Інтегрований урок з української мови та літературного читання в 4 класіПідготувала:вчитель початкових класів Ліщук Людмила Михайлівна
Номер слайду 2
Урок - телепередача
Номер слайду 3
Тема. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу з теми,,Прикметник’’
Номер слайду 4
Девіз уроку: Працюємо наполегливо, Швидко, старанно Щоб кожна хвилина Не витрачалась марно.
Номер слайду 5
Телепрограма 1. Теледебати 2. Ключовий момент 3. У пошуках істини 4. Стосується кожного 5. Здоров’я 6. Все буде добре 7. Що ? Де ? Коли? 8. Факти 9. Контрольний пакет 10. Ексклюзивне інтерв’ю 11. Домашня школа 12. Рейтингова панорама
Робота над загадкою. Хата мною багата. Людям брат я і друг.І коли я в хатіБуде й щастя навкруг. Робота над віршем - загадкою
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Вправа ,,Асоціативний кущ’’хліб
Номер слайду 12
Студія,,Артистична’’Робота над віршем Степана Жупанина ,,Ходімо в поле синку’’1. Знайти в тесті слова врунах , стеблину, земля , колоссі, сину2. Доберіть із тексту вірша прикметники , поставте питанняврунах ( яких? )стеблину ( яку ?)земля ( яка?)колоссі ( якому?)сину ( який?)
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Записати прикметники , які відносяться до слова хліб. Перевірка. пахучий , пшеничний , свіжий , твердий , білий. Вибірковий диктант ,,Сито’’
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Здоров’я
Номер слайду 17
Виконання завдання усно. Утворити із двох словосполучень іменників словосполучення прикметника з іменником Паляниця із жита - ……. Буханець із пшениці - ……Булочка зі смаком - ……Колосся із золота - …… Визначити рід прикметників. З якою частиною мови узгоджується прикметник ?
Номер слайду 18
Робота в парах. Знайти відповідність між прямим та переносним значенням прикметниківчерства душам’який буханецьсвіжа газетагарячий калачм’який характерсвіжий пиріггаряче серцечерствий хліб
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Робота в групах Виписати із прислів’їв антоніми – прикметники Група ,, Родючі нивки’’ На чорній землі білий хліб родить. Група ,, Золотисті колоски’’ Сухий березень , теплий квітень , мокрий май – буде хліба урожай.
Номер слайду 21
Група ,,Запашні хліба’’ На віку , як на довгій ниві, вся кого трапиться, всякого хліба ізкуштується – і твердого , і м’якого. Група ,, Високі жита’’ На добрій землі хліб сіють , а на поганій гній возять.
Номер слайду 22
Група ,,Пшеничні зернятка’’ Колос повний до землі гнеться , а порожній угору пнеться.
Номер слайду 23
Номер слайду 24
\
Номер слайду 25
Вправа ,,Кубування’’ Завдання 1. Скласти із слів речення. 1. Всі, часи , у , шану , велику , складали люди , хлібу. 2. Традицій , багато , хлібом , з , пов’язано , у житті , нашого , народу.
Номер слайду 26
Завдання 2 Скласти правила поводження з хлібом. Опорні слова. Не грайся , зайвого , не бери , доїдати , крихти , черствий , птахам, віддавай
Номер слайду 27
Завдання 2. Закінчити казку. Жила – була золота Зернина. Лежала вона у засіку і мріяла про те , яку користь принесе людям. - Іди скоріше на поле і зарийся в землю – почула вона чийсь голос. Послухала Зернина побігла на поле і зарилась в землю , та й заснула. Прокину- лась вранці, а у неї на маківці зелений росток виглядає. Обдивилась Зернина і бачить , що навкруги багато – багато таких ростків. Все поле з чорного перетворилось в зелене. Росла Зернина , росла і і перетворилась в зелену рослину з колоском. Колосок під жарким сонцем скоро пожовтів. Поле із зеленого перетворилось в жовте. Незабаром по полю пішли… Завдання 3 Скласти кінцівку казки
Номер слайду 28
Завдання 4. Скласти розповідь ,,Як до нас прийшов хліб’’ (3-4 речення)Опорні слова . Підготувати , поле, посіяти,зорати, зерно, пшениця, колоситься, золотисте, збирає, комбайн, молотить, гарний, багатий, випікають, тік, запашний, рум’яний, житній
Номер слайду 29
Завдання 5 Поділити текст на речення, підкреслити прикметники Люди сіють хліб щедро оспівана праця людська зерно для людини і досі залишається зеленим дивом воно безсмертне кинуте в землю стає колосом наливається соками землі й сонця красується радує урожаєм нелегко дається хліб справжню ціну.
Номер слайду 30
Вправа ,,Мікрофон’’
Номер слайду 31
Контрольний пакет
Номер слайду 32
Урок пройшов... Ексклюзивне інтерв’ю
Номер слайду 33
Вправа ,,Незакінчене речення’’Я дізнався…Я зрозумів…. Мені сподобалось…. Мене зацікавило…Я відчув труднощі…. Урок пройшов….
Номер слайду 34
Рейтингова панорама
Номер слайду 35
Домашня школа. Домашнє завдання. Скласти загадки про хліб , використовуючи прикметники.