Презентація " Повторення. Розв'язування задач"

Про матеріал
За допомогою матеріалу презентації учні навчаться розв'язувати задачі складаючи схеми згідно умови, дізнаються цікаві факти про Україну та про українців
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПОВТОРЕННЯ. РОЗВ׳ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ТА ЗАДАЧ

Номер слайду 2

МАТЕМАТИКА – вчить логічному мисленню, вмінню міркувати і відкривати для себе нові вершини. Ця наука дастьстарт дляуспішного майбутнього !

Номер слайду 3

Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів за курс початкової школ; закріпити практичні навички та уміння учнів розв׳язувати вправи та задачі різного рівня складності; розвивати логічне мислення та самостійність у навчальній праці; виховувати інтерес до вивчення математики через до любов до України. Наскрізні лінії : «Громадянська відповідальність», «Підприємливість та фінансова грамотність»

Номер слайду 4

Назвіть знаки арифметичних дій та знаки відношеннь. Як називаються компоненти дій при відніманні ?Зменшуване збільшили на 500, а різниця … ?4) 3890 збільшити у 100 раз ….5) 9080000 зменшити у 1000 раз …6) Як знайти невідомий доданок ?

Номер слайду 5

РОЗВ׳ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧЗадача 1. Мама надала Олесі купюру номіналом 200 гривень і попросила купити батон за 25 гривень, 2 плавлених сирочка по 23 гривні за кожний, 1 пачку масла «Яготинське» , яка на 34 гривні дорожча, ніж вартість сирків. Чи вистачить Олесі грошей, щоб купити собі морозиво за 36 гривень ?

Номер слайду 6

Задача 1. Дано:{9 DCAF9 ED-07 DC-4 A11-8 D7 F-57 B35 C25682 E}ВСЬОГО-200 грн. ПРОДУКТИкількість. ЦІНАБатон125 грн. Сирок223 грн. Масло 1?, на 34 грн> за вартість ЗАЛИШОК- ?МОРОЗИВО ? 36 грн

Номер слайду 7

Загальна маса вантажу вантажного потягу, що складається з 14 великих та 9 малих вагонів, 204 т. Знайдіть масу вантажу великих і маленьких вагонів окремо, якщо в один великий навантажено стільки, скільки у 3 малих?

Номер слайду 8

Загальна маса: __ 204т. Вагон Кількість маса одного Великий 14 ?Малий 9 ?

Номер слайду 9

П’ятикласники 254 школи міста Києва о 8 ранку вирушили на екскурсію до Дніпра катером. Катер рухався зі швидкістю 117 км/год. Відстань від Києва до Дніпра 468 км. Екскурсія містом тривала 1 год 15 хвилин, обід - 45 хвилин. З якою швидкістю повинен рухатися катер у зворотньому напрямку, щоб прибути до Києва о восьмій годині вечора ?

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Початок руху о 8.00 Закінчення руху о 20.00{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Напрям руху, подія S t v. З Київа 468км ?117км/год. Екскурсія 1год. 15хв. Обід 45хв. З Дніпра 468км ? ?км/год.

Номер слайду 11

ТРЕНУВАЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ. Обчислити: 904 • 100 = А) 9040 Б) 90400 В) інша відповідь

Номер слайду 12

ТРЕНУВАЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯЯка з нерівностей є правильною? А) 299 > 2200 Б) 9051 > 9500 В) 3019 < 3079

Номер слайду 13

Щоб придбати товар, вартість якого 216 гривень, покупець дав купюру номіналом 500 гривень. Скільки гривень потрібно повернути покупцеві ?А) 84 гривні Б) 284 гривні В) інша відповідь

Номер слайду 14

Григорій Сковорода Народився 3 грудня 1722 року в селі Чорнухи. Полтавської області. Український філософ,богослов, поет, педагог. Навчався в Києво-Могилянській академії. ІСТОРИЧНА ДОВІДКА:

Номер слайду 15

Задача. В Миколаївський зоопарк завезли 455 кг яблук , а бананів на 272 кг менше. Скільки всього фруктів завезли до зоопарку ?

Номер слайду 16

Задача. ЦЕ ЦІКАВО – ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ ! . Один з найстаріших зоопарків України. Історія зоопарку починається від 26 квітня 1901 року, коли міський голова Микола Леонтович заснував власну приватну колекцію. Миколаївський зоопарк вважається найкращим в Україні та одним із найкращих у Європі. Сьогодні Миколаївський зоопарк займає територію більш ніж 18 гектар, де мешкає 4000 особин тварин. Унікальна колекція зоопарку налічує близько 400 видів, з яких 80 занесені до Червоної книги. Крім тварин тут зібрана велика колекція рідкісних рослин з усього світу, кожне з яких підписано.

Номер слайду 17

Задача. 10. Складіть числовий вираз та знайдіть його значення. Збільшіть різницю чисел 908 і 423 на 285.

Номер слайду 18

4. РЕФЛЕКСІЯ Що зрозумів, чому навчя на ?Що зрозумів, чому навчився на уроці ? Що найбільше вразило ? Я спробую…Урок мені дав…Тепер я можу

Номер слайду 19

Дякую за урок

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
28 липня 2024
Переглядів
122
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку