Презентація містить матеріал для проведення уроку: емоційне налаштування на урок, ребус, словник, матеріал для читання, вправи для проведення рефлексії, фізкультхвилинка.
Урок позакласного читання Польська народна казка «Як пес вовка в чоботи взув»01.11.23 Урок 31 Півень О. М.
Номер слайду 2
Емоційне налаштування. Радійте мові діти –Це найбільший скарб у світі. Радійте їй, її плекайте,Любіть, шануйте і вивчайте!
Номер слайду 3
Розгадайте ребус.
Номер слайду 4
Повідомлення теми уроку. Сьогодні ми познайомимося з польською казкою «Як пес вовка в чоботи взув». Будемо вчитися давати характеристику головним героям, визначати головну думку твору.
Номер слайду 5
ЯК ПЕС ВОВКА В ЧОБОТИ ВЗУВВ одному дворі жив пес. Якось приходить до нього вовк і грізно каже:- Я тебе з’їм!- Не їж мене, я тобі чоботи справлю. Тільки не ходи в них ні по росі, ні по воді, — проситься пес. Недалечко була купа грязюки. Пес звелів вовкові влізти на неї ще й потупати. Вовк так і зробив. Ноги у вовка стали чорні аж до колін. Вовк ліг на траву та й лежить. Лежить день, другий, аж поки так їсти захотів, що хоч плач. Не витримав, устав, перебрів через струмок, глянув на свої ноги — а чобіт немає!Розсердився, побіг до пса:- Ти які мені чоботи справив?! Їх вже нема! Я тебе з’їм! Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.
Номер слайду 6
- Я казав: не ходи по воді. Вода твої чоботи забрала.- Ходімо до суду!Вовк запросив на поміч ведмедя й дикого кабана, а пес — кота й півня. Вовк попросив ведмедя вилізти на ялину, а кабанові сказав: Зарийся в листя. Як пес підійде, я схоплю його. Ви кинетеся мені на допомогу. А пес не знає, що вовк проти нього замислив. Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.
Номер слайду 7
Ведмідь сидить на ялині й думає, що пес і кіт змовляються вбити вовка. Кіт задер хвоста. Злякався ведмідь, каже вовкові: Бачиш, кіт підняв списа догори: він хоче нас простромити. Тут кабан ворухнув хвостом. Кіт побачив, скочив у листя, ухопив кабана за хвіст — думав, що то миша шарудить. Кабан заверещав, вискочив. Кіт з переляку — на ялину, де ведмідь сидів! Ведмідь подумав, що кіт уже вбив кабана, — й подерся вгору. Кіт за ним. Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.
Номер слайду 8
Вже ведмедеві й дертися нікуди. Не вдержався, гепнувся. Як дремене — тільки в лісі загуло. Кабан з переляку забіг хтозна-куди. Вовк кинувся на пса. Але пес був сильний. Вчепився у вовка. Зрозумів вовк, що не подужає, почав кликати своїх помічників. А їх і духу нема.— Пиши на листку, що я тобі нічого не винен, — наказав пес. Прибіг пес додому, сховав листок під стріху. На горищі були миші. Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.
Номер слайду 9
Вони той листок з’їли. Тоді пес напався на кота: чом він не розігнав мишей. А кіт почав мишей ганяти. З того часу вовк злий на пса, пес — на кота, а кіт — на мишей. Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.
Номер слайду 10
Фізкультхвилинка .
Номер слайду 11
Стіна слів. Словник. СПИС 2, у, чол., заст. Список. Спис 1, а, чол. Холодна зброя у вигляді гострого металевого наконечника на довгому держаку. Спис 2, у, чол., заст. Список.
Номер слайду 12
Стіна слів. Словник.
Номер слайду 13
Читання казки учнями. Бесіда за змістом з елементами вибіркового читання. Хто жив у дворі?Що хотів зробити вовк?Що пес зробив вовку?Коли у вовка не стало чобіт?Куди потягнув вовк пса?Хто в них були помічниками?Про що попросив вовк ведмедя та кабана?Що наказав пес вовку?Куди пес сховав листок?Що сталося з тим листком?Яка головна думка твору?
Номер слайду 14
Прочитайте слова, правильно ставьте наголос. Назвіть орфограми, які є в словах. Знайдіть прикметники.проситьсянедалечкопотупатиперебріврозсердивсязмовляютьсяпростромитикликатизаверещавгепнувся
Номер слайду 15
Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон». Сьогодні я прочитав (ла) про…Було цікаво дізнатися…Було складно…Я зрозумів(ла), що…Тепер я зможу…Я навчився(лася)…У мене вийшло…Я зміг (змогла)…
Номер слайду 16
Пояснення домашнього завдання. Прочитай казку. Підготуйся до переказу.