ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО
ПРО
ПРИКМЕТНИК
Пщготувала вчитель :
Ермак нем
Беремо з собою на урок:
о Хороший настрий о допитлив•сть о Уважнисть о Активнисть
Доброзичливисть о Отриман1 ранп.ие знання (ућй
ВПРАВА ”ВИЛУЧИ ЗАЙВЕ”
о о о о о о
Пщведемо пщсумки
Узагальнемо та систематизуемо знання
Перев'римо чи вмкмо визначати: ознаки, число, рщ, в'дм“-'ки прикметниюв;
445
”
ВПИВА ”ЖТЕРВ'Ю
що таке прикметник? що називае прикметник?
На як! питання вщповщае?
Яким членом речення бувае?
Яка початкова форма прикметника?
Як зм'нюються прикметники?
Яким членом речення бувае?
КМIГРАФIЧНА ХВИЛИНКА
33 из 33 Ам ма
Яя ял ин ака
Холодна, бита,
Лис оголила,
Скувала р1чку
Струмок спинила
Мов зелений Тжачок, мае безлич голочок.
Поспп.иае до осели в дн• осел1
ВПРАВА ”ЗАМОРОЧКИ З БОЧКИ”
ЛО>ККА, ЛОПАТА, ДЕТАЛЬ.
ВПРАВА |
ЗОЛОТи РУКИ - |
“АУКЦIОН“ |
ГЛИБОЮ ЗНАННЯ - |
СОЛОДЮ СЛОВА мркиђ ХАРАК
1.Слово (ялинка, зима)
2,Два прикметника
З. три дкслова
4.Речення про (ялинку або зиму)
5.синон!м (аСОЦЕЦ\Я) до слова
(ялинка або зима)
Рюкзак сражень
о о о о о о
Поясни, чому шо тему вмвчдтъ1.
Що для тебе
видалос.я складним?
о найкрзще
11-10 сьогод1Й то 1
вдамся?
Як ти зможегп використати у
урок Про 1110 ти хочеш д\зматися (й:ль111е?
4.4
445
Розфарбуй рюкзачок
.ђђ!иовђдно до свого настрояо
YBary!