’яжемо одержане квадратне рівняння відносно t:3 t2- t-2=0;t1=1; t2= - - не задовольняє умову t>0 Повернемося до заміни і розв’яжемо показникове рівняння:3х+2= 1;3х+2= 30;х+2=0;х=-2 Запишемо відповідь. Відповідь. – 2.
ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ Робота в групах Оберіть, хто з членів групи координуватиме роботу й відповідатиме за її кінцевий результат. Складіть план роботи. Розподіліть, хто який пункт плану виконуватиме.https://padlet.com/lkiskan/butmqg49i2re4n9 Посилання працюють через пошукову систему Google. Якщо виникають технічні причини, то розмістіть розв’язки у блозі за адресою: https://informtexpto.blogspot.com/p/padlet.html.