Пропоную зразок презентації асистента вчителя. Його можна використати, як основу для власної творчості. Це значно зекономить час і стане хорошою допомогою, особливо, якщо нема досвіду такої роботи. Бажаю успіхів.
ПОРТФОЛІОасистента вчителя Путивльського ліцею №1 ім. Р. Руднєва Путивльської міськоїради Давиденко Юлії Володимирівни
Номер слайду 2
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОСВІДУ РОБОТИДавиденко Юлії Володимирівни–АСИСТЕНТА ВЧИТЕЛЯПутивльський ліцей №1 ім. Р. Руднєва Путивльської міської радиІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА – ПЕРСПЕКТИВА НОВА. ХОЧ РІЗНІ МОЖЛИВОСТІ – РІВНІ ПРАВА!КОЖНА ДИТИНА – ЦЕ ЦІЛИЙ СВІТ. ОСВІТА, ПОВАГА І РІВНІСТЬ ДЛЯ ВСІХ!
Номер слайду 3
ЖИТТЄВЕ КРЕДО: «Не зупинятися на досягнутому, допомагати людям: все, що робиться, робиться до кращого. Треба вірити у неймовірне, щоб зробити усе неможливе»
Номер слайду 4
«Кожна дитина має свій неповторний дар, який потрібно помітити, віднайти, відшліфувати. І тоді вона засяє, заіскриться коштовним діамантом»Педагогічне кредо:
Номер слайду 5
«Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання» Давиденко Юлія Володимирівнаасистент вчителя в інклюзивному класі Путивльського ліцею №1 ім. Р. Руднєва Путивльської міської ради Дата народження: 27.07.1979 року Педагогічний стаж: 5 років Категорія: 10 розряд Підвищення кваліфікації: 01.12.2021року НАУКОВО – МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМАМОЯ САМООСВІТА«Дидактичні ігри як засіб навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами»
Номер слайду 6
ОСВІТА26.06.1998 року закінчила Путивльське педагогічне училище ім. С, В. Руднєва за спеціальністю «Початкове навчання» і здобула кваліфікацію вчителя початкових класів, вихователя групи продовженого дня. 30.06 2005 року закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А С. Макаренка і отримала базову вищу освіта за напрямом підготовки «Педагогічна освіта» та здобула кваліфікацію бакалавра педагогічної освіти, вчителя біології. 30.06.2006 року закінчила Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Біологія. Практична психологія. Та здобула кваліфікацію вчителя біології, валеології та основ екології, практичного психолога у закладах освіти..
Номер слайду 7
ДОСВІД ТРУДОВОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІЗ 01.09. 2021 року і дотепер працюю в Путивльському ліцеї №1 ім. Р. Руднєва Путивльської міської ради на посаді асистента вчителя02.07.2012 –25.10.2018 – фахівець із соціальної роботи у Путивльському районному центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.11.10.2004 – 28.02.2005 – керівник гурткової роботи Центру позашкільної роботи12.09.2000-16.08.2004– вихователь дошкільної групи Князівської ОШ 1-111 ст.
Номер слайду 8
ПРОФЕСІЙНЕ ЗРОСТАННЯПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Номер слайду 9
САМООСВІТА ОНЛАЙН - КУРСИ
Номер слайду 10
САМООСВІТА, КУРСИ, ПУБЛІКАЦІЇ, ТЕСТУВАННЯ
Номер слайду 11
ТЕМА САМОРОЗВИТКУ Чому саме ця тема зацікавила мене більше ніж інші? В процесі гри дитина з інтелектуальними порушеннями здатна виконати стільки завдань, скільки їй зовсім не доступно у звичайній ситуації. У дидактичних іграх дитина спостерігає, порівнює, зіставляє, класифікує предмети за тими чи іншими ознаками, проводить доступний їй аналіз і синтез, робить узагальнення Дитина працює часом вельми інтенсивно, напружено і … не помічає цього. «Дидактичні ігри як засіб навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами»
Номер слайду 12
«Дидактичні ігри як засіб навчання, виховання і розвитку дітей з особливими освітніми потребами»ЗАВДАННЯ:-основна мета проведення ігор на уроках для дітей з порушенням інтелекту в умовах інклюзії навчально-корекційна, тому гра повинна бути посильною, слугувати максимальній активізації мисленнєвої діяльності;-ігрове завдання за змістом має збігатися із навчальним завданням, ігровою є лише форма його постановки;-зміст повинен відповідати дидактичній меті уроку, бути його органічною частиною;-зміст гри повинен бути посильним для кожної дитини, відповідати віковим та індивідуальним особливостям учнів;-правила гри повинні бути прості й чітко сформульовані;гра буде цікавою, якщо в ній будуть брати участь усі діти;-сюжет, правила гри мають відповідати інтелектуальним можливостям дитини;-гру потрібно проводити систематично і цілеспрямовано протягом навчального року;-у грі повинно бути достатнє матеріально-технічне забезпечення, використовуватись різна наочність для полегшення розуміння;-перед проведенням гри необхідно продумати її тему, форму діяльності учнів, засоби емоційного впливу;-вчитель має переконатись, чи зрозуміли учні правила гри, за необхідності повторити, поставити уточнююче запитання;-важливо поєднувати гру з іншими не менш важливими методами й засобами навчання;-частка ігрового методу повинна знижуватися відповідно до формування пізнавальних інтересів;-учитель має контролювати правильність виконання завдань та правил гри, за необхідності слід надавати учневі допомогу різного рівня;-під час підведення підсумків слід обов’язково стимулювати учнів до обговорення, висловлювання критичних суджень.
Номер слайду 13
Захопившись грою, діти не помічають, що навчаються.
Номер слайду 14
НАПРЯМКИ РОБОТИСТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОЇ Я-КОНЦЕПЦІЇ, ОРІЄНТУЮЧИсь НА СИЛЬНІ СТОРОНИ ДИТИНИ З ООПАДАПТАЦІЯ ДИТИНИ В учнівському КОЛЕКТИВІ ОДНОЛІТКІВ, ЗАЛУЧЕННЯ ДИТИНИ ДО КОЛЕКТИВУРОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ, МОВЛЕННЄВОЇ, ЕМОЦІЙНОЇ СФЕР
Номер слайду 15
АСИСТЕНТ УЧИТЕЛЯ ВИКОНУЄ ТАКІ ФУНКЦІЇ:діагностичну: разом із групою фахівців які розробляють програму індивідуального розвитку дітей з ООП, оцінює навчальні досягнення учнів, оцінює виконання ІПР, вивчає та аналізує динаміку розвитку учняпрогностичну: на основі вивчення актуального та потенційного розвитку дитини бере участь у розробці ІПРконсультативну: постійно спілкується з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу; інформує вчителя класу та батьків про досягнення учня. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність особистості дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.
Номер слайду 16
РАЗОМ ІЗ ВЧИТЕЛЕМ КЛАСУ Я ЗДІЙСНЮЮ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДИТИНИ З ООП, ЗОКРЕМА: АДАПТУЮ НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини з ООП;ВИВЧАЮ особливості діяльності та розвитку дітей в класі;ОЦІНЮЮ його навчальні досягнення, виконання ним ІПР, вивчаю та аналізую динаміку розвитку дитини з ООП;ПРОВОДЖУ СПОСТЕРЕЖЕННЯ за навчальною діяльністю учня та здійснюю об’єктивний запис інформації щодо виконання учнем завдань та змін у його поведінці, повідомляю цю інформацію вчителю та батькам;ІНФОРМУЮ класного керівника та батьків про досягнення дитини з ООП ДОПОМАГАЮ: дитині з ООП виконувати навчальні завдання;ЗДІЙСНЮЮ: добір, розробку додаткового дидактичного матеріалу до тем, які вивчаються, враховуючи особливі освітні потреби учня відповідно до вказівок учителя;ЗАЛУЧАЮ: дитину з ООП до різних видів навчальної діяльності на уроці.
Номер слайду 17
Найголовніша роль педагога - асистента вчителя-це створення корекційного середовища для дитини з особливими освітніми потребами. Виконуючи свою місію, асистент вчителя повинен стати для такої дитини МАМОЮ, НАСТАВНИКОМ, ВИХОВАТЕЛЕМ, ДРУГОМ, який щохвилини, щосекунди, щомиті поруч. Він розуміє не лише слова і думки дитини, а й погляд, відчуття, душевний стан.