«Поняття частини. Утворення частин способом цілого на рівні частини й виділення однієї з них. Поняття про дріб, чисельник і знаменник дробу. Знаходження частини від числа»Учитель початкових класів – Приймак В.І. КСШ №18 Донецької обласної ради. Урок математики
Номер слайду 2
Підвищення розумової діяльності
Номер слайду 3
Половина
Номер слайду 4
1 : 2 =12 Ціле поділити на 2 рівні частиниr
Номер слайду 5
12:= -12половина1212 -це дріб, він записується двома цифрами і читається так: «одна друга»Щоб одержати половину треба ціле розділити на дві рівні частини та взяти одну таку частинуrr
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
1414244 Розгляньте як цілі прямокутники розділили порівну на чотири частиниrrr
Номер слайду 9
Номер слайду 10
12121818161614141313rrrrrrrrrr
Номер слайду 11
19191121121616rrrrrr
Номер слайду 12
аbаbчисельникзнаменникскільки частин взялина скільки рівних частин розділили цілеrr
Номер слайду 13
Приготування салату2,
Номер слайду 14
Проблемне завдання. Побудуйте квадрат зі стороною 4 см Поділіть його на 4 рівні частини. Скількома способами це можна зробити? 14
Номер слайду 15
15 Другий спосіб: Перший спосіб :
Номер слайду 16
Знаходження частини від цілого
Номер слайду 17
Записати дріб, яка частина фігури зафарбована
Номер слайду 18
ЗАДАЧАУ НЕЗНАЙКА БУЛО 2 ЦІЛИХ ЯБЛУКА, 8 ПОЛОВИНОК І 12 ЧЕТВЕРТИНОК. СКІЛЬКИ ВСЬОГО ЯБЛУК БУЛО У НЕЗНАЙКА?