Підсумковий урок з теми "Дії над звичайними дробами" - "Урок-подорож в країну Звичайних дробів"

Про матеріал
Підсумковий урок з теми "Дії над звичайними дробами" У формі гри «Урок подорож в країну Звичайних дробів» Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про звичайні дроби та дії над ними, перевірити як учні засвоїли теоретичний матеріал та як вміють застосовувати його на практиці; розвивати увагу, логічне мислення, культуру математичного мовлення, пам'ять, культуру математичних записів, виховувати самостійність, активність, почуття колективізму, взаємовиручки.
Перегляд файлу

Тема: « Підсумковий  урок  з теми : «Дії над звичайними дробами.»

«Урок подорож в країну Звичайних дробів»

Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів про звичайні дроби та дії над ними, перевірити як учні засвоїли теоретичний матеріал та як вміють застосовувати його на практиці;

розвивати увагу, логічне мислення, культуру математичного мовлення, пам'ять, культуру математичних записів,

виховувати  самостійність, активність, почуття колективізму,  взаємовиручки.

 

Хід  уроку

Перевірка домашнього завдання. З’ясовую, що незрозуміло було  під час виконання домашнього завдання. Міняю зошити.

 

- І так  відправляємось  в Країну звичайних дробів.

Девіз уроку: «Міркуй точно, відгадуй  чітко, записуй  правильно  та  швидко».

 

Перша зупинка станція «Теоретична»

На  цій зупинці ми перевіримо як добре ви вивчили правила. Зараз працюємо в парах по п’ять запитань один одному по черзі. Кожен оцінює свого товариша. Першу оцінку заносимо в таблицю  оцінювання кожного на кожному етапі уроку. (1 бал)

- Їдемо далі.  Наступна зупинка станція «Застосуй знання на практиці»

 

Математичний  диктант.

1. 2. 3.  4.

 

 

 

 

оцінюємо в 4 бали

Взаємоперевірка. Оціни товариша. Оцінки заносимо в таблицю.

 

Наступна зупинка  станція «Знайди помилку»

1. 2.

 

 

3.                                                                       4.   

 

 

Учні по черзі виходять до дошки і розв’язують вправи .За вірно виконане завдання 1 бал.

- Їдемо далі.

 

Наступна зупинка  станція «Історична».

На цій зупинці ми дізнаємося  коли ж виникли звичайні дроби. Хто захоче дізнатися більше можна  знайти  в Інтернеті.

- Поїхали далі.

 

Наступна зупинка  станція  «Оціни свою роботу»

1. 2.

 

 

3. 4.

 

 

За правильне виконання отримуємо 4 бали. Оцінки заносимо в таблицю оцінювання.

- Відправляємося далі.

 

Наступна зупинка  станція «Музична»

На цій зупинці ми дізнаємось які дроби (долі) використовуються при написанні музики. Ця інформація озвучується на фоні звучання  мелодії вальсу Фредеріка  Шопена . присвяченої для нареченої  Марії Водзінської.

- Їдемо далі.

 

Наступна зупинка  станція»Правда це чи ні «.

На цій зупинці учні задають один одному запитання. Кожна  вірна відповідь оцінюється 1 балом.

 

 

Підсумок уроку.

Кожен учень згідно таблиці оцінювання виставляє собі оцінку. Учитель виставляє оцінки у щоденник. Учні  записують домашнє завдання.

 

Мікрофон.

1. Що сподобалося  сьогодні на уроці?

2. Хто був найактивніший сьогодні на уроці на твою думку?

3. Що в тебе не вдалося сьогодні? І як це  виправити?

4. Чи задоволений ти сьогодні своєю роботою на уроці?

 

На цьому урок закінчено.  Дякую всім!

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Самікова Ірина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
2 березня 2021
Переглядів
380
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку