Портрет вчителя Дата народження: 23 серпня 1983 р. Місце роботи: Онацьківецький НВК “ЗОШ I – II ст.-ДНЗ” Стаж роботи: 9 років Категорія: вища Освіта: вища, у 2006 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського Спеціальність: «Педагогіка і методика середньої освіти. Географія», кваліфікація магістр-дослідник географії, вчитель географії і екології Посада: вчитель біології і екології
Шлях, який я обрала Моя мета : Узагальнення та розповсюдження власного досвіду. Створення презентації своєї роботи. Використання можливості особистістного та професійного зростання Розкриття творчої натури Тема самоосвіти: Використання інтерактивних методів на уроках біології, як засіб підвищення мотивації навчання.
Чому я обрала таку тему? Обрана мною тема є актуальною і дає такі результати: Сприяє більш глибокому вивченню біології; Розвиває самостійне мислення, активність, ініціативність, працелюбність учнів та прагнення до постійного пошуку; Прищеплює учням смак до креативної діяльності; розвиває творчі здібності учнів з урахуванням їх інтересів, схильностей і потреб.
У своїй роботі я ставлю такі основні завдання: досягти конкретного результату на уроках біології; зробити уроки продуктивними, цікавими, розвивальними; будувати свої уроки таким чином, щоб вони максимально сприяли розвитку всебічно розвиненої особистості; значну увагу приділяю розвитку таких якостей, як: спостережливість, увага, пам’ять, вміння орієнтуватися в різних життєвих ситуаціях; навчити учнів самостійно аналізувати, систематизувати, мислити, діяти .
Методична скринька Робота у методоб’єднаннях, гуртках Член методичного об’єднання вчителів предметів природничо – математичного циклу (біології, хімії, природознавства, основ здоров’я, географії, математики, фізики). Проблема МО:”Стимулювання творчої активності учнів на уроках предметів природничо – математичного циклу шляхом використання інноваційних технологій”