ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ
МИ ВАМ РАДІ, ЛЮДИ ДОБРІ, І ВІТАЄМ ЩИРО ВАС,І ЗАПРОШУЄМ ЛАСКАВО НА УРОК У 3 КЛАС
ПИШИ КРАСИВО Й ПРАВИЛЬНО
ТЕМА УРОКУ: ПОВТОРЕННЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ ПРО ПРИКМЕТНИК. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА РОЗДІЛОМ «СВІТ ПРОЗИ»
АСОЦІАТИВНИЙ КУЩПРИКМЕТНИКЯКИЙ?ЯКА?ЯКЕ?ЯКІ?ОЗНАКАПРЕДМЕТАДРУГОРЯДНИЙ ЧЛЕН РЕЧЕННЯЧИСЛО,РІДЗВ’ЯЗОК З ІМЕННИКОМ
ЗВУКО-БУКВЕНИЙ АНАЛІЗ СЛОВАНАЙКРАЩЕ[н а й к р а ш ч е]гол. [а а е]пр. [н й к р ш ч]пр. дзв. [н й р]пр. гл. [к ш ч]
ПО крих. ДВОти. РАХ СТРИзби. БАЄ,рає. РОСсіТОМрий, ВІН че. МАпур. ЛЕНЬнень. КИЙ,кий,СПРАВЖхто. НІЙ МОЛОвін?ДЕЦЬ. ЗАГАДКА
ПО ДВОРАХ СТРИБАЄ,КРИХТИ ЗБИРАЄ. РОСТОМ ВІН МАЛЕНЬКИЙ,СІРИЙ, ЧЕПУРНЕНЬКИЙ,СПРАВЖНІЙ МОЛОДЕЦЬ. ХТО ВІН?
ЧИСТОМОВКАВітерець у лузі: ш-ш-ш-ш. Повзе вуж у траві: с-с-с. Прилетів жук: ж-ж-ж. Заспівав комарик: з-з-з. Пролетів птах: шук-шук-шук. Запихкав їжачок: пих-пих-пих. Забриніла бджілка: дж-дж-дж. Дзюркоче вода у струмочку: дз-дз-дз.
ВПРАВА “ПАЗЛИ”
ВПРАВА “ПАЗЛИ”В нас на ґанку горобці,Крихти їм несу в руці. А сусідський хлопець Гліб,Вчора їм приносив хліб.
ВПРАВА “ЗНАЙДИ Й ДОЖЕНИ”
ВИБІРКОВЕ ЧИТАННЯ
КУБУВАННЯ
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект