Портфоліо – звіт роботи з проблемних тем. В ньому зазначено обмін досвідом, виховна робота, робота з батьками, досягнення вихованців. А також нова проблемна тема та напрямки роботи для втілення її ідей у навчально – виховний процес.
Дата народження: 03.06.1955 р. Освіта : середня спеціальна Рік закінчення: 1974 Навчальний заклад: Запорізьке педагогічне училище Кваліфікаційна категорія: вчитель початкових класів Вуз : Бердянський державний педагогічний інститут ім. П.Осипенко Рік закінчення:1981 Спеціальність : педагогіка та методика початкового навчання Стаж роботи : 38 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії; звання: ст. вчитель Андрівська ЗОШ І – ІІІ ступенів Рунчева Валентина Григорівна Рунчева Валентина Григорівна
Керівник МО вчителів району Участь у роботі Запорізької творчої групи Член методичної групи району Педагогічні читання Дослідницька робота учнів Участь у конкурсах «Учитель року», МАН Обмін досвідом Школа молодого вчителя Виступи на педрадах Виступи на засіданнях шкільних та районних МО
В грудні 2008 року в журналі “Початкове навчання та виховання” № 35 – 36 (183 – 184) було опубліковано цикл уроків з української мови, розроблених мною. Нові розробки уроків було відправлено до друку 30.01.2009 р. Під час підсумкового засідання Запорізької творчої групи було розповсюджено систематизовані матеріали серед представників групи. В кінці 2009 – 2010 навчального року до методичного кабінету району було здано 2 партії зошитів: з української мови ; та математики - як зразок ведення зошитів для вчителів – початківців. В 2008 – 2009 навчальному році розробила опорні схеми до кожного уроку з курсу “ Я і Україна” для 2 класу. Розвиваючі ігри російського новатора Воскобовича переклала на українську мову та розповсюдила між членами методичної групи. Роздрукувала р – л книги «Інновації у початковій школі» «Арт – терапія як засіб навчання та виховання» В. Химинець та розповсюдила між членами методичної групи.
Гра як метод виховання Виховні заходи Робота з батьками Позакласні Позашкільні Рольовіі ігри Сюжетні ігри Виховні заходи Ігрова діяльність Напрямки роботи Робота з батьками Сюжетні та рольові ігри Спортивні та дидактичні ігри Позакла- сні заходи Загально- шкільні заходи Батьківські збори Індивіду-альні бесіди, анкетування Відвіду- вання на дому, створення родинних проектів
Першочергове завдання, яке стоїть переді мною як класним керівником – створення міцного злагодженого колективу. Впровадження цієї мети здійснюється за допомогою повсякденної виховної роботи з учнями: бесіди індивідуальні та колективні, рольові, сюжетні, дидактичні та спортивні ігри. З великим задоволенням діти приймають участь у позакласних та загальношкільних заходах, позакласній дослідницькій роботі, люблять мандрівки рідним краєм, приймають участь у концертах при сільському будинку культури. Подобаються дітям і години спілкування, під час проведення яких всі дитячі думки та ідеї приймаються.
Участь у всеукраїнських конкурсах “Кенгуру”, “Колосок”, “Русский медвежонок” Бармашов Володимир -V місце у районному етапі Олімпіади з матаматики Шопова Наталія – Найактивніший учасник оболасного етапу конкурсу з художньої самодіяльності Тєльчарова Ірина - ІІІ місце у конкурсі знавців української Ім. П. Яцика
Моніторинг з математики 2006 – 2007 н. р. Кількість правильних відповідей – 340; Кількість неправильних відповідей – 38. Рівень навченості дітей – 90 %; По області середній рівень навченості- 33%. Моніторинг з читання 2010 – 2011 н. р. Моніторинг з математики 2010 – 2011 н.р. Моніторинг з природознавства 2010 – 2011 н.р. 9,8 б 10,8 б 9,16 б 11,33б 8,4 б 11 б 9,6 б
Аналіз успішності за 2010 – 2011 н.р. Високий рівень: } 57 % 1 – 14%; Достатній рівень: 3 – 43 %; Середній рівень: 3 – 43 % Математика – 2010 – 2011 н.р. ( ДПА) Високий рівень – 5 учнів – 83,3 %: “12” – 2 уч. – 33,3 % ; “ 10” – 3 уч. – 50 % Достатній рівень : “7” - 2уч. - 16,7 % Рівень знань – 100%. Українська мова – 2010 – 2011 н.р. ( ДПА) Високий рівень: “11” – 3 уч. – 60 %. Достатній рівень: “9” – 1 уч. – 20 %; “8” – 1 уч. – 20%. Рівень знань – 100 %. Читання – 2010 – 2011 н. р. (ДПА) Високий рівень – 6 уч. – 100 %; “12” – 4 уч. – 66,6 %; “11” – 1 уч. – 16,7 %; “10” – 1 уч. – 16,7 %.
Арт – терапія як засіб навчання та виховання Музикотерапія Практично на кожному уроці учні мають змогу слухати класичну та нородну музику, співати правила, написані вчителем у віршрваній формі… Сам собі музикант. Акомпонування. (Використання погремушок під час співу) Танцетерапія В своїй роботі часто поєдную музикотерапію з танцетерапією. Ой – ой – ой ! А я співаю та танцюю… Так весело танцюю!
Арт – терапія як засіб навчання та виховання Казкотерапія — це напрямок в психотерапії, при якому для досягнення терапевтичного ефекту використовуються вигадані історії (казки). Казкотерапію використовують і в вихованні, і в освіті, і в розвитку, і в тренінговому впливі,і як інструмент психотерапії. Казкотерапія, маскотерапія. Ігротерапія — це метод психотерапевтичного впливу на дітей та дорослих через використання гри. Гра “Чотири стихії” Драматерапія – це драматизація, тобто розігрування будь – якого сюжету.
Досягнення цілей . Використовуючи прийоми арт-терапії, учитель досягає наступних цілей: - вираження емоцій и чуттів, пов’язаних з переживаннями своїх проблем, самого себе; - активний пошук нових форм взаємодіїї зі світом; -подтвердження своєї індивідуальности, неповторности й значимости; - і, як наслідок, трьох попередніх, – підвищення адаптивности в постійно змінюючомуся світі (гнучкості) ;
врахування вікових та індивідуальних особливостей дітей; переважання ігрових методів навчання; створення відповідних віку умов навчання; забезпечення рухової та фізичної активності дітей; обмежена в часі тривалість занять; використання специфічних прийомів і засобів навчання; інтеграція змісту освіти тощо.
В. Хименець «Інновації у початковій школі» Р –л 4.4. «Арттерапія як засіб навчання і виховання» Салли Брукер «Арт – терапия – общий язык исцеления» Е. Васина, А. Барыбина Арт – альбом. Детский для семейного консультирования – М: Речь – 2006 – 24 с. Е.А. Медведева, И. Ю. Левченко «Артпедагогика и арт – терапия в специальном образовании: Учебник для вузов – М: Академия – 2001 – 248 с. Грегг М. Ферс «Тайный мир рисунка» - Перевод с англ. – СПб: Деметра – 2003, 176 с. Т.Д.Зенкевич –Евстигнеева «Игры в сказкотерапии» - СПб: Речь, 2006 – 208 с. Т. Д. Зенкевич – Евстигнеева «Практикум по сказкотерапии» - С –П: Речь, 2000 – 310 с. Т. Д. Зенкевич – Евстигнеева «Путь к волшебству» - СПб: «Златоуст», 1998 – 352 с.
Д. Соколов «Сказки и сказкотерапия» - 2000- 60 с. Н. А. Сакович»Практическая сказкотерапия» - СПБ – Речь – 2004 – 224 с. Л.Д.Короткова»Сказкотерапия в школе» - методические рекомендациии – М: ЦГЛ, 2006 – 144 с. Е. В. Клюев «Цыплёнок для супа» - Психологические сказки взрослым и детям – М: Рипол классик – 2003 – 288 с. Т. Ю. Колюшина»Арт – терапия. Методические рекомендации – М.: СПб – 2002 – 75с. К.В. Скворцова «Прийоми арт – терапії в початковій школі”. Ейдетика як один з напрямків арт – терапії.
Що змінилось? Діти стали більш комунікабільні та розкуті; Використання музикотерапії сприяє підвищенню дисциплінованості дітей; Значно покращилась увага дітей; Зросла активність дітей на уроці; Значно підвищилась швидкість письма; Діти з задоволенням працюють біля дошки; Правила в віршованій формі, що співаються, швидше запам’ятовуються; Малеча з радістю танцює та співає.