Даний ресурс можна використовувати як при повторенні теми "Звичайні дроби" у 5 класі, так і при актуалізації опорних знань учнів при вивченні теми у 6 класі.
ПОВТОРЮЄМО ДРОБИАмеліна Л.І., вчитель математики ІІ-Іванівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Барвінківської районної ради Харківської області2019
Номер слайду 2
Які дроби ми вивчали?Звичайні дроби
Номер слайду 3
Бліц - опитування. Як записувати дроби?Що називається чисельником, знаменником?Основна властивість дробу. Як звести дроби до спільного знаменника?Який дріб називається правильним, неправильним?
Номер слайду 4
Математичний диктант. Варіант ІВаріант ІІ
Номер слайду 5
Заповни пропуски у текстіЧисельник знаходиться ___ рискою дробу та означає , скільки рівних частин _____ від цілого взяли. Знаменник знаходиться ___ рискою дробу та означає, на скільки рівних частин _____ ціле. Дріб називається правильною, якщо чисельник _____ знаменника. Дріб називається _____, якщо чисельник більше або дорівнює знаменнику . Неправильний дріб _____ правильного дробу. З двох дробів з однаковими знаменниками більше та, у якої _____ більше. Правильний дріб _____ 1. Неправильний дріб _____ або _____ 1.
Номер слайду 6
Розташуйте дроби у порядку зростання
Номер слайду 7
Розв'яжи задачу Віні Пуху подарували дві бочки з медом. Маса однієї бочки 5 кг і вона важче другої на 1 кг. Скільки меду було в двох бочках разом?
Номер слайду 8
Розв'яжи задачу Довжина удава 10 м і він довше ніж його бабуся на 2 м. Яка довжина удава та його бабуся разом ?
Номер слайду 9
Розв'яжи кросворд
Номер слайду 10
Розв'яжи кросворд 1).1/60 хвилини – це 1 …2). Одиниця вимірювання площі – «га».3). Як по-іншому можна назвати «рівні частини»?4). Прямокутний паралелепіпед, у якого всі виміри рівні.5). 20 хвилин – це … години.
Номер слайду 11
Підсумок уроку (синквейн)Що ми сьогодні повторювали ?Опишіть дієсловами те, що ми робили сьогодні на уроці. Опишіть прикметниками те, якими ви були сьогодні на уроці. Що нового ви сьогодні отримали після уроку?Чи досягли ми мету уроку ? (іменник)