Математика Росток 4 клас Урок 2 с. 6-7 Множина розв’язків нерівностей. Графічні моделі розв’язків нерівностей

Про матеріал
Хочете, щоб ваші учні з легкістю опанували математику? Наша презентація, розроблена згідно з популярною методикою "Росток", допоможе в цьому! Всі завдання відповідають шкільній програмі і подані у цікавій та зрозумілій формі. Завдання відповідають наведеним у робочому зошиті з математики 4 клас 1 частина (автор Пушкарьова О.Г.).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика цариця наук. Росток 4 клас урок 2 с. 6-7 С. р. 1

Номер слайду 2

Множина розв’язків нерівностей. Графічні моделі розв’язків нерівностей. С. 6-8

Номер слайду 3

Що таке множина розв’язків нерівності?Це як великий кошик, в якому лежать усі числа, що підходять під умову нерівності. Нерівність – це як правило, яке каже, що одне число більше, менше або дорівнює іншому. А що таке графічна модель?Це малюнок, який допомагає нам побачити, які числа входять до множини розв’язків. Уяви собі довгу дорогу. Нерівність показує нам, яка частина цієї дороги підходить під умову.

Номер слайду 4

Чому це цікаво?Розгадування загадок: Нерівності – це математичні загадки, які потрібно розгадати. Малювання картин: Графічні моделі – це як малювати карти скарбів, де заховані всі розв’язки. Будування будиночків: Нерівності допомагають будувати будиночки для різних чисел.

Номер слайду 5

Чому це важливо вчити?Нерівності допомагають нам: Розуміти світ: Багато речей навколо нас описуються нерівностями. Приймати рішення: Коли ми обираємо, яке морозиво купити або яку гру зіграти, ми часто використовуємо нерівності, навіть не помічаючи цього. Розвивати логічне мислення: Розв’язуючи нерівності, ми вчимося мислити логічно і аналізувати інформацію.

Номер слайду 6

Зошит свій я відкриваю Навкоси його кладу. Ручку я ось так тримаю. Сяду рівно не зігнусь.

Номер слайду 7

вересня. Класна робота. Скласти кілька простих нерівностей з цифрами 5 , 3, 7, 10.

Номер слайду 8

Метематичний диктант42127032113512 У трьох коробках по 12 олівців у кожній. Скільки всього олівців?Яке число потрібно поставити замість зірочки, щоб рівність була правильною: 15 + * = 27. Запиши число: сімдесят тисяч триста двадцять один. Знайди добуток чисел: 15 і 9 Розділи: 84 на 7

Номер слайду 9

На с. 6 уважно прочитати правило

Номер слайду 10

1) 100 – 4 = 96( кг) – меду одержали з вуликів.2) 96 : 2 = 48 (кг) – меду одержали з другого вулика.3) 48 + 4 = 52 (кг) Відповідь: 52 кг з першого, 48 кг з другого.

Номер слайду 11

Скільки сторінок рукопису передрукувала друкарка другого дня? 1) 48 + 12 = 60 (с.) – другого дня. Скільки всього сторінок рукопису передрукувала друкарка за два дні? 2) 48 + 60 = 108 (с.) – за два дні. Скільки сторінок рукопису вона передрукувала за годину? 3) 108 : 9 = 12 (с.) – за годину. Скільки годин вона працювала першого дня?4) 48 : 12 = 4 (год) – першого дня. Скільки годин вона працювала другого дня?5) 60 : 12 = 5 (год) або 9 – 4 = 5 ( год.)Відповідь: 4 години, 5 годин.

Номер слайду 12

16 + 48 : z = 4048 : z = 40 – 1648 : z = 24z = 48 : 24 Z = 216 + 48 : 2 = 40320 6 (52 – х) = 852 – х = 320 : 852 – х = 40 Х = 52 – 40 Х = 12320 : (52 – 12) =8

Номер слайду 13

Домашнє завдання с. 7 № 9 (б), № 12 (в)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
Додано
30 липня
Переглядів
448
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку