Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому. Впроваджувати в освітній процес інноваційні методики навчання. Вивчати сучасні методики викладання української мови та літератури. Створити комфортні умови навчання. Цінувати критичне мислення учнів. Стимулювати учнів до вільних висловлювань. Сприяти вихованню любові до мистецтва слова, загальної ерудиції учнів. Мої професійні завдання
Навчання вчителя триває все життя. Сучасна парадигма освіти, застосування новітніх технологій потребують якісно нового підвищення фахової майстерності педагога. Аргументований вибір проблеми та цілеспрямована робота дає мені можливість забезпечити належну організацію освітнього процесу на уроках української мови та літератури. Мій педагогічний досвід
Беру участь у роботі районного методичного об’єднання вчителів словесності, займаюся самоосвітою, систематично проходжу курсову перепідготовку, вивчаю передовий педагогічний досвід колег. Методична робота У 2011 – 2015 роках була головою шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно – гуманітарного та філологічного циклу.
Відкриті уроки «Звертання. Роль звертань у реченні. Розділові знаки при звертанні. Непоширені й поширені звертання», 5 клас (21.11.16), «Правопис голосних у закінченнях дієприкметників», 7 клас (23.11.16)«Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль», 6 клас (04.12.17), «Речення, його граматична основа (підмет і присудок)», 5 клас (28.02.19).
Позакласна робота«Лінгвістичний ринг» (09.11.2015), гра – квест «Поговоримо, Тарасе, крізь віки» (2016), інтелектуальний турнір «Останній герой» (2016), квест-гра «Невмируща слава Кобзарю» (2016), «Лінгвістичний ярмарок» (2017), «Найрозумніший» (2018), філологічна імпреза«Народ скаже, як зав’яже» (2019), мовно-літературний батл «Таємниці та пригоди слова» (2019).
Профорієнтаційна робота{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}№Організаційно-педагогічна, виховна діяльність1 Участь у І етапі Всеукраїнської олімпіади з української мови та літератури2 Участь у І та ІІ етапах Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т. Шевченка3 Участь у І та ІІ етапіах Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. П. Яцика4 Участь у Всеукраїнському онлайн - конкурсі «Слово до слова» від проекту «На Урок»5 Участь у Всеукраїнській онлайн-олімпіаді з української мови «Всеосвіта Зима 2018-2019»6 Участь у ІІІ Всеукраїнській інтернет-олімпіаді «На Урок» з української мови та літератури
{284 E427 A-3 D55-4303-BF80-6455036 E1 DE7}№Організаційно-педагогічна, виховна діяльність7 Участь у районному етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» ... «театральне мистецтво» – «Живе слово»8 Участь у І та ІІ етапах літературного конкурсу «Проба пера»9 Участь у різдвяному онлайн - конкурсі «Зимові свята в традиціях нашого народу»10 Участь у тижні української мови та літератури11 Участь у Всеукраїнській українознавчій грі «Соняшник»12 Участь у регіональному фестивалі гумору «Миколаївська мітла»13 Участь у І етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!»
Робота з обдарованими дітьми. Приходько Дар’я ІІ етап Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. П. Яцика – VІІ місце, 2015; Районний етап обласного літературного конкурсу «Проба пера» – ІІ місце, 2019;Всеукраїнський онлайн - конкурс «Слово до слова» від проекту «На Урок» – ІІ місце, 2018;ІІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» з української мови та літератури – участь, 2019;Всеукраїнська олімпіада з української мови «Всеосвіта Зима 2018-2019» – участь, 2019;Районний етап Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» - «театральне мистецтво» – «Живе слово» – V місце, 2019;Виступ із авторським віршем на районній конференції «Герої сучасності – серед нас», 2019;Всеукраїнський конкурс «#ТГШ205: Таємниця генія Шевченка» – участь, 2019.
Робота з обдарованими дітьми. Шмакова Дар’я ІІ етап Міжнародного конкурсу знавців рідної мови ім. П. Яцика – ІІІ місце, 2018; ІІ етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Тараса Шевченка – ІІІ місце, 2018;Районний етап обласного літературного конкурсу «Проба пера» – ІІІ місце, 2019;Всеукраїнський онлайн - конкурс «Слово до слова» від проекту «На Урок» – ІІІ місце, 2018;Всеукраїнський різдвяний онлайн - конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу» від проекту «На Урок» – І місце, 2019;ІІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» з української мови та літератури – ІІІ місце, 2019;Всеукраїнська олімпіада з української мови «Всеосвіта Зима 2018-2019» – участь, 2019.
Робота з обдарованими дітьми Колодич Каріна Всеукраїнський онлайн - конкурс «Слово до слова» від проекту «На Урок» – участь, 2018;ІІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» з української мови та літератури – участь, 2019;Всеукраїнська олімпіада з української мови «Всеосвіта Зима 2018-2019» – участь, 2019;Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» – участь, 2019. Районний етап обласного літературного конкурсу «Проба пера» – ІІ місце, 2019.
Робота з обдарованими дітьми. Федорченко Руслан Районний етап обласного літературного конкурсу «Проба пера» – участь, 2017;ІІ етап Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж, брати мої!» – участь, 2018;Регіональний фестиваль гумору «Миколаївська мітла» – І місце, 2018;Районний етап Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» - «театральне мистецтво» - «Живе слово» – ІІІ місце, 2019.
Мудрий Ярослав. Районний етап обласного літературного конкурсу «Проба пера» – ІІ місце, 2017; І місце, 2018; Обласний етап літературного конкурсу «Проба пера» – ІІ місце, 2017; ІІІ місце, 2018;Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» – диплом ІІІ ступеня регіонального рівня, 2018;Регіональний фестиваль гумору «Миколаївська мітла» – І місце, 2018. Робота з обдарованими дітьми
Бойко Альона ІІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На Урок» з української мови та літератури – участь, 2019;Всеукраїнська українознавча гра «Соняшник» – участь, 2019. Стовпак Лілія ІІ етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Тараса Шевченка – VІІ місце, 2015.