Презентація "Портфоліо вчителя початкових класів"

Про матеріал
Портфоліо вчителя початкових класів. Інтегроване навчання в НУШ. Впровадження в педагогічну практику інтегрованих уроків здійснює перебудову процесу навчання
Перегляд файлу
 ПОРТФОЛІО вчителя початкових класів Іванчицької гімназіїЗарічненської селищної ради ПОЛЮХОВИЧ ЛАРИСИ ІВАНІВНИ2022-2023н.р.
 Освіта. Вища. Закінчила у 2007 році Рівненський державний гуманітарний університет. Спеціальність. Початкове навчання Кваліфікація. Вчитель початкових класів. Педагогічний стаж роботи19 років. Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст першої категоріїПосада. Вчитель початкових класів. Відомості про себе. Відомості про себе
 Життєве кредо. Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.
 «Відкрити в кожній дитині душу творця. Дати їй змогу пробудитися і розквітнути» В. О. Сухомлинський. Педагогічне кредо. У кожній дитині є сонце, тільки дозволь йому світити.
 Щоб вчити дітей – постійно вчися сам. Цінність знань - у їхньому практичному застосуванніВ кожній дитині є щось хороше – знайди його. Дитина повинна реально оцінювати себе – це запорука успіху. Добрий гумор – помічник вчителя. Мої педагогічні принципи
 Методична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота ШМО вчителів Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з батьками. Схема професійної діяльності 
 Інтегроване навчання в НУШПроблема, над якою працюю:
 <номер> Пошуки шляхів удосконалення системи освіти в початковій школі привели до відродження такого методичного явища як інтеграція навчання.	При організації інтегрованого навчання з'являється можливість показати світ у всьому його різноманітті з залученням різних знань: літератури, музики, живопису, що сприяє емоційному розвитку особистості дитини та формуванню його творчого мислення. В початковій школі закладається фундамент для подальших етапів освіти. Її освітні цілі і завдання: закласти основи всебічного розвитку дітей,забезпечити формування міцних навичок швидкого, усвідомленого, виразного читання, рахунку, грамотного письма, розвинутої мови, культури поведінки. Актуальність досвіду
 Проблема впровадження інтегрованих занять у початковій школі мало досліджена. Принцип інтеграції недостатньо відображений у чинних підручниках, а учителі, не маючи чіткої системи методичних рекомендацій, вимушені розв'язувати вказані проблеми на емпіричному рівні, тому я свідомо вирішила працювати над проблемою За інноваційним потенціалом досвід є комбінаторним і включає в себе систему дій вчителя щодо використання цілей, змісту і методичних підходів до створення інтегрованих уроків у гармонійному поєднанні з елементами сучасних педагогічних технологій у викладанні предметів початкової школи." title=" Проблема впровадження інтегрованих занять у початковій школі мало досліджена. Принцип інтеграції недостатньо відображений у чинних підручниках, а учителі, не маючи чіткої системи методичних рекомендацій, вимушені розв'язувати вказані проблеми на емпіричному рівні, тому я свідомо вирішила працювати над проблемою "Особливості інтегрованого навчання в початковій школі". <номер> За інноваційним потенціалом досвід є комбінаторним і включає в себе систему дій вчителя щодо використання цілей, змісту і методичних підходів до створення інтегрованих уроків у гармонійному поєднанні з елементами сучасних педагогічних технологій у викладанні предметів початкової школи.">
 <номер>ІНТЕГРАЦІЯ (від лат. іnteger - повний, цілісний) – об’єднання в ціле будь-яких окремих частин.
 ВИДИ ІНТЕГРАЦІЇ: ЗА ЗМІСТОМ: ЗАЛУЧЕННЯМАТЕРІАЛУІНШИХПРЕДМЕТІВЗА СПОСОБАМИПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СПОСТЕРЕЖЕННЯМИСЛЕННЯМОВЛЕННЯРОЗРІЗНЯЮТЬ ІНТЕГРАЦІЮВ ІНТЕГРОВАНОМУ УРОЦІ ЗАСТОСОВУЮТЬ ОБИДВА СПОСОБИ
 ВИДИ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ: ПОВНАСтановить собою об’єднання в одному курсі різних навчальних предметів. МІЖПРЕДМЕТНАІНТЕГРАЦІЯМОЖЕ БУТИ: ЧАСТКОВАполягає в поєднанні матеріалурізних предметів, підпорядкованого одній темі
 ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ СПРИЯЮТЬ: ОНОВЛЕННЮ ЗМІСТУ НАВЧАННЯУРІЗНОМАНІТНЕННЮ ФОРМ І МЕТОДІВНАВЧАННЯПІДВИЩЕННЮ ЯКОСТІ ЗНАНЬКОМПЛЕКСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ДОПРЕДМЕТУУДОСКОНАЛЕННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНЦІЙУЧНІВ
 Загальні вимоги до інтегрованого до уроку: Форми та методи навчання, які використовую
 Під час гри процес навчання стаєприємним безболісним якісним
 Сучасна педагогічна наука стверджує, що «для продуктивного засвоєння учнем знань і для його інтелектуального розвитку важливе значення має встановлення широких зв’язків як між різними розділами курсу, який вивчається, так і між різними дисциплінами в цілому» (внутрішньо-предметна і міжпредметна інтеграція). Досвід показує, що інтегроване навчання, за якого матеріал доповнюється та повторюється іншими напрямами, дає набагато кращий результат у порівнянні з традиційним вивченням дисциплін. Інтегрований підхід сприяє виробленню системи знань, розвиває здібності до їх переносу в інші галузі.
 Наші уроки
 Проєктна діяльність – органічна складова сучасних педагогічних технологій
 Проєктна діяльність. Дієвий спосіб здобуття нових знань у контексті конкретної ситуації та їх використання на практиці
 Працюючи над темою проведення інтегрованих уроків та вивчаючи передовий педагогічний досвід, я зробила висновки про те, що інтегровані уроки мають великі можливості для формування соціальної компетентності учнів, розвитку творчої особистості, забезпечуючи розвиток у дітей творчого мислення, формування наукового світогляду, розвиток пізнавального інтересу, бажання до самостійного здобуття знань. Учні на інтегрованих уроках активно включаються у діяльність, стають співробітниками вчителя, беруть участь у розв’язанні нових для себе пізнавальних і практичних задач. Така робота переконливо доводить, що інтеграція навчальних предметів дає змогу кожному учневі розвивати свої здібності, опановувати програму в доступному йому темпі, підвищує мотивацію дітей до сприйняття нових знань і закріплення попередніх. Висновок
 Я – класний керівник Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але цьому передує кропітка робота. Учням класу дуже подобаються класні години, різноманітні. квести, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь. Кажу собі: Я – класний керівник!І намагаюсь бути справді класним.І зустрічаю учнів я своїх,Щоб кожен день їх видався прекрасним!
 Виховні заходи
 Виховні заходи
 Виховні заходи
 Робота з батьками. Батьківський колектив класу. Система батьківськихзборів. Система позашкільнихпізнавально - розважальних заходівіз залученнямбатьків. Система заходіву рамках педагогічного всеобучу
 Індивідуальні консультації Одна з найважливіших форм інтеграції з родиною. Допомагає подолати занепокоєння батьків, острах розмови про свою дитину і сприяє створенню гарного контакту між батьками і класним керівником. Сьогодення дозволяє нам бути з родиною школяра дистанційно, використовуючи новітні гаджети. Основні теми: особливості здоров'я дитини;захоплення, інтереси;переваги у спілкуванні в сім'ї;особливості характеру; мотивації навчання; моральні цінності родини.
 Дякуюза увагу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОРТФОЛІО вчителя початкових класів Іванчицької гімназіїЗарічненської селищної ради ПОЛЮХОВИЧ ЛАРИСИ ІВАНІВНИ2022-2023н.р.

Номер слайду 2

Освіта. Вища. Закінчила у 2007 році Рівненський державний гуманітарний університет. Спеціальність. Початкове навчання Кваліфікація. Вчитель початкових класів. Педагогічний стаж роботи19 років. Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст першої категоріїПосада. Вчитель початкових класів. Відомості про себе. Відомості про себе

Номер слайду 3

Життєве кредо. Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.

Номер слайду 4

«Відкрити в кожній дитині душу творця. Дати їй змогу пробудитися і розквітнути» В. О. Сухомлинський. Педагогічне кредо. У кожній дитині є сонце, тільки дозволь йому світити.

Номер слайду 5

Щоб вчити дітей – постійно вчися сам. Цінність знань - у їхньому практичному застосуванніВ кожній дитині є щось хороше – знайди його. Дитина повинна реально оцінювати себе – це запорука успіху. Добрий гумор – помічник вчителя. Мої педагогічні принципи

Номер слайду 6

Методична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота ШМО вчителів Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з батьками. Схема професійної діяльності 

Номер слайду 7

Інтегроване навчання в НУШПроблема, над якою працюю:

Номер слайду 8

<номер> Пошуки шляхів удосконалення системи освіти в початковій школі привели до відродження такого методичного явища як інтеграція навчання. При організації інтегрованого навчання з'являється можливість показати світ у всьому його різноманітті з залученням різних знань: літератури, музики, живопису, що сприяє емоційному розвитку особистості дитини та формуванню його творчого мислення. В початковій школі закладається фундамент для подальших етапів освіти. Її освітні цілі і завдання: закласти основи всебічного розвитку дітей,забезпечити формування міцних навичок швидкого, усвідомленого, виразного читання, рахунку, грамотного письма, розвинутої мови, культури поведінки. Актуальність досвіду

Номер слайду 9

Проблема впровадження інтегрованих занять у початковій школі мало досліджена. Принцип інтеграції недостатньо відображений у чинних підручниках, а учителі, не маючи чіткої системи методичних рекомендацій, вимушені розв'язувати вказані проблеми на емпіричному рівні, тому я свідомо вирішила працювати над проблемою "Особливості інтегрованого навчання в початковій школі". <номер> За інноваційним потенціалом досвід є комбінаторним і включає в себе систему дій вчителя щодо використання цілей, змісту і методичних підходів до створення інтегрованих уроків у гармонійному поєднанні з елементами сучасних педагогічних технологій у викладанні предметів початкової школи.

Номер слайду 10

<номер>ІНТЕГРАЦІЯ (від лат. іnteger - повний, цілісний) – об’єднання в ціле будь-яких окремих частин.

Номер слайду 11

ВИДИ ІНТЕГРАЦІЇ: ЗА ЗМІСТОМ: ЗАЛУЧЕННЯМАТЕРІАЛУІНШИХПРЕДМЕТІВЗА СПОСОБАМИПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: СПОСТЕРЕЖЕННЯМИСЛЕННЯМОВЛЕННЯРОЗРІЗНЯЮТЬ ІНТЕГРАЦІЮВ ІНТЕГРОВАНОМУ УРОЦІ ЗАСТОСОВУЮТЬ ОБИДВА СПОСОБИ

Номер слайду 12

ВИДИ МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ: ПОВНАСтановить собою об’єднання в одному курсі різних навчальних предметів. МІЖПРЕДМЕТНАІНТЕГРАЦІЯМОЖЕ БУТИ: ЧАСТКОВАполягає в поєднанні матеріалурізних предметів, підпорядкованого одній темі

Номер слайду 13

ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ СПРИЯЮТЬ: ОНОВЛЕННЮ ЗМІСТУ НАВЧАННЯУРІЗНОМАНІТНЕННЮ ФОРМ І МЕТОДІВНАВЧАННЯПІДВИЩЕННЮ ЯКОСТІ ЗНАНЬКОМПЛЕКСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ДОПРЕДМЕТУУДОСКОНАЛЕННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНЦІЙУЧНІВ

Номер слайду 14

Загальні вимоги до інтегрованого до уроку: Форми та методи навчання, які використовую

Номер слайду 15

Під час гри процес навчання стаєприємним безболісним якісним

Номер слайду 16

Сучасна педагогічна наука стверджує, що «для продуктивного засвоєння учнем знань і для його інтелектуального розвитку важливе значення має встановлення широких зв’язків як між різними розділами курсу, який вивчається, так і між різними дисциплінами в цілому» (внутрішньо-предметна і міжпредметна інтеграція). Досвід показує, що інтегроване навчання, за якого матеріал доповнюється та повторюється іншими напрямами, дає набагато кращий результат у порівнянні з традиційним вивченням дисциплін. Інтегрований підхід сприяє виробленню системи знань, розвиває здібності до їх переносу в інші галузі.

Номер слайду 17

Наші уроки

Номер слайду 18

Проєктна діяльність – органічна складова сучасних педагогічних технологій

Номер слайду 19

Проєктна діяльність. Дієвий спосіб здобуття нових знань у контексті конкретної ситуації та їх використання на практиці

Номер слайду 20

Працюючи над темою проведення інтегрованих уроків та вивчаючи передовий педагогічний досвід, я зробила висновки про те, що інтегровані уроки мають великі можливості для формування соціальної компетентності учнів, розвитку творчої особистості, забезпечуючи розвиток у дітей творчого мислення, формування наукового світогляду, розвиток пізнавального інтересу, бажання до самостійного здобуття знань. Учні на інтегрованих уроках активно включаються у діяльність, стають співробітниками вчителя, беруть участь у розв’язанні нових для себе пізнавальних і практичних задач. Така робота переконливо доводить, що інтеграція навчальних предметів дає змогу кожному учневі розвивати свої здібності, опановувати програму в доступному йому темпі, підвищує мотивацію дітей до сприйняття нових знань і закріплення попередніх. Висновок

Номер слайду 21

Я – класний керівник Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але цьому передує кропітка робота. Учням класу дуже подобаються класні години, різноманітні. квести, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь. Кажу собі: Я – класний керівник!І намагаюсь бути справді класним.І зустрічаю учнів я своїх,Щоб кожен день їх видався прекрасним!

Номер слайду 22

Виховні заходи

Номер слайду 23

Виховні заходи

Номер слайду 24

Виховні заходи

Номер слайду 25

Робота з батьками. Батьківський колектив класу. Система батьківськихзборів. Система позашкільнихпізнавально - розважальних заходівіз залученнямбатьків. Система заходіву рамках педагогічного всеобучу

Номер слайду 26

Індивідуальні консультації Одна з найважливіших форм інтеграції з родиною. Допомагає подолати занепокоєння батьків, острах розмови про свою дитину і сприяє створенню гарного контакту між батьками і класним керівником. Сьогодення дозволяє нам бути з родиною школяра дистанційно, використовуючи новітні гаджети. Основні теми: особливості здоров'я дитини;захоплення, інтереси;переваги у спілкуванні в сім'ї;особливості характеру; мотивації навчання; моральні цінності родини.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Дякуюза увагу

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
21 березня 2023
Переглядів
4173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку