Презентація " Порівняння раціональних чисел"

Про матеріал
Розробка уроку з теми " Порівняння раціональних чисел" для вивчення нової теми.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порівняння раціональних чисел. Математика 6 клас. Вчитель математики Гвардійської ЗОШ І-ІІ ступенів. Зятюк Світлана Мячеславівна

Номер слайду 2

Повторення вивченого У словосполученні «ціле додатне число» два прикметники «ціле додатне» можна замінити якимось одним. Яким?2. Нехай a — ціле число. Чи буде цілим число –a?3. Яке з наведених тверджень є правильним?а) Кожне ціле число є раціональним.б) Раціональне число завжди є цілим.в) Кожне натуральне число є цілим.г) Кожне натуральне число є раціональним.

Номер слайду 3

1. Які числа називають цілими?2. Які числа називають раціональними?3. Чи завжди цілі числа є раціональними і навпаки?4. Що називається модулем числа?5. Чому дорівнює модуль додатного числа;від’ємного числа; нуля?6. Що можна сказати про модулі протилежних чисел?7 . Чому дорівнює модуль із геометричної точки зору?

Номер слайду 4

Усна лічба 2,6 – 1,640,31+0,82,04-1,92,8+0,220,19*0,31,25* 8*567456*2,5*0,43,7*0,02163*7 49:867:30 56*2125 

Номер слайду 5

Від’ємні числа виникли в Китаї в І ст. до н.е.. в зв’язку з потребою розв’язувати рівняння. В ті давні часи знаків + і - не було, то ці числа зображали червоним і чорним кольором. Додатними числами позначали майно, свої гроші, прибуток. Додатнім числам раділи і позначали їх червоним кольором (китайці їх називали «чен», що означає червоний). Від’ємні числа не любили, їх називали «фу», що перекладається, як чорний. Ними позначали борг, збиток і зображували їх чорним кольором. Такий спосіб позначення чисел Китайці використовували до середини XIII ст., поки Лі Є не запровадив зручніше позначення від’ємних чисел — цифри, що зображали від’ємні числа, перекреслювали рискою навскіс справа наліво. З Китаю довго до Європи не надходили відомості і вчення про від'ємні числа, бо на той час Китай бав замкненою у собі країною. Тому ці знання не розповсюджувались довго за межі Китаю.Історія виникнення від'ємних чисел

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Порівняння раціональних чисел

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Робота з підручником

Номер слайду 11

Номер слайду 12

1. Два хлопчики зустрілись у вагоні потягу:— Я завжди їду в 5 вагоні з хвоста потягу – сказав Іван.— А, я – у 5 від голови – відповів Ігор. Скільки вагонів в потязі?2. Швачка має кусок сукна 18 м і щодня відрізає по 3 м. На який день вона відріже останній раз?Цікава математика

Номер слайду 13

Підсумок уроку

Номер слайду 14

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
3057
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку