Освіта. Вища. Закінчила у 2007 році Рівненський державний гуманітарний університет. Спеціальність. Початкове навчання Кваліфікація. Вчитель початкових класів. Педагогічний стаж роботи19 років. Кваліфікаційна категорія. Спеціаліст першої категоріїПосада. Вчитель початкових класів. Відомості про себе. Відомості про себе
<номер> Пошуки шляхів удосконалення системи освіти в початковій школі привели до відродження такого методичного явища як інтеграція навчання. При організації інтегрованого навчання з'являється можливість показати світ у всьому його різноманітті з залученням різних знань: літератури, музики, живопису, що сприяє емоційному розвитку особистості дитини та формуванню його творчого мислення. В початковій школі закладається фундамент для подальших етапів освіти. Її освітні цілі і завдання: закласти основи всебічного розвитку дітей,забезпечити формування міцних навичок швидкого, усвідомленого, виразного читання, рахунку, грамотного письма, розвинутої мови, культури поведінки. Актуальність досвіду
Проблема впровадження інтегрованих занять у початковій школі мало досліджена. Принцип інтеграції недостатньо відображений у чинних підручниках, а учителі, не маючи чіткої системи методичних рекомендацій, вимушені розв'язувати вказані проблеми на емпіричному рівні, тому я свідомо вирішила працювати над проблемою "Особливості інтегрованого навчання в початковій школі". <номер> За інноваційним потенціалом досвід є комбінаторним і включає в себе систему дій вчителя щодо використання цілей, змісту і методичних підходів до створення інтегрованих уроків у гармонійному поєднанні з елементами сучасних педагогічних технологій у викладанні предметів початкової школи.
Сучасна педагогічна наука стверджує, що «для продуктивного засвоєння учнем знань і для його інтелектуального розвитку важливе значення має встановлення широких зв’язків як між різними розділами курсу, який вивчається, так і між різними дисциплінами в цілому» (внутрішньо-предметна і міжпредметна інтеграція). Досвід показує, що інтегроване навчання, за якого матеріал доповнюється та повторюється іншими напрямами, дає набагато кращий результат у порівнянні з традиційним вивченням дисциплін. Інтегрований підхід сприяє виробленню системи знань, розвиває здібності до їх переносу в інші галузі.
Працюючи над темою проведення інтегрованих уроків та вивчаючи передовий педагогічний досвід, я зробила висновки про те, що інтегровані уроки мають великі можливості для формування соціальної компетентності учнів, розвитку творчої особистості, забезпечуючи розвиток у дітей творчого мислення, формування наукового світогляду, розвиток пізнавального інтересу, бажання до самостійного здобуття знань. Учні на інтегрованих уроках активно включаються у діяльність, стають співробітниками вчителя, беруть участь у розв’язанні нових для себе пізнавальних і практичних задач. Така робота переконливо доводить, що інтеграція навчальних предметів дає змогу кожному учневі розвивати свої здібності, опановувати програму в доступному йому темпі, підвищує мотивацію дітей до сприйняття нових знань і закріплення попередніх. Висновок
Я – класний керівник Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але цьому передує кропітка робота. Учням класу дуже подобаються класні години, різноманітні. квести, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь. Кажу собі: Я – класний керівник!І намагаюсь бути справді класним.І зустрічаю учнів я своїх,Щоб кожен день їх видався прекрасним!
Індивідуальні консультації Одна з найважливіших форм інтеграції з родиною. Допомагає подолати занепокоєння батьків, острах розмови про свою дитину і сприяє створенню гарного контакту між батьками і класним керівником. Сьогодення дозволяє нам бути з родиною школяра дистанційно, використовуючи новітні гаджети. Основні теми: особливості здоров'я дитини;захоплення, інтереси;переваги у спілкуванні в сім'ї;особливості характеру; мотивації навчання; моральні цінності родини.