Презентація "Позакласне читання. Польська народна казка "Як пес вовка в чоботи взув"

Про матеріал
Презентація містить матеріал для проведення уроку: емоційне налаштування на урок, ребус, словник, матеріал для читання, вправи для проведення рефлексії, фізкультхвилинка.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок позакласного читання Польська народна казка «Як пес вовка в чоботи взув»01.11.23 Урок 31 Півень О. М.

Номер слайду 2

Емоційне налаштування. Радійте мові діти –Це найбільший скарб у світі. Радійте їй, її плекайте,Любіть, шануйте і вивчайте!

Номер слайду 3

Розгадайте ребус.

Номер слайду 4

Повідомлення теми уроку. Сьогодні ми познайомимося з польською казкою «Як пес вовка в чоботи взув». Будемо вчитися давати характеристику головним героям, визначати головну думку твору.

Номер слайду 5

ЯК ПЕС ВОВКА В ЧОБОТИ ВЗУВВ одному дворі жив пес. Якось приходить до нього вовк і гріз­но каже:- Я тебе з’їм!- Не їж мене, я тобі чоботи справлю. Тільки не ходи в них ні по росі, ні по воді, — проситься пес. Недалечко була купа грязюки. Пес звелів вовкові влізти на неї ще й потупати. Вовк так і зробив. Ноги у вовка стали чорні аж до колін. Вовк ліг на траву та й лежить. Лежить день, другий, аж поки так їсти захотів, що хоч плач. Не витримав, устав, перебрів через струмок, глянув на свої ноги — а чобіт немає!Розсердився, побіг до пса:- Ти які мені чоботи справив?! Їх вже нема! Я тебе з’їм! Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.

Номер слайду 6

- Я казав: не ходи по воді. Вода твої чоботи забрала.- Ходімо до суду!Вовк запросив на поміч ведмедя й дикого кабана, а пес — кота й півня. Вовк попросив ведмедя вилізти на ялину, а кабанові сказав: Зарийся в листя. Як пес підійде, я схоплю його. Ви кинете­ся мені на допомогу. А пес не знає, що вовк проти нього замислив. Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.

Номер слайду 7

Ведмідь сидить на ялині й думає, що пес і кіт змовляються вбити вовка. Кіт задер хвоста. Злякався ведмідь, каже вовкові: Бачиш, кіт підняв списа догори: він хоче нас простромити. Тут кабан ворухнув хвостом. Кіт побачив, скочив у листя, ухопив кабана за хвіст — думав, що то миша шарудить. Кабан заверещав, вискочив. Кіт з переляку — на ялину, де ведмідь сидів! Ведмідь подумав, що кіт уже вбив кабана, — й подерся вгору. Кіт за ним. Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.

Номер слайду 8

Вже ведмедеві й дертися нікуди. Не вдержався, гепнувся. Як дремене — тільки в лісі загуло. Кабан з переляку забіг хтозна-куди. Вовк кинувся на пса. Але пес був сильний. Вчепився у вовка. Зрозумів вовк, що не подужає, почав кликати своїх помічників. А їх і духу нема.— Пиши на листку, що я тобі нічого не винен, — наказав пес. Прибіг пес додому, сховав листок під стріху. На горищі були миші. Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.

Номер слайду 9

Вони той листок з’їли. Тоді пес напався на кота: чом він не розігнав мишей. А кіт почав мишей ганяти. З того часу вовк злий на пса, пес — на кота, а кіт — на мишей. Опрацювання польської казки «Як пес вовка в чоботи взув». Читання тексту вчителем.

Номер слайду 10

Фізкультхвилинка .

Номер слайду 11

Стіна слів. Словник. СПИС 2, у, чол., заст. Список. Спис 1, а, чол. Холодна зброя у вигляді гострого металевого наконечника на довгому держаку. Спис 2, у, чол., заст. Список.

Номер слайду 12

Стіна слів. Словник.

Номер слайду 13

Читання казки учнями. Бесіда за змістом з елементами вибіркового читання. Хто жив у дворі?Що хотів зробити вовк?Що пес зробив вовку?Коли у вовка не стало чобіт?Куди потягнув вовк пса?Хто в них були помічниками?Про що попросив вовк ведмедя та кабана?Що наказав пес вовку?Куди пес сховав листок?Що сталося з тим листком?Яка головна думка твору?

Номер слайду 14

Прочитайте слова, правильно ставьте наголос. Назвіть орфограми, які є в словах. Знайдіть прикметники.проситьсянедалечкопотупатиперебріврозсердивсязмовляютьсяпростромитикликатизаверещавгепнувся

Номер слайду 15

Рефлексія. Вправа «Відкритий мікрофон». Сьогодні я прочитав (ла) про…Було цікаво дізнатися…Було складно…Я зрозумів(ла), що…Тепер я зможу…Я навчився(лася)…У мене вийшло…Я зміг (змогла)…

Номер слайду 16

Пояснення домашнього завдання. Прочитай казку. Підготуйся до переказу.

Номер слайду 17

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.

pptx
Додано
29 жовтня 2023
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку