Презентація "Портфоліо "Початківець"

Про матеріал

Портфоліо – звіт роботи з проблемних тем. В ньому зазначено обмін досвідом, виховна робота, робота з батьками, досягнення вихованців. А також нова проблемна тема та напрямки роботи для втілення її ідей у навчально – виховний процес.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо “Початківець”

Номер слайду 2

Дата народження: 03.06.1955 р. Освіта : середня спеціальна Рік закінчення: 1974 Навчальний заклад: Запорізьке педагогічне училище Кваліфікаційна категорія: вчитель початкових класів Вуз : Бердянський державний педагогічний інститут ім. П.Осипенко Рік закінчення:1981 Спеціальність : педагогіка та методика початкового навчання Стаж роботи : 38 років Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії; звання: ст. вчитель Андрівська ЗОШ І – ІІІ ступенів Рунчева Валентина Григорівна Рунчева Валентина Григорівна

Номер слайду 3

Середня спеціальна Вища Курси підвищення кваліфікації – 2009 р. Освіта

Номер слайду 4

Ці миті зустрічі кожні чотири роки з новими учнями зернина за зерниною складають долю вчителя початкових класів… Моє педагогічне кредо «Учитель – це людина, яка навчається все життя, тільки в цьому випадку вона має право вчити.» В. Лозинський

Номер слайду 5

Моя проблемна тема: Особистісно орієнтоване навчання та виховання учнів через використання інтерактивних методів. Проблемна тема:

Номер слайду 6

Номер слайду 7

О д Б о М с І в Н і д о м С А М О О С В І Т а Мій досвід М р Е о Т б О о Д т И а Ч Н а З з Б д Е о Р р е о Ж в’ Е я Н Н я В р И о Х б О о В т Н а а Н п т О р е В о м А б а а л е м н а Д м у О о ч С ї н Я х і Г в Н Е Н Н я

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Керівник МО вчителів району Участь у роботі Запорізької творчої групи Член методичної групи району Педагогічні читання Дослідницька робота учнів Участь у конкурсах «Учитель року», МАН Обмін досвідом Школа молодого вчителя Виступи на педрадах Виступи на засіданнях шкільних та районних МО

Номер слайду 10

В грудні 2008 року в журналі “Початкове навчання та виховання” № 35 – 36 (183 – 184) було опубліковано цикл уроків з української мови, розроблених мною. Нові розробки уроків було відправлено до друку 30.01.2009 р. Під час підсумкового засідання Запорізької творчої групи було розповсюджено систематизовані матеріали серед представників групи. В кінці 2009 – 2010 навчального року до методичного кабінету району було здано 2 партії зошитів: з української мови ; та математики - як зразок ведення зошитів для вчителів – початківців. В 2008 – 2009 навчальному році розробила опорні схеми до кожного уроку з курсу “ Я і Україна” для 2 класу. Розвиваючі ігри російського новатора Воскобовича переклала на українську мову та розповсюдила між членами методичної групи. Роздрукувала р – л книги «Інновації у початковій школі» «Арт – терапія як засіб навчання та виховання» В. Химинець та розповсюдила між членами методичної групи.

Номер слайду 11

Гра як метод виховання Виховні заходи Робота з батьками Позакласні Позашкільні Рольовіі ігри Сюжетні ігри Виховні заходи Ігрова діяльність Напрямки роботи Робота з батьками Сюжетні та рольові ігри Спортивні та дидактичні ігри Позакла- сні заходи Загально- шкільні заходи Батьківські збори Індивіду-альні бесіди, анкетування Відвіду- вання на дому, створення родинних проектів

Номер слайду 12

Першочергове завдання, яке стоїть переді мною як класним керівником – створення міцного злагодженого колективу. Впровадження цієї мети здійснюється за допомогою повсякденної виховної роботи з учнями: бесіди індивідуальні та колективні, рольові, сюжетні, дидактичні та спортивні ігри. З великим задоволенням діти приймають участь у позакласних та загальношкільних заходах, позакласній дослідницькій роботі, люблять мандрівки рідним краєм, приймають участь у концертах при сільському будинку культури. Подобаються дітям і години спілкування, під час проведення яких всі дитячі думки та ідеї приймаються.

Номер слайду 13

Батки –наші бажані гості під час проведення класних заходів Участь батьків тренінгах Під час виступу на загальношкільних зборах Загальношкільні батьківські збори Робота з батьками

Номер слайду 14

Дотримання рухливого режиму Інновації в рухливому режимі (Використання конторок) Фізкульхвилинки, інтерактивні танці Подвійну користь здоров’ю дітей приносить використання мішечків з йодованою сіллю: - збереження правильної постави; - дихання корисним йодом.

Номер слайду 15

Участь у всеукраїнських конкурсах “Кенгуру”, “Колосок”, “Русский медвежонок” Бармашов Володимир -V місце у районному етапі Олімпіади з матаматики Шопова Наталія – Найактивніший учасник оболасного етапу конкурсу з художньої самодіяльності Тєльчарова Ірина - ІІІ місце у конкурсі знавців української Ім. П. Яцика

Номер слайду 16

Моніторинг з математики 2006 – 2007 н. р. Кількість правильних відповідей – 340; Кількість неправильних відповідей – 38. Рівень навченості дітей – 90 %; По області середній рівень навченості- 33%. Моніторинг з читання 2010 – 2011 н. р. Моніторинг з математики 2010 – 2011 н.р. Моніторинг з природознавства 2010 – 2011 н.р. 9,8 б 10,8 б 9,16 б 11,33б 8,4 б 11 б 9,6 б

Номер слайду 17

Аналіз успішності за 2010 – 2011 н.р. Високий рівень: } 57 % 1 – 14%; Достатній рівень: 3 – 43 %; Середній рівень: 3 – 43 % Математика – 2010 – 2011 н.р. ( ДПА) Високий рівень – 5 учнів – 83,3 %: “12” – 2 уч. – 33,3 % ; “ 10” – 3 уч. – 50 % Достатній рівень : “7” - 2уч. - 16,7 % Рівень знань – 100%. Українська мова – 2010 – 2011 н.р. ( ДПА) Високий рівень: “11” – 3 уч. – 60 %. Достатній рівень: “9” – 1 уч. – 20 %; “8” – 1 уч. – 20%. Рівень знань – 100 %. Читання – 2010 – 2011 н. р. (ДПА) Високий рівень – 6 уч. – 100 %; “12” – 4 уч. – 66,6 %; “11” – 1 уч. – 16,7 %; “10” – 1 уч. – 16,7 %.

Номер слайду 18

Результатом кропіткої роботи стали 173 твори, написані моїми улюбленими вихованцями. ( Бібліотерапія) “Влітку я багато читатиму і писатиму різні твори, бо ці заняття мені дуже довподоби.!” ( З твору учениці 4 класу Шопової Н.)

Номер слайду 19

Арт –терапія як засіб навчання і виховання Арт – терапія – метод навчання, виховання та зцілення за допомогою творчості, що застосовують у психотерапії, психосоматичних клініках та в соціальній сфері. Головні функції арт – терапії Виховна Корекційна Освітня

Номер слайду 20

лікування; зцілення; психокорекція; реабілітація; психопрофілактика; розвиток; діагностика .

Номер слайду 21

Танцетерапія Ігротерапія Бібліо- терапія Казкотерапія ейдетика Оригамі Драматерапія Музикотерапія Головні напрямки Танцетерапія Ігротерапія Бібліо- терапія Казкотерапія ейдетика Оригамі Драматерапія Музикотерапія Головні напрямки

Номер слайду 22

Арт – терапія як засіб навчання та виховання Музикотерапія Практично на кожному уроці учні мають змогу слухати класичну та нородну музику, співати правила, написані вчителем у віршрваній формі… Сам собі музикант. Акомпонування. (Використання погремушок під час співу) Танцетерапія В своїй роботі часто поєдную музикотерапію з танцетерапією. Ой – ой – ой ! А я співаю та танцюю… Так весело танцюю!

Номер слайду 23

Арт – терапія як засіб навчання та виховання Казкотерапія — це напрямок в психотерапії, при якому для досягнення терапевтичного ефекту використовуються вигадані історії (казки). Казкотерапію використовують і в вихованні, і в освіті, і в розвитку, і в тренінговому впливі,і як інструмент психотерапії. Казкотерапія, маскотерапія. Ігротерапія — це метод психотерапевтичного впливу на дітей та дорослих через використання гри. Гра “Чотири стихії” Драматерапія – це драматизація, тобто розігрування будь – якого сюжету.

Номер слайду 24

Розвиток мілкої моторики рук Оригамі Вправи М. Монтессорі ( Гра “Попелюшка”) Ліплення та малювання Вправи Потапової та використання спірографа

Номер слайду 25

Відтвори! Молодець! Все зробив правильно! Ейдетика – як один з напрямків арт – терапії, здатність запам’ятовувати яскраві образи та з легкістю їх відтворювати. Запам’ятай! Пригадай! Розкажи!

Номер слайду 26

Досягнення цілей . Використовуючи прийоми арт-терапії, учитель досягає наступних цілей: - вираження емоцій и чуттів, пов’язаних з переживаннями своїх проблем, самого себе; - активний пошук нових форм взаємодіїї зі світом; -подтвердження своєї індивідуальности, неповторности й значимости; - і, як наслідок, трьох попередніх, – підвищення адаптивности в постійно змінюючомуся світі (гнучкості) ;

Номер слайду 27

врахування вікових та індивідуальних особливостей дітей; переважання ігрових методів навчання; створення відповідних віку умов навчання; забезпечення рухової та фізичної активності дітей; обмежена в часі тривалість занять; використання специфічних прийомів і засобів навчання; інтеграція змісту освіти тощо.

Номер слайду 28

В. Хименець «Інновації у початковій школі» Р –л 4.4. «Арттерапія як засіб навчання і виховання» Салли Брукер «Арт – терапия – общий язык исцеления» Е. Васина, А. Барыбина Арт – альбом. Детский для семейного консультирования – М: Речь – 2006 – 24 с. Е.А. Медведева, И. Ю. Левченко «Артпедагогика и арт – терапия в специальном образовании: Учебник для вузов – М: Академия – 2001 – 248 с. Грегг М. Ферс «Тайный мир рисунка» - Перевод с англ. – СПб: Деметра – 2003, 176 с. Т.Д.Зенкевич –Евстигнеева «Игры в сказкотерапии» - СПб: Речь, 2006 – 208 с. Т. Д. Зенкевич – Евстигнеева «Практикум по сказкотерапии» - С –П: Речь, 2000 – 310 с. Т. Д. Зенкевич – Евстигнеева «Путь к волшебству» - СПб: «Златоуст», 1998 – 352 с.

Номер слайду 29

Д. Соколов «Сказки и сказкотерапия» - 2000- 60 с. Н. А. Сакович»Практическая сказкотерапия» - СПБ – Речь – 2004 – 224 с. Л.Д.Короткова»Сказкотерапия в школе» - методические рекомендациии – М: ЦГЛ, 2006 – 144 с. Е. В. Клюев «Цыплёнок для супа» - Психологические сказки взрослым и детям – М: Рипол классик – 2003 – 288 с. Т. Ю. Колюшина»Арт – терапия. Методические рекомендации – М.: СПб – 2002 – 75с. К.В. Скворцова «Прийоми арт – терапії в початковій школі”. Ейдетика як один з напрямків арт – терапії.

Номер слайду 30

Що змінилось? Діти стали більш комунікабільні та розкуті; Використання музикотерапії сприяє підвищенню дисциплінованості дітей; Значно покращилась увага дітей; Зросла активність дітей на уроці; Значно підвищилась швидкість письма; Діти з задоволенням працюють біля дошки; Правила в віршованій формі, що співаються, швидше запам’ятовуються; Малеча з радістю танцює та співає.

Номер слайду 31

Мій клас – моє робоче місце – моя друга затишна домівка ! Цей малюнок на стіні я намалювала сама

Номер слайду 32

Використання сигнальних карток Використання магнітних дошок Використання роздавального матеріалу Використання комп’ютерних технологій

Номер слайду 33

Один з улюблених уроків моїх малюків - математика

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

За результатами конкурсу перший урок на тему «Дружба» посів перше місце в районі.

Номер слайду 37

Любиш Україну – використовуй чисту енергію!

Номер слайду 38

Табір відпочинку «Мандрівник» За результатами конкурсу дитячий табір відпочинку денного перебування «Мандрівник» посів ІІІ місце в районі

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
14 вересня 2018
Переглядів
1289
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку