УО КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ КРАМАТОРСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №10 З ПРОФІЛЬНИМ НАВЧАННЯМ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРЕЗЕНТАЦІЯ-ПОРТФОЛІО УЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ, ТЕХНОЛОГІЙ Краматорської ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради ЖУРАВЛЬВОЇ ОЛЕНИ ЛЕОНІДІВНИ
ЖУРАВЛЬВА ОЛЕНА ЛЕОНІДІВНА Дата народження 17 червня 1971 року Освіта – вища (назвати заклад, дати навчання, вихідні дані диплома) Слов'янський Державний Педагогічний Інститут , факультет підготовки вчителів трудового навчання (обслуговуюча праця) 1988-1993 роки навчання КА №006470 Спеціальність за дипломом, фах учитель трудового навчання/технологій Педагогічний стаж 30 років Результати попередньої атестації 26.03.201р. – відповідає займаній посаді, підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»
Використання на уроках інформаційно-комунікаційних технологій допомагає вирішувати наступні задачі: забезпечення диференційного підходу до навчання; організація колективної та групової роботи; підвищення наочності уроків трудового навчання (використання ілюстративного матеріалу, схем, статистичних даних); моделювання процесів, що вивчаються (інтерактивні плакати, відео фрагментів; презентацій; рекламних роликів; ТВ – програм); пошук інформації з різноманітних джерел (використання мультимедійних енциклопедій, відкритої багатомовної мережевої енциклопедії Вікіпедії; електронних підручників) забезпечення зворотного зв’язку, контроль та перевірку засвоєння навчального матеріалу (тести різних рівнів, як на CD – дисках, так і тренажерів, випробуваних тестів ресурсу Internet); пошук необхідних ресурсів для занять (Інтернет тощо); забезпечення між предметних зв’язків при викладанні (інформатика робота з програмами – Power Point, Microsoft Word, Excel, Publisher, WinRAR)
ІКТ одна із основних видів креативних технологій, важливою властивістю якої є інтерактивність, що надає користувачеві можливість зворотного зв'язку, можливість підвищити зацікавленість до предмету (за допомогою анімації, показу відеороликів, красивих зразків виробів), можливість використання різноманітних прийомів та методів при проведенні уроків та сприяє кращому засвоєнню матеріалу.
Позитивні сторони використання ІКТ: - Забезпечують високий рівень інтерактивності між учнем і матеріалом - Можна розробляти і вдосконалювати різноманітні навчальні стилі і взаємодії, що стало можливим завдяки застосуванню інтерактивного відео - Формат CD дисків забезпечує великі об'єми для зберігання інформації, що стимулює навчання, яке включає перегляд значних баз даних (текстів, графіки, відео) - Існує можливість підключення через мережу, що значно заощаджує час і гроші - Об'єднує звук та зображення з навчанням на базі ПК - Ціни на технічне забезпечення для систем мультимедіа та на СD-диски порівняно низькі - Приваблює значну кількість користувачів, які навчаються. - Збереження даних у цифровому форматі надає більших можливостей для навчання, матеріал може розглядатися покроковo з різними рівнями деталізації. - Різна швидкість показу (відтворення) дозволяє аналізувати рух, або окремі кадри, доповнювати коментарями тексти, графіку, стоп-кадри, зображення рухів у динаміці. - Сприяє мотивації та заохоченню учнів.
Позитивні сторони використання ІКТ: - Є можливість одержати доступ до будь-якого відеокадру або їхній послідовності практично миттєво. - Використовуючи гнучкість інтерактивного відео, в межах потужності даного засобу подання інформації, можна створювати різноманітні варіанти переміщень статичного та динамічного відео, графіки, аудіо треків. - Можна передавати і подавати інформацію в чіткому і структурованому вигляді, зберігаючи гнучкість - Інформацію легко поновлювати і конвертувати в інші формати - Порівняно легко навчитися працювати з електронною поштою і дискусійними форумами. - Учень може сам вибирати темпи та час освоєння матеріалу - Скорочується час, витрачений на заняття, відповідно залишається більше часу для роботи та відпочинку
Недоліки використання ІКТ: Кожному учню необхідний доступ до комп'ютера Потрібне спеціальне обладнання для роботи програм Розробка може вимагати значних фінансових затрат та затрат часу Internet надає величезну кількість інформації, яка може збивати учнів. Стандарти знаходяться у стадії розробки і поки що не можна визначити, хто буде займати провідні позиції Системи мультимедіа представляють насичене інформацією середовище і для того, щоб експлуатувати їх у повному обсязі, потрібний добір значної кількості матеріалів Доступ із робочого столу до технічного забезпечення може бути проблематичним, зокрема, в корпоративних мережах Невисока якість зв'язку Неможливе передавання особистого відношення або поведінки Для декого з учнів важко сприймати інформацію з екрана Практично відсутні мультимедійні програми українською мовою Не розроблена методика використання в освіті
– використання таких програм дозволяє вчителю ілюструвати матеріал за допомогою зображень (статичних чи динамічних) Класифікацію програмних засобів для трудового навчання бажано здійснювати в системі педагогічного ланцюжка теорія – практика – контроль”: ігрові, моделюючі програмні засоби, які призначені для повторення, закріплення усвідомлених знань, формування вмінь, навичок їх застосування у практичній діяльності які при необхідності можуть містити у своїх змістових і операційно-діяльнісних компонентах усі вище перераховані призначення призначені для використання під час поточного або підсумкового контролю знань учнів; систематичне використання таких програм дозволяє відслідковувати динаміку успішності кожного учня
ЩОРІЧНО МОЇ УЧНІ Є ПЕРЕМОЖЦЯМИ ІІ ТА ІІІ ЕТАПІВ ОЛІМПІАДИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Навчальний рік ОЛІМПІАДА Учні (ПІБ), клас Рівень, результат 2019-2020 МІСЬКИЙ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІВЛИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Моісеєнко Дар'я 8-В ІІІ місце 2020-2021 МІСЬКИЙ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІВЛИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Моісеєнко Дар'я 9-В ІІ місце 2020-2021 МІСЬКИЙ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІВЛИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Рєзнік Ганна ІІ місце 2022-2023 МІСЬКИЙ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІВЛИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Бруслайко Тетяна ІІ місце 2020-2021 XVI Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» 6А Свинаренко Анастасія Юраш Анастасія Коломоєць Маргарит Переможкць Переможкць переможець 202’-2022 XVII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» 7 Б Барабаш Дар'я Єрмакова Анастасія Меньшикова Олександра Переможкць Переможкць переможець 2022-2023 XVIII Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» Бруслайко Тетяеа Буякова Анастасія Чорненко Єва Переможкць Переможкць переможець Олімпіада «На Урок»
Конституція України Національна доктрина розвитку освіти Закони України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту” Постанова Верховної Ради України “Про стан і перспективи розвитку середньої освіти в Україні” Концепція Державної програми розвитку освіти Указ президента України “Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні” Регіональні програми: Робота з обдарованою молоддю, дистанційна освіта, моніторинг якості освіти, самоосвітня діяльність КОНЦЕПЦІЯ «Нова українська школа» (НУШ) Нормативно-правова база: