Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Презентація "Потрфоліо вчителя початкових класів"

Про матеріал
Гуцова Людмила Олександрівна, учитель початкових класів Охтирської гімназії, спеціаліст вищої категорії , звання “старший вчитель”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Гуцова Людмила Олександрівна,учитель початкових класів опорного закладу«Охтирська ЗОШ І-ІІІ ступенів»,спеціаліст вищої категорії ,звання “старший вчитель” КОРОТКО ПРО СЕБЕ Переяслав-Хмельницький педагогічнийінститут ім. Г. С. Сковороди, 1995 рік,спеціальність «Початкове навчання. Музичне виховання»;Комунальний заклад Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, 2010 рік, спеціальність «Управління навчальним закладом». Освіта – вища. Стаж роботи - 25 років. Стаж на даній посаді - 25 років. Педагогічне кредо«Робити свою справу професійно й результативно»Життєве кредо. Працювати відповідально й жити по совісті.

Номер слайду 2

ПРОХОДЖЕННЯ КУРСІВ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ДАТАНАЗВАСЕРТИФІКАТИ23.01. -27.01.2017 у. с.27.02.- 03.03.2017 е. с. Курси підвищення кваліфікації вчителів початкового навчання10.09-14.10.2018 у. с.17.10.-19.10.2018 е. с. Курси підвищення кваліфікації вчителів музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, інтегрованого курсу “Мистецтво” 30 годин2017 Онлайн-курс “Вчимося жити разом”. Превентивна освіта. Сертифікат 18-0976560 годин05.06.2018 Онлайн-курс для вчителів початкової школи. Курс розроблений МОН України, студією онлайн-освіти Ed. Era та громадською спілкою “Освіторія”60 годин2019 Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо навчання учнів перших класів відповідно до Концепції “Нова українська школа”

Номер слайду 3

ПРОХОДЖЕННЯ ОНЛАЙН-КУРСІВ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ДАТАНАЗВА КУРСУСЕРТИФІКАТИТривалість 5 тижнів01.11.2017 Онлайн-курс платформи Prometheus «Психологія стресу та способи боротьби з ним». Керівник курсу Наталія Стефаненко, психолог, викладач психології Київського університета імені Бориса Грінченка. Тривалість - 3 блоки. Онлайн-курс платформи ВУМ «Вступ до критичного мислення». Викладач Карачинський Олексій, психотерапевт, військовий психолог. Тривалість –9 модулів Онлайн-курс платформи ВУМ «Креативне мислення». Викладачі: Микола Скиба, експерт напрямку "Освіта" Українського Інституту майбутнього, співзасновник ГО "Агенція культурних стратегій" та освітньої платформи Next Generation Business School; Володимир Лісін, Арт-директор, дизайнер, викладач у транссистемному підході (TSD-TSA), євангеліст світових реформ освіти, дизайну як інструменту нової соціальної взаємодії. Тривалість 5 тижнів(30 годин) 04.12.2017 Онлайн-курс платформи Prometheus «Критичне мислення для освітян». Сертифікат наданий Сергієм Терно, Наталією Степановою та Сергієм Горбачовим через платформу масових відкритих онлайн-курсів Prometheus.

Номер слайду 4

УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ МАРАФОНАХ, ІНТЕРАКТИВНІЙ ШКОЛІ ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ {93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}ДАТА№ СЕРТИФІКАТАНАЗВАХТОПРОВОДИТЬІ сесія:28.03.-07.04.2016ІІ сесія:25.04.-07.05.2016 Видавнича школа творчого вчителя. Літературне читання. 4 клас. Навчання грамоти. 1 клас. Повний навчально-методичний комплект із формування навички письма першокласників за допомогою художніх образів літер. Математика. 1-2 класи. Величини. Гроші. Математика. 4 клас. Методика вивчення дробів у 4 класіВід організаторів Всеукраїнських інтерактивних педагогічних марафонівІ сесія:28.03.-07.04.2016ІІ сесія:25.04.-07.05.2016 Видавнича школа творчого вчителя. Природознавство. 4 клас. Як вивчити тіла і речовини за допомогою проектів. Основи здоров’я у 4 класі. Теорія і практика. Я у світі. 3-4 класи. Як навчати дітей охороняти природу за допомогою міні-проектів. Математика. 4 клас. Методика навчання розв’язування задач в 4-му класі: складені задачі, що містять дроби. Від організаторів Всеукраїнських інтерактивних педагогічних марафонів Зимова сесія:16-28.01.2017№ 161241 Математика. 3 клас. Методика формування обчислювальних навичок додавання і віднімання, множення та ділення на підставі нумерації чисел у концентрі «Тисяча». Математика. 4 клас. Методика формування вмінь розв’язувати задач на знаходження невідомих за двома різницями. Методика формування вмінь розв’язування задач на пропорційне ділення. Я у світі. 4 клас. Працюємо за оновленими програмами.Інтерактивна школа творчого вчителя. Зимова сесія:16-28.01.2017№ 161242 Математика. 2 клас. Геометричний матеріал в курсі математики 2-го класу. Методика роботи над складеними задачами. Формування обчислювальних навичок додавання та віднімання чисел з переходом через розряд (76+7, 42-8)Природознавство. 4 клас. Сучасний учень початкової школи: труднощі та шляхи подолання. Від задуму до реальності. (Організація проектної діяльності в початковій школі)Навчання грамоти. 1 клас. Напрями і зміст роботи з розвитку мовлення першокласників у період навчання грамотиІнтерактивна школа творчого вчителя

Номер слайду 5

УЧАСТЬ У СЕМІНАРАХ, ТРЕНІНГАХ{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}ДАТАНАЗВАХТОПРОВОДИТЬ01.03.2017 Міжрегіональний семінар. Науково-практичний семінар «Навчання грамоти в контексті компетентнісно- орієнтованого навчання». Майстер-клас «Сучасні тенденції удосконалення каліграфічної навички молодших школярів» – Цепова І. В., кандидат пед. наук, доцент Харківського нац. пед. університету ім. Г. С. сковороди. Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти27.03.2017 Міні-Ed. Camp Охтирка «Обмін досвідом – шлях до взаємозбагачення»Охтирська гімназія27.04.2017 Міський семінар учителів 1-х класів “Використання предметних заходів у 1-х класах як інноваційний елемент класно-урочної системи при формуванні життєвих, природознавчих та міжпредметних компетентностей молодших школярів” Організований учителями ЗОШ №530.08.2017 Тренінг із методологій моніторингу ЗМІМ. Суми, центр журналістики2017 Міський семінар-практикум учителів 4-х класів «Формування у молодших школярів уміння вчитися в умовах психолого-педагогічного комфорту»Організований учителями ЗОШ №112018 Методичний вернісаж для вчителів початкових класів «Упровадження інноваційних технологій як умови підвищення рівня навченості та виховання учнів»Організований учителями ЗОШ №929.03.2019 Зустріч-воркшоп «Розвиток компетентностей молодших школярів методом ігрової діяльності»ЗОШ №112019 Виїзний методичний вернісаж учителів початкових класів «Секрети педагогічної майстерності в умовах НУШ»Організований учителями ЗОШ№224.01.2020 Майстер-клас Гуцової Л. О. «Упровадження музикотерапії як здоров’язбережувальної технології в освітньому процесі початкової школи»Опорний заклад “Охтирська ЗОШ І-ІІІ ступенів”

Номер слайду 6

УЧАСТЬ У КОНКУРСАХ ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ДАТАНАЗВАХТОПРОВОДИТЬ2016 Участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу “Учитель року” – ІІ місце Відділ освіти Охтирської міської ради. Конкурсний урок на базі ЗОШ №12016 Учасник І Всеукраїнського Інтернет конкурсу “Учитель року – 2016” за версією науково-популярного природничого журналу “Колосок” у номінації “Початкова школа”01.09.2019№БД-0819163 Учасник конкурсу навчальних розробок “Фантастична п'ятірка (серпень) від освітнього проекту “На урок”Грудень 2017 Свідоцтва№ВК - 1217163 Представлення на Всеукраїнському рівні власних педагогічних розробок, що пройшли редакційну експертизу та є доступними для загального ознайомлення на сторінках освітнього проекту “На урок” - ІІІ місце в номінації “Педагог місяця” Всеукраїнського конкурсу для вчителів (грудень 2017);ІІІ місце в номінації “Природознавство”;ІІ місце в номінації “Класному керівникові”;ІІ місце в номінації “Математика”;І місце в номінації “Основи здоров’я”;І місце в номінації “Навчання грамоти”;І місце в номінації “Трудове навчання”Освітній проект “На урок” для вчителів

Номер слайду 7

У міжатестаційний період із 2015 по 2020 роки я працювала над методичною темою «ВПРОВАДЖЕННЯ МУЗИКОТЕРАПІЇ ЯК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ» За період роботи над методичною темою дізналася, що у своїх працях дану тему досліджували Л. Масол, Н. Миропільська, Е. Печерська, О. Федій, Л. Хлєбнікова, Ю. Юцевич та багато інших учених та викладачів. Музикотерапія (у перекладі з грецької мови - лікування музикою) вивчає можливості музичного мистецтва в управлінні психічним станом людини. Розрізняють основні форми музикотерапії: рецептивну, активну, інтегративну. Рецептивна музикотерапія (пасивна) – слухання музичних творів, що відповідають стану його психічного здоров'я та етапу лікування. Активні методи музичної терапії засновані на активній роботі з музичним матеріалом: інструментальна гра, спів. Інтегративна музикотерапія поряд із музикою залучає можливості інших видів мистецтва: малювання під музику, музично-рухливі ігри, пантоміма, пластична драматизація під музику, створення віршів, малюнків, оповідань після прослуховування музики й інші творчі форми.

Номер слайду 8

ДОСЛІДЖЕННЯ ЛІКУВАЛЬНОГО ЕФЕКТУ МУЗИКИ Одним із перших, хто пояснював лікувальний ефект музики, був Піфагор. Він стверджував, що музика підкоряється вищому закону (математиці) й відновлює в організмі людини гармонію. А давньогрецький лікар Гіппократ лікував музикою безсоння та епілепсію. Пізніше вчені зробили висновок, що музика може знімати втому й заряджати людину енергією, позитивно впливати на систему кровообігу та дихання. У 1899 році невропатолог Дж. Л. Корнінгуперше провів дослідження з використанням музики для лікування пацієнтів. Як навчальна дисципліна музикотерапія вперше почала вивчатися 1918 року в Колумбійському університеті (США); її розробником стала М. Андерсен, музикант із Великобританії. Поступово було усвідомлено необхідність розробки академічних програм підготовки професійних музикотерапевтів і в інших навчальних закладах, а 1975 року в Лондоні було засновано Центр музичної терапії. ВПЛИВ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ЛЮДИНУ

Номер слайду 9

ВИКОРИСТАННЯ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ У РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ При позитивних і негативних емоційних станах дітей, які мають яскраво виражений характер збудження, а також для гіперактивних молодших школярів і з метою урівноваження й стабілізації їхніх психічних станів можна використовувати такі музичні твори вітчизняних і зарубіжних композиторів, створені для дітей, наприклад: Дітям із наявністю нестабільних емоційних станів, що проявляються в пригніченості, депресивності, невпевненості в собі, пасивності, у відсутності бажань та інтере-сів, пропонуються такі музичні твори, наприклад: Е. Гріг «Ранок»; Б. Дваріонас «Прелюдія»; І. С. Бах «Менует»; Т. Шутенко «Полька-Яринка»; Я. Степовий «Колискова»; В. Косенко «Дощик»; В. А. Моцарт «Веснянка»; М. Глінка «Жайворонок»; К. Сен-Санс «Лебідь»; П. Чайковський «Пори року»;О. Гречанінов «Котик захворів»; П. Чайковський «Хвора лялька»; Л. ван Бетховен «Елізі». С. Майкапар «Метелик»; В. Косенко «Скерцино»; Д. Шостакович «Шарманка»; І. С. Бах «Волинка»; І. С. Бах «Полонез»; М. Мусоргський «Гопак»; Д. Кабалевський «Клоуни»; М. Глінка «Полька»; В. А. Моцарт «Турецький марш»; П. Чайковський «Нова лялька»; О. Гречанінов «Котик видужав»;П. Берлін «Маршируючі поросята».»

Номер слайду 10

МОЇ НАПРАЦЮВАННЯ: АПРОБАЦІЯ МУЗИКОТЕРАПІЇМузика — це найсильніший вид магії…Мерілін Менсон. Упровадження на уроках літературного читання, української мови. Застосування при пальчиковій гімнастиці на уроках навчання грамоти. Упровадження на уроках математики під час вивчення таблиці множення. Гра на музичних інструментах (шумовий оркестр)Застосування на уроках під час проведення фізкультхвилинок. Вокальна робота над розучуванням пісень у період підготовки виховних та позакласних заходів. Слухання музичних творів на початку навчального дня, під час уроків приро-дознавства, мистецтва, трудового навчання

Номер слайду 11

ДРУКОВАНІ ПУБЛІКАЦІЇ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Назва Рік1. Посібник для вчителів початкових класів «Проектна технологія на уроках природознавства у початковій школі», рекомендований до друку за рішенням Методичної ради методичного кабінету відділу освіти Охтирської міської ради Сумської області (протокол № 1 від 24.01.2018 року). Даний посібник укладений творчою групою вчителів початкових класів міста Охтирки.20182. Посібник для вчителів початкових класів “Упровадження музикотерапії як здоров’язбережувальної технології в освітньому процесі початкової школи”2019

Номер слайду 12

ПУБЛІКАЦІЇ ВЛАСНИХ МАТЕРІАЛІВ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ {21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}НАЗВА САЙТУКІЛЬКІСТЬ ВИДАНЬНА УРОК20 видань. ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ3 видання. АБЕТКАland1 видання. SUPER. UROK-UA.com2 видання. UROK-UA.com2 видання. ВСЕОСВІТА50 видань. МЕТОДИЧНИЙ ПОРТАЛ1 видання

Номер слайду 13

МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

Номер слайду 14

{5 FD0 F851-EC5 A-4 D38-B0 AD-8093 EC10 F338}Дата Предмет. Тема2019 Похід до кінотеатру. Перегляд новорічної кінокартини до Дня Святого Миколая2019 Похід до ЦКІД «Кнєжа» Перегляд новорічної вистави з розважальною програмою2019 Поїздка до міста Тростянця. Відвідування музеїв, міського парку , залізничного вокзалу м. Тростянця2019 Поїздка в с. КомишіВідвідування кінної ферми2018 Новорічний квест. Участь у новорічно-розважальному квесті для учнів 3-4 класів2018 Літературне читання. Народні пісні. «Два півника» (українська дитяча пісенька). «Грицю, Грицю…» (жартівлива народна пісня)2018 Поїздка до с. ОпішніСтолиця гончарства – Опішня. Відвідування музею-садиби гончарства2018 Поїздка до м. Полтави. Відвідування музеїв космонавтики та авіації2017 Математика. Складання таблиці множення числа 5. Розв’язування простих і складених задач, що містять випадки множення на 52017 Родинне свято. Прощавай, Букварику!2017 Майстер-клас. Виготовлення новорічної рамки для фото2017 Українська мова. Конкурсний урок на базі ЗОШ №1 «Основа слова. Частини основи: корінь, префікс, суфікс»2017 Математика. Склад числа 8. Додавання і віднімання на основі складу чисел (відвідування уроку представниками відділу освіти Охтирської МР)2017 Година спілкування. Чи вміємо ми дружити?2017 Поїздка до Сумського театру імені Щепкіна Перегляд вистави “Лускунчик”2017 Новорічне свято. Новорічний калейдоскоп2016 Родинне свято. Будьмо знайомі!ВИХОВНІ ТА ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ

Номер слайду 15

УЧАСТЬ УЧНІВ У КОНКУРСАХ{10 A1 B5 D5-9 B99-4 C35-A422-299274 C87663}Навч. рік. Назва конкурсу. Кількість учасників Результативність2019-2020 н.р.2018-2019 н.р.2015-2016 н.р. Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика1І етап – Кулик Вікторія, ІІІ місце.І етап – Кулик Вікторія, ІІІ місце.І етап – Марущенко Софія, ІІ місце.2019-2020 н.р. 2018-2019 н.р.2017-2018 н.р. Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”6 (осінній)8 (весняний)13 (осінній)10 (осінній)8 (весняний)Чекаємо результатів. Відмінний – 3, добрий –4 , учасник – 1. Добрий – 13. Добрий – 6, учасник – 4. Добрий – 8.2019-2020н.р. 2018-2019 н.р. Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності “ Бобер”46 Чекаємо результатів. Учасник – 6.2019-2020 н.р.2018-2019 н.р. 2017-2018 н.р. Міжнародний природничий інтерактивний конкурс “Колосок”7 (осінній)4 (весняний)14 (осінній)14 (весняний) 18 (осінній)Чекаємо результатів. Золотий – 4. Золотий – 11, срібний 2. Золотий – 14. Грамота за активність. Золотий – 12, срібний – 5, учасник - 1.2019-2020 н.р.2018-2019 н.р.2017-2018 н.р. Природознавча гра “Геліантус ”1 55 Чекаємо результатів. Переможець у початковій школі – 5,переможець у початковій школі – 3,переможець шкільного рівня – 1, учасник – 1.2019-2020 н.р.2018-2019 н.р. 2017-2018 н.р. Всеукраїнсьа українознавча гра “Соняшник”611 Переможець шкільного рівня – 5,переможець початкового навчання – 1,переможець шкільного рівня – 10, переможець початкової школи – 1.2019-2020 н.р. 2018-2019 н.р.2017-2018 н.р. Вcеукраїнська гра з англійської мови “Гринвіч”4416 Чекаємо результатів. Срібний – 3, учасник – 1. Золотий – 3, срібний – 4, учасник – 9. 2018-2019 н.р. Сайт “На урок”Онлайн-олімпіада з математики Онлайн-олімпіада з української мови та літератури. Конкурс “Безпечний Інтернет”Конкурс “Слово до слова”17131416 Диплом І ступеня – 5, диплом ІІ ступеня – 4,диплом ІІІ ступеня – 2, учасник – 6. Диплом І ступеня – 6, диплом ІІ ступеня –2,диплом ІІІ ступеня – 1, учасник – 4. Диплом І ступеня – 5, диплом ІІ ступеня – 9. Диплом І ступеня – 2, диплом ІІ ступеня – 7, диплом ІІІ ступеня – 2, учасник – 5. 2018-2019 н.р. Сайт “Всеосвіта”Конкурс “Безпечна дорога до школи” Конкурс “Екологічна грамотність.”Олімпіада з української мови20821 Диплом І ступеня–10, диплом ІІ ступеня 7, диплом ІІІ ступеня–2, учасник–16. Диплом ІІІ ступеня – 3, учасник – 5. Диплом І ступеня-9, диплом ІІ ступеня-3, диплом ІІІ ступеня–1, учасник–8.

Номер слайду 16

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ! Гарна музика завжди перемагає невдачу…  Джек Венс

pptx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
826
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку