Презентація "Повторення вивченого в 5 класі"

Про матеріал
Дана презентація підійде для повторення вивченого матеріалу в 5 класі з розділів Синтаксис і пунктуація.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Повторення вивченого в 5 класі«Синтаксис. Пунктуація»

Номер слайду 2

Бесіда про приємне. З чого почалися ваші літні канікули?В яких нових місцях ви були?Що нового навчилися робити?А що так і не вдалося здійснити, але ви запланували це на наступні канікули?

Номер слайду 3

Бесіда про мотивацію. Як ви завершили попередній навчальний рік?Чи задоволені ви результатом?Що вам не вдавалося зрозуміти, вивчити? Що заважало отримати гарний результат?Що треба робити в цьому навчальному році, щоб покращити свої знання, оцінки?Що ви очікуєте від 6 класу?

Номер слайду 4

Робота з текстом. На Козацьких островах (фрагмент книги «Джури козака Швайки»). НА КАМ’ЯНОМУ ОСТРОВІ Під вечір вони вирушили углиб дніпровських плавнів. Та перед тим Швайка скочив на Вітрика, випростався на повен зріст і довго вдивлявся з-під долоні у татарський степ. Схоже, Швайку щось дуже непокоїло. Нарешті він зістрибнув з Вітрика, взяв його за повід і повів в очерети. Земля стала пружною, під ногами зачвакала твань. Було тихо і парко. Після сухого степового повітря хлопцям стало важко дихати. Хтось, невидимий за очеретами, раз по раз гучно ляскав по воді. Чи бобри, чи велика риба. Кілька разів до мандрівців долинало запитливо сердите рохкання, і тоді Пилип надовго завмирав, вслухаючись у байдужий, невпинний шурхіт густих очеретів. Одного разу навіть вирішив повернути назад. — Кабани тут люті, — пошепки пояснив він хлопцям. — Їх зараз краще оминати. Але найбільше дошкуляли комарі. Тонкоголосими хмарами вони накидалися на мандрівців. Тож хлопці затято шмагали себе по обличчю, шиї та литках. Зрештою Грицик не витримав і намазюкав обличчя чорним намулом. — Тепер не кусатимуть, — сказав він.

Номер слайду 5

Санько подумав і теж намазюкав обличчя. І справді, комарі хоч і дзвеніли над ним, проте кусати перестали. Пилип озирнувся на них і схвально хитнув головою. — Справжні козаки, — сказав він. — Самі здогадалися? — Та ні, — відказав Грицик. — У Воронівці всі так роблять, коли йдуть у болото. А от Пилипа комарі не чіпали. Мабуть, тому, що він смалив люльку. Незабаром очерети почали рідшати. Крізь просвіти зблискувала дніпровська блакить. Нараз в обличчя подув теплий вологий вітерець, і комарі кудись щезли. Робота над змістом тексту. Про що розповідається в цьому тексті?Хто головні герої?В якій місцевості вони мандрували?Кого треба було остерігатися в плавнях?Хто дошкуляв їм найбільше?Як вони впоралися з цією проблемою?

Номер слайду 6

Пригадайте стилі та типи мовлення і визначте, до якого стилю та типу належить прочитаний текст

Номер слайду 7

Робота з мовним матеріалом тексту. Пригадаємо. Словосполучення. Зелений килим. Ляскати по водіВищий за брата. Продиратися через кущіНе є словосполученням. Через ліс. Зелений і жовтий. Комарі дошкуляли. Як кіт наплакав. Буду співати. Виписати з речення всі можливі словосполучення та сполучення слів, які не є словосполученням. Під вечір вони вирушили углиб дніпровських плавнів.

Номер слайду 8

Робота з мовним матеріалом тексту. Та перед тим Швайка скочив на Вітрика, випростався на повен зріст і довго вдивлявся з-під долоні у татарський степ. Підкреслити в реченні головні та другорядні члени речення, пояснити розділовий знак. Молодці!Пригадаємо

Номер слайду 9

Робота з мовним матеріалом тексту. Пригадаємо. Вставні слова, словосполучення, речення. Граматично не пов’язані з членами речення. Характеризують спосіб оформлення думки. Не несуть нової інформаціїУточнюють основне повідомлення. Виражають ставлення мовця до висловленого. Знайдіть в тексті вставні слова. Текст

Номер слайду 10

Робота з мовним матеріалом тексту. Які бувають речення за будовою?Запишіть речення, підкресліть граматичну основу, визначте вид речення за будовою та поясніть розділовий знак. Земля стала пружною, під ногами зачвакала твань. ТВАНЬ, і, ж . 1. В'язке болото, грязь, рідке багно2. Тонкі густі водорості; баговиння 3. перен., зневажл. Про розпусну або мерзенну, підлу людину чи середовище з таких людей. https://slovnyk.ua

Номер слайду 11

Хвилинка творчостіСкладіть невеличкий діалог розмови двох юнаків, які їхали на козацькі острови, їхні очікування, страхи.

Номер слайду 12

Домашнє завдання. Скласти речення про козаків, вживаючи однорідні члени речення. Скласти 2 складних речення про Запорізьку Січ.

pptx
Додав(-ла)
Буднік Євгенія
Додано
28 серпня
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку