Сприяти переорієнтації процесу навчання учнів географії на компетентнісну основу. Працювати над підвищенням рівня осмислення навчального матеріалу. Розвивати здібності і творчу активність учнів. Пробудити й утримати інтерес учнів до вивчення предмету, до навчання в цілому. Мої професійні завдання
Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу й чую, я трохи пам’ятаю, Те, що я чую, бачу й обговорюю й роблю, я набуваю знань і навичок. Коли, я передаю знання іншим, я стаю майстром. Конфуцій глибокі теоретичні знання з географії, педагогіки, психології;ретельне планування та підготовка до уроків;творчий підхід вчителя комунікабельність. Поради Конфуція поєднувати нові ідеї зі старими перевіреними;вчитись тільки через діяльність;пристосовуватись до індивідуальних потреб учнів із різними стилями навчання;формувати моральні цінності;створювати всім рівні можливості. Складові успішності і ефективності уроку географії
Поширення педагогічного досвіду. Публікації конспектів уроків та презентації до них, методичних рекомендацій тощо – освітній проект «На урок» https://naurok.com.ua/biblioteka/moe. Власний блог - http://irinaromancenko.blogspot.com. Віртуальне методичне об'єднання вчителів географії Запорізької областіhttp://zw.ciit.zp.ua/index.php/Участник: Romancenkoirina