навчальна: актуалізувати та вдосконалити практичні уміння та навички роботи з кліматичною картою та кліматичними діаграмами; формувати уміння самостійно встановлювати особливості клімату різних регіонів України; розвивальна: удосконалювати уміння діяти за заданим алгоритмом; розвивати уміння визначати послідовність виконання операцій і дій, що ведуть до шуканого результату; виховна: розвивати самостійність, критичне ставлення до результатів власної діяльності; Мета :
Проаналізуйте кліматичну карту України, встановіть особливості клімату м. Києва. Заповніть пропуски в тексті. В місті Києві середні температури літніх місяців сягають ______, зимових - ____________. За останні роки спостережень за температурою повітря зафіксовано абсолютний максимум - ________, абсолютний мінімум - ______________. Сума опадів в середньому за рік становить _____________. В липні переважають вітри __________ напрямку, в січні - __________ напрямку.
Підкресліть правильні твердження. Найтепліший місяць – червень/липень, середні температури повітря становлять 19*С/25*С;Упродовж року найнижче температура повітря опускається до -2*С/-5*С у січні/грудні;Річна кількість опадів – 670 мм/632мм;Упродовж року опади випадають нерівномірно/рівномірно;Максимум опадів припадає на травень/липень (15мм/18мм), мінімум – на жовтень/листопад (8мм/12мм). Проаналізуйте кліматичну діаграму та установіть особливості клімату м. Києва
6. На основі аналізу даних таблиці та кліматичних діаграм зробіть висновок про причини відмінностей кліматичних показників різних регіонів України. Висновок:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________