Презентація "ПОЛОЖЕННЯ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ХЛІБОДАРІВСЬКОГО ЗДПЗСО (в умовах пандемії)"

Про матеріал
Основні аспекти положення про академічну доброчесность для надавачів та здобувачів освітніх послуг у ЗДПЗСО в умовах пандемії.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОЛОЖЕННЯ ПРОАКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ХЛІБОДАРІВСЬКОГО ЗДПЗСО(в умовах пандемії)Керівник МО ПМЦЦибулько Т. С

Номер слайду 2

Чим чесніша людина, тим менше вона підозрює інших у безчесностіМарк Туллій Цицерон

Номер слайду 3

Нормативно-правове забезпечення впровадження принципів академічної доброчесності в Україні складається із: - Закону України «Про освіту»; - спеціальних законів України «Про вищу освіту», «Про професійну освіту», «Про фахову передвищу освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», «Про позашкільну освіту. Закону України «Про наукову та науково-технічну діяльність»; - нормативних актів Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, що мають у сфері свого підпорядкування заклади освіти та/або наукові установи; статутів та інших внутрішніх нормативних документів (кодекси честі, правила внутрішнього розпорядку, процедури прийняття рішень з питань імовірних порушень академічної доброчесності тощо) закладів освіти та наукових установ.

Номер слайду 4

Етичні принципи та академічна доброчесність забезпечуються учасниками освітнього процесу шляхом:дотримання Конвенції ООН «Про права дитини», Конституції, законів України;утвердження позитивного іміджу закладу освіти, примноження його традицій;дотримання етичних норм спілкування на засадах партнерства, взаємоповаги, толерантності стосунків;запобігання корупції, хабарництву;збереження, поліпшення та раціонального використання навчально- матеріальної бази закладу;дотримання спеціальних законів за порушення академічної доброчесності та даного Положення, зокрема, посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей;дотримання норм про авторські права;надання правдивої інформації про результати власної навчальної(наукової, творчої) діяльності;невідворотності відповідальності з підстав та в порядку, визначених відповідно Законом України «Про освіту» та іншими спеціальними законами.

Номер слайду 5

- це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень. Академічна доброчесність

Номер слайду 6

Принципи академічної доброчесності надавачів освіти в умовах пандеміїЧесність та принциповість. Відкритість та прозорість. Рівноправність Об’єктивність Повага та довіра Відпові-дальність. Професіоналізм та компетентність. Принципи

Номер слайду 7

Дотримуватись принципів акдемічної доброчесності педагогічними працівниками в умовах пандемії можливо шляхом:надання якісних освітніх послуг з використанням в практичній професійній діяльності інноваційних здобутків у галузі освіти;обов’язкової присутності, активної участі на засіданнях педагогічної ради та колегіальної відповідальності за прийняті управлінські рішення;підвищення професійного рівня шляхом саморозвитку і самовдосконаленнядотримання правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, корпоративної етики;об’єктивного і неупередженого оцінювання результатів навчання здобувачів освіти;здійснення контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;інформування здобувачів освіти про типові порушення академічної доброчесності та види відповідальності за її порушення.

Номер слайду 8

Основні принципи академічної доброчесності здобувачів освітичесність при виконанні завданьтолерування думок інших, взаємоповага та підтримкагідна та моральна поведінка під час навчального процесу та поза нимвідповідальність за власні вчинки і чесне здобуття оцінок

Номер слайду 9

Дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти в умовах пандемії передбачає:самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);посилання на джерела інформації у разі запозичень ідей, тверджень, відомостей;дотримання норм законодавства про авторське право;незаохочування інших осіб до вчинення дій, які суперечать нормам академічної доброчесності.особистою присутністю на всіх заняттях, окрім випадків, викликаних поважними причинами.

Номер слайду 10

Батьки відіграють ключову роль у дотриманні дітьми принципів академічної доброчесності. Якщо вдома толерують порушення доброчесності: наприклад, купують дитині збірники ГДЗ або ж виконують за дітей домашні завдання, то як би школа не старалася – учнів буде важко переконати, що вчитися доброчесно – правильно

Номер слайду 11

За порушення академічної доброчесності здобувачі освіти в умовах пандемії можуть бути притягнені до такої академічної відповідальності:повторне проходження оцінювання (контрольна робота, тести, самостійна тощо);повторне виконання завдання (тощо).

Номер слайду 12

Наслідки тривалих та системних порушень академічної доброчесності здобувачами освіти в умовах пандемії :- знецінення навчання;стагнація наукигальмування інтелектуального розвитку дитини та здобуття власних знань і розвиток власних здібностей, що нині є необхідними для кожного;- зниження довіри до результатів навчання;- знижує можливість вступу до вищих навчальних закладів;

Номер слайду 13

pptx
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку